Citat:
Förutom att det som du kallar för "reptilhjärna" är raka motsatsen till vad en alligator har innanför pannbenet. Jag agerar inte på instinkt och känslor som ett djur, jag försöker så gott jag kan att använda mitt intellekt och resoneringsförmåga för att avgöra vad som är sant och vad som inte är det. Att det kan vara sant att GS förekommer är fullständigt ointressant för mig, jag vill veta om det faktiskt gör det.
Jag bär verkligen inte på något "kristusfrö" som du nog förstår, men jag hatar inte mina familjemedlemmar som är troende. Har ingen lust alls att krossa dem, varför skulle jag göra det?
Om bevis är sekundära för dig kan du nog tyvärr inte tillföra något till diskussionen.
Jag bär verkligen inte på något "kristusfrö" som du nog förstår, men jag hatar inte mina familjemedlemmar som är troende. Har ingen lust alls att krossa dem, varför skulle jag göra det?
Om bevis är sekundära för dig kan du nog tyvärr inte tillföra något till diskussionen.
Håller med dig om att det är viktigt att använda intellektet och resoneringsförmågan, men att ibland kanske man glömmer att balansera detta med den intuitiva förmågan som man också har tillgång till.
Ordet kristusfrö var lite metaforiskt egentligen och jag har lite svårt att sätta ord på vad det är, men det är ungefär som en känsla av att man har kontakt med och bejakar sin andlighet, och då menar jag inte på ett religiöst sätt. Och jag menar inte heller att folk i allmänhet, eller du i det här fallet, vill krossa dina familjemedlemmar, så förlåt om det verkade så, men det finns en kraft i världen som motarbetar en förändring till det bättre och den kan manifesteras i människor och i deras handlingar, t ex så att de medverkar i gang stalking.
Håller också med dig om att jag nog inte kan tillföra något mer till just den här tråden eftersom att jag inte känner att jag har några tillräckliga bevis att lägga upp som kommer att godkännas här eller så. Insåg detta igår så det känns som en lättnad att lämna den. Är mycket tveksam till att några bevis någonsin kommer att accepteras här, men gör det det någon gång framöver så vore det ju fantastiskt. Får hoppas på det.