2016-02-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
Det där är bakvänt. För att bevisa att någon mördats behövs det obduktionsprotokoll eller motsvarande.

Det är ditt påstående för att någon existerat krävs någon form av bevis t ex ett obduktionprotokoll. Vi vet ju att despoter har dubbelgångare så det kanske bara funnits dubbelgångare allt i en judisk komplott.

Men hur vet vi att Adde funnits Kan vara en lögn i att blåsa den ariska befolkningen Vad vet jag

Men vilka bevis har du
2016-02-05, 20:12
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Ja och det bevisar hans kunskaper är rätt? Vilken institut tillhör han ? Jag hittar ingen speciell information om avhandlingar från han.

Hur vet du den var falsk ?? Varför skulle inte freddie upptäcka det i så fall ? Har du sett filmen med han ?

Nej det finns ingenting med han hotades då. Det gjorde han långt innan "hoten". Sedan använde han det för besvara sig själv och bekräfta hans resultat var det enda riktiga. Men blide avslöjade av andra forskare som inte fick samma resultat. Men mer han rörde i grytan, ju mer sjönk han i det. Till slut kunde han inte hålla isär det han hade skrivit.

Nej absolut inte, det kan du fråga vilken kemist som helst på en institut var som helst i Sverige.
Men jag kan ge dig enkel formel Zyklon (HCN) har H (väte) i sig, Vatten (H2O) har H (väte) i sig. Räcker det? eller du vill mer ingående formel ?
Tanke de spolade rent efter varje gasning med vatten, så hinner inte det inte bilda någon Preussen blue. Tanke på de små mängder jämfört med avslusningskammaren är det bara löjligt tro det skulle bildas Preseuan blue där.

Nej Preussen blue kan ej bildas djupt inne i cementen i gaskammaren om det inte utsätts för höga doser och långa tider ... Hur ska det vara möjligt ?? i en fuktig miljö?

Eftersom William Lindsey var doktor i kemi så lär han ha skrivit en doktorsavhandling, inte sant? Över 30 år som chef för kemisk forskning vid Dupont Corporation är hyfsat meriterande, tycker du inte?

Det skrev ju själv att "alla" visste att den påstådda gaskammaren i Auschwitz var byggd av Sovjet efter kriget. Jag hävdade att alla inte alls visste detta på 1980-talet. Vad blev oklart? Leuchter gick på bluffen, sicken idiot.

Jag kan kemin och era bortförklaringar också. När HCN reagerar med järnoxiden i cementen så bildas kristallen preussian blue. Den som väggarna i avlusningskamrarna för kläder var alldeles blåa av långt in i cementen men inte de påstådda gaskamrarna. Hur stora doser HCN krävdes för att avrätta människor i amerikanska gaskammare?
2016-02-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Det är ditt påstående för att någon existerat krävs någon form av bevis t ex ett obduktionprotokoll. Vi vet ju att despoter har dubbelgångare så det kanske bara funnits dubbelgångare allt i en judisk komplott.

Men hur vet vi att Adde funnits Kan vara en lögn i att blåsa den ariska befolkningen Vad vet jag

Men vilka bevis har du

Nu försöker du förvränga det hela igen. Jag har aldrig påstått att det krävs obduktionsprotokoll för att bevisa att någon existerat. Däremot för att bevisa ett mord. Annars kan man lika gärna påstå att den drabbade försvunnit eller dött en naturlig död.
2016-02-05, 21:17
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Alltså är det ungefär som jag skrev från början. Förintelsen är en av dessa judiska självbevisande teser som i praktiken inte kan ifrågasättas.

Fel och fel. Du kan visst ifrågasätta. Låt mig höra hur "ifrågasättandet" formuleras?

Citat:

Nej, det är inte historia du beskriver utan religiös dogma.

En religiös dogma?

Citat:
All annan historia får nämligen fritt diskuteras och ifrågasättas.

