Citat:
Ursprungligen postat av
gotet
"då jag blev så otroligt påhoppad när jag snällt tackade nej till ointressanta män"
Kan du utveckla ovanstående. Påhoppad? På vilket sätt?
Är inte betalsidorna seriösare? Och ännu en fråga till er: Måste ju vara hundratals fler män som betalar än kvinnor om dom nu gör det som ni påstår?
Och vad driver i så fall kvinnor att betala?
Läste du inte vad jag skrev? Ointressant kallar jag Jocke som beskriver sig som "inga psykk eller droggproblem, bor i verkkstadden", killar som är mest intresserade om jag bär kjol eller jeans innan de vet mitt namn eller vart jag bor. Killar som vill ha en extramamma till sina barn. Dessa tackar jag nej till, påpekar att vi nog inte har samma intressen önskar dem en bra kväll och lycka till i jakten på den rätta med en smiley. Jag blev kallad hora, överklass hora och "tror du att du är bättre än mig?!"
Även när jag inte svarade inom två timmar kunde jag få höra att denne "tröttnat på mina jävla översittarfasoner och nu hittat en RIKTIG kvinna"
Nej, det känns inte kul. Nej det gör mig inte kåt. Och nej, jag betalar fan inte för att bli kränkt på en jävla dejtingsida!
Förstår du nu?
Vad som driver kvinnor att betala? Möjligtvis kan vi tro att betalande dejtingsiter är mer seriösa än de som är gratis...
Edit: Klart som fan jag kan få sex väldigt enkelt som kvinna. Men anledningen till att regga sig på en dejtingsida kan ju vara att man vill ha lite mer än bara sex?