2016-02-01, 13:16
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flandie
har du alla i stashen/på din gubbe när du uppgraderar? Om du har dom på en annan karaktär kan det bugga.

Samt har du kollat på achivements så att du inte har den? Ibland kommer det inte upp någon toast!

Nej jag har kollat och har den definitivt inte. Ska testa idag att lägga alla gems på samma gubbe och köra en grift och uppgradera en av dem igen så får vi se om den tar då
Citera
2016-02-01, 14:04
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Nej jag har kollat och har den definitivt inte. Ska testa idag att lägga alla gems på samma gubbe och köra en grift och uppgradera en av dem igen så får vi se om den tar då
Då ska det absolut fungera, var så jag fick mitt .

Hur går det med din wizard? Testat nya builden med Energy Twister/Arcane Torrent? Tänkte köra dubbel unity men inte fått någon än
Citera
2016-02-01, 14:33
Medlem
Tubess avatar
Vad ska man köra för build som wiz i grupp? 4 man är det ju twister, men det behövs ju globe barb för det

Om man är 2 pers t.ex.? Jag provade den builden man använder i solo, men den känns jätteklen efter 60+
Citera
2016-02-01, 16:08
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Vadå finns inget att göra med guld? Empowrar ni inte era grifts eller?

jorå de redan maxat för länge sen
Citera
2016-02-01, 16:14
Medlem
Provar ställa frågan igen:

Någon som spelar Monk här? Vad har ni tagit som högst och vilken "build" kör ni? Jag kör som sagt själv Sunwuko men har fastnat på GR70 och känns som jag kört fast och vill prova en annan build.
Citera
2016-02-01, 16:33
Medlem
Finns mycket intressant att läsa här om man inte vet så mycket.

http://www.icy-veins.com/d3/
Citera
2016-02-01, 21:14
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
jorå de redan maxat för länge sen

Jag får se din gear, om du nu har "maxxat" 70+ gems på alla gear slots.
Citera
2016-02-02, 01:35
Medlem
Ravess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Provar ställa frågan igen:

Någon som spelar Monk här? Vad har ni tagit som högst och vilken "build" kör ni? Jag kör som sagt själv Sunwuko men har fastnat på GR70 och känns som jag kört fast och vill prova en annan build.

Testat denna builden? http://www.diablofans.com/builds/72340-top-2-euw-monk-gr78

Kör också Sunwoku nu då jag råkade dö när jag testade den builden. Min skada blev dubbelt så bra och det är helt klart min favorit build.
Citera
2016-02-02, 02:54
Medlem
Loxuss avatar
Fan vad set dungeons är tråkiga. Eller iaf den jag försöker med (Might of the Earth).
Citera
2016-02-02, 07:53
Medlem
http://www.diabloprogress.com/hero/badasssssss-2573/ImaginE/73576348

Den tog jag gr70 på första försöket med ändra lite skills som dash strike till dodge Rune mm. Kommer nog pusha mer solo slutet på säsong

Bara kasta wol på avstånd o kita elitsen.
Klara det med 550 allres utan harmony
Citera
2016-02-02, 08:48
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Då ska det absolut fungera, var så jag fick mitt .

Hur går det med din wizard? Testat nya builden med Energy Twister/Arcane Torrent? Tänkte köra dubbel unity men inte fått någon än

Japp det funkade fint!

Jodå, den var förpassad till T10-farm ett tag (det är ju så jävla jobbigt att byta build, dual-spec pls) men ändrade tillbaka igår då jag tänkte att 53 grift stenar får räcka ett tag. Kör fortfarande DMO och kommit till grift 67 nu, kanske skulle kunna göra lite högre. Funderat på om jag ska levla gems för att använda som augment på min gear men såg sen att jag missuppfattat receptet lite och att "level 30 gem for weapon" inte måste vara level 30 utan blir bättre ju högre den är.
Känns som att det är slöseri att använda gems som inte är minst typ 50, sen slöseri igen om vapnet man augmentar inte är en perfekt roll osv.. tror ärligt talat aldrig jag kommer använda mig av detta

Jag trodde twister-speccen var för grupp bara där man har tre små slavar som springer runt och tar hand om en men den funkar solo alltså? Har du nån länk till build eller så?

Håller på att geara upp lite olika karaktärer just nu. Tänkte satsa på att som tredje conquest göra den som är typ grift lvl 55 med 6 olika sets eller nåt, verkade ganska kul. Dessutom är ju conquest skit den här säsongen eller? Med Avarice och Thrill som de två första blir det ju typ bara den jag tänkt göra eller act 1-5 speedrun kvar för set dungeons kan fara åt helvete.
Citera
2016-02-02, 09:06
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Fan vad set dungeons är tråkiga. Eller iaf den jag försöker med (Might of the Earth).

yes. alla är aptråkiga. might of the earth är dock en av de lättaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in