Bull! Du får fritt diskutera förintelsen och ifrågasätta. Hur lät den ifrågasättande formuleringen nu då? Och källa på att det skulle vara förbjudet att producera en sådan formulering.
2016-02-05, 21:21
Medlem
Citat:
Nu försöker du förvränga det hela igen. Jag har aldrig påstått att det krävs obduktionsprotokoll för att bevisa att någon existerat. Däremot för att bevisa ett mord. Annars kan man lika gärna påstå att den drabbade försvunnit eller dött en naturlig död.

Eller att någon aldrig existerat. Hur vet vi att Hitler existerat om vi inte har ett obduktionsprotokoll ??
2016-02-05, 21:23
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:

Seriöst?

Då måste vi snabbt upplösa en mängd domar och skriva om ofantligt många kapitel i historieböckerna.

Hur många mördades i Jugoslavien, eller i Rwanda?

Hur många dödades vid slaget i Lund?

Har vi något obduktionsprotokoll?

Kan man döma någon för mord utan obduktionsprotokoll?
Senast redigerad av varmluftsballong 2016-02-05 kl. 21:26.
2016-02-05, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Eller att någon aldrig existerat. Hur vet vi att Hitler existerat om vi inte har ett obduktionsprotokoll ??
Men nu upprepar du bara samma igen....
2016-02-05, 21:27
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Fel och fel. Du kan visst ifrågasätta. Låt mig höra hur "ifrågasättandet" formuleras?

En religiös dogma?

Bull! Du får fritt diskutera förintelsen och ifrågasätta. Hur lät den ifrågasättande formuleringen nu då? Och källa på att det skulle vara förbjudet att producera en sådan formulering.

Men ge mig då ett exempel på en artikel eller ett TV-program i någon traditionell media i Sverige där förintelseskeptiker fått komma till tals. Att det är lagligt i just Sverige var inte vad jag ifrågasatte, för det är det, åtminstone än så länge.
2016-02-05, 21:32
Medlem
Citat:
Men nu upprepar du bara samma igen....

Vadå samma
2016-02-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Seriöst?

Då måste vi snabbt upplösa en mängd domar och skriva om ofantligt många kapitel i historieböckerna.

Hur många mördades i Jugoslavien, eller i Rwanda?

Hur många dödades vid slaget i Lund?

Har vi något obduktionsprotokoll?

Kan man döma någon för mord utan obduktionsprotokoll?

Om nu någon hade dött av gasning så hade det varit högst intressant att obducera såna. I varje fall notera missfärgningar på hud och liknande.

Ovanstående fall du radar upp är med konventionella mordvapen, och man har hållit koll på saknade. Siffrorna ska då förmodligen stämma rätt bra. Inte snack om något så obskyrt som massgasning i små rum.

Ifall mordmetoden starkt kan ifrågasättas så kan hela historien falla ihop.
2016-02-05, 21:38
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Men ge mig då ett exempel på en artikel eller ett TV-program i någon traditionell media i Sverige där förintelseskeptiker fått komma till tals. Att det är lagligt i just Sverige var inte vad jag ifrågasatte, för det är det, åtminstone än så länge.

Haha!- "Men ge mig då.........."

Nä det gick inte att producera en sådan formulering! Som vanligt, en massa grinande om "man får inte ifrågasätta", men att ge ett exempel på hur en sådan frågeställning ser ut har jag aldrig fått se.

Lär ju nog heller inte få se en sådan från dig?
2016-02-05, 21:40
Medlem
Citat:
Om nu någon hade dött av gasning så hade det varit högst intressant att obducera såna. I varje fall notera missfärgningar på hud och liknande.

Ovanstående fall du radar upp är med konventionella mordvapen, och man har hållit koll på saknade. Siffrorna ska då förmodligen stämma rätt bra. Inte snack om något så obskyrt som massgasning i små rum.

Ifall mordmetoden starkt kan ifrågasättas så kan hela historien falla ihop.

Är du dum i huvudet men ska va snäll ... Om man i utrotningssyfte har för avsikt att utrota alla judar som finns tillgängliga varför ska man då obducera liken ?????????????

Om du kan ge mig en rimlig anledning så..... Köper jag ditt argument att det saknas obduktionsprotokoll.

Du har väl inte missat att man därefter kremerat offren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in