Citat:

Ursprungligen postat av 
Herkulesbig

Ja och det bevisar hans kunskaper är rätt? Vilken institut tillhör han ? Jag hittar ingen speciell information om avhandlingar från han. 
Hur vet du den var falsk ?? Varför skulle inte freddie upptäcka det i så fall ? Har du sett filmen med han ? 
Nej det finns ingenting med han hotades då. Det gjorde han långt innan "hoten". Sedan använde han det för besvara sig själv och bekräfta hans resultat var det enda riktiga. Men blide avslöjade av andra forskare som inte fick samma resultat. Men mer han rörde i grytan, ju mer sjönk han i det. Till slut kunde han inte hålla isär det han hade skrivit. 
Nej absolut inte, det kan du fråga vilken kemist som helst på en institut var som helst i Sverige. 

Men jag kan ge dig enkel formel Zyklon (HCN) har H (väte) i sig, Vatten (H2O) har H (väte) i sig. Räcker det? eller du vill mer ingående formel ?
Tanke de spolade rent efter varje gasning med vatten, så hinner inte det inte bilda någon Preussen blue. Tanke på de små mängder jämfört med avslusningskammaren är det bara löjligt tro det skulle bildas Preseuan blue där. 

Nej Preussen blue kan ej bildas djupt inne i cementen i gaskammaren om det inte utsätts för höga doser och långa tider ... Hur ska det vara möjligt ?? i en fuktig miljö?

Eftersom William Lindsey var doktor i kemi så lär han ha skrivit en doktorsavhandling, inte sant? Över 30 år som chef för kemisk forskning vid Dupont Corporation är hyfsat meriterande, tycker du inte?
Det skrev ju själv att "alla" visste att den påstådda gaskammaren i Auschwitz var byggd av Sovjet efter kriget. Jag hävdade att alla inte alls visste detta på 1980-talet. Vad blev oklart? Leuchter gick på bluffen, sicken idiot.
Jag kan kemin och era bortförklaringar också. När HCN reagerar med järnoxiden i cementen så bildas kristallen preussian blue. Den som väggarna i avlusningskamrarna för kläder var alldeles blåa av långt in i cementen men inte de påstådda gaskamrarna. Hur stora doser HCN krävdes för att avrätta människor i amerikanska gaskammare?