Citat:
Pröva kom med argument istället för att tramsa på, skall du vara stor i käften så måste du kunna leverera med och inte vara den impotenta propellermössa/foliehatt du uppträder som.
Du menar det enda som inte vart för komplext för dig att intellektuellt greppa
Nej och hoppar du ut från en byggnad flyger du ut i världsrymden med...
Du är ju bara korkad och ointelligent.
Jaså är inte solen en ljuskälla numera, resten av påståendet kan du läsa i troligen valfri fysikbok för grundskolan eller se på YT där man visar fysikvideos för små barn.
Som sagt var, du har svårt med detta intellektuellt. Att bara undvika att svara på frågeställningar och komma med motfrågor betyder inte att du har rätt, det betyder enbart att du saknar svar.
Hur skall du då kunna veta vad författaren av bibeltexterna avsåg?
Hur går reflektionen till rent kvantmekaniskt i silveratomen, fattar du den frågan eller måste jag upprepa den? Ditt svar är det svar en icke på vetenskap utbildad kvällstidningsreporter ger som svar i en populärvetenskaplig frågespalt på seriesidan, det var inte det jag frågade efter.
Så nu prövar du på det igen och försöker svara på frågan.
Hur går reflektionen till rent kvantmekaniskt i silveratomen?
Vart det svårt nu?
Var stycket för komplext för dig?
Testa koncentrera dig på frågan ovan istället och försök att leverera ett vettigt svar där. Du har redan visat för mig att du bara snackar en massa skit men jag tycker det skall framgå med extra tydlighet för alla andra innan jag avfärdar dig som den foliehatt och propellermössa du är.
Du menar det enda som inte vart för komplext för dig att intellektuellt greppa
Nej och hoppar du ut från en byggnad flyger du ut i världsrymden med...
Du är ju bara korkad och ointelligent.
Jaså är inte solen en ljuskälla numera, resten av påståendet kan du läsa i troligen valfri fysikbok för grundskolan eller se på YT där man visar fysikvideos för små barn.
Som sagt var, du har svårt med detta intellektuellt. Att bara undvika att svara på frågeställningar och komma med motfrågor betyder inte att du har rätt, det betyder enbart att du saknar svar.
Hur skall du då kunna veta vad författaren av bibeltexterna avsåg?
Hur går reflektionen till rent kvantmekaniskt i silveratomen, fattar du den frågan eller måste jag upprepa den? Ditt svar är det svar en icke på vetenskap utbildad kvällstidningsreporter ger som svar i en populärvetenskaplig frågespalt på seriesidan, det var inte det jag frågade efter.
Så nu prövar du på det igen och försöker svara på frågan.
Hur går reflektionen till rent kvantmekaniskt i silveratomen?
Vart det svårt nu?
Var stycket för komplext för dig?
Testa koncentrera dig på frågan ovan istället och försök att leverera ett vettigt svar där. Du har redan visat för mig att du bara snackar en massa skit men jag tycker det skall framgå med extra tydlighet för alla andra innan jag avfärdar dig som den foliehatt och propellermössa du är.
Här får du något att titta på som ligger på din nivå:
http://vetamix.net/video/hur-fungerar-en-spegel_1216
QED har du i alla fall missförstått totalt om du tror att silvret i en spegel absorberar en inkommande foton och sedan spottar ut en ny foton som bara råkar få helt rätt utgångsvinkel.