2016-01-22, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noisia
Fan vad du har fel, min flickvän köper saker till mig ganska ofta och vill alltid att jag ska ha det bra.
Sex är det inga problem med heller, inte sällan hon tar mer intiativ än mig.

Hela den här tråden är så jävla larvig
Ok, bingo för dig då men så ser det inte ut i verkligheten. Vad är det för saker hon köper? En kaffe på Wayne's Coffee? Bulle?

Jag kunde förut bjuda kvinnorna på fina middagar tills jag insåg att det inte alls uppskattas. De ger inget tillbaka och i slutändan blir man lämnad fattigare.
Citera
2016-02-01, 18:03
Bannlyst
Kan någon förklara det här. Om det inte handlar om ointresse för sex så vet jag inte vad det handlar om.

Jag kollar runt på bodycontact och ser knappt 8 % kvinnor. Flera är ju fulgubbar. Vilka är dessa kvinnor när man tar en närmare titt då, det är tjocka och feta kvinnor på 75 - 130 kg som säger sig älska sex.

Hur kan ni säga att ni gillar sex när det finns så få kvinnor på sexsajter?
Citera
2016-02-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Hur kan ni säga att ni gillar sex när det finns så få kvinnor på sexsajter?
Varför skulle en tjej behöva registrera sig på en sexsajt för att få sex?
Citera
2016-02-01, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Varför skulle en tjej behöva registrera sig på en sexsajt för att få sex?
Ja det kan man också fråga sig. Det är bara skräpet av kvinnorna som är på sådana sajter ändå. Trots det är det märkligt att bara 8% som är registrerade som kvinnor.
Citera
2016-02-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ja det kan man också fråga sig. Det är bara skräpet av kvinnorna som är på sådana sajter ändå. Trots det är det märkligt att bara 8% som är registrerade som kvinnor.
Testa att regga dig som kvinna på en sådan sajt så kommer du få svaret på varför.
Citera
2016-02-01, 18:25
Bannlyst
Citat:
Testa att regga dig som kvinna på en sådan sajt så kommer du få svaret på varför.
Nej det är inte därför.
Citera
2016-02-01, 18:42
Medlem
Citat:
Nej det är inte därför.
Vad grundar du det på?
Citera
2016-02-01, 18:55
Bannlyst
Citat:
Vad grundar du det på?
För att om man vill ligga så ser man till att ligga. Man ger inte upp för att "man får för många mejl". På BC kan du dessutom specificera vilka som ska få skicka mejl till dig om du nu får så många. Sämsta ursäkten ever.
Senast redigerad av chirho 2016-02-01 kl. 19:08.
Citera
2016-02-01, 20:56
Medlem
Citat:
För att om man vill ligga så ser man till att ligga. Man ger inte upp för att "man får för många mejl". På BC kan du dessutom specificera vilka som ska få skicka mejl till dig om du nu får så många. Sämsta ursäkten ever.
Jag ser inte riktigt varför någon skulle behöva en ursäkt för att inte ha ett konto på en dejtingsajt. De flesta kvinnor får ligga så mycket de vill, så de behöver inte ta det där dryga med att sortera ut seriösa mejl.

Råkar du vara en sådan som är bitter för att du aldrig får ligga och ser det som kvinnornas fel?
Citera
2016-02-01, 23:31
Medlem
adolf512s avatar
Min slutsats är att efterfrågan på fitta är mycket större än efterfrågan på kuk