Bor i ett av de områdena som ska få asylboende.
Jag välkomnar dock förslaget. Eftersom jag inte har några skulder eller lån och en förmögenhet på XX miljoner så kommer jag givetvis att köpa 1,2,3 hus om de faller i värde. En eventuell tanke är att göra som Bert Karlsson. Detta skulle sätta press på övriga villaägare och tvinga en hel del att sälja.
Ett alternativ är att enbart köpa mark som kan sedan säljas till migrationsverket.
Vidare kan man upplåta åtminstone en av vilorna som asylboende men med vissa krav gentemot kommun och migrationsverk. Tex: Enbart kvinnliga invandrare osv.
Som sagt ekonomiskt och affärsmässigt så är Sverige ett mycket bra land att bo i om man är överklass. Känns bra att veta att pengarna rullar in utan att man behöver göra ett smack. Det sköter sig självt med hjälp av börsen (läs knegande svenskar).
Hittar man en framtida fru svensk som invandrare så hade det varit guld att:
I have a gift for you darling.
Oh really?
Yes look!
Oh a house youre so cute <3
Vill också passa på att döda det eviga tjat argumentet om att alla som inte röstade på SD får skylla sig själva när mångkulturen kommer.
Man röstar ju inte enbart om invandringen finns ju andra aspekter så som ekonomi, miljö, lån,pension, arbete, tillväxt, kärnkraft, utbyggnad, kultur osv osv
Tilläggas kan att jag är från Europa. Känns extra bra då vi invandrare tar över ert land.
Det måste svida sååå mycket för er små pursvenskar att veta om att vi som har pengarna i detta landet inte är etniskt svenska. Tänk på det svennebanan varje gång du tar ut ditt socialbidrag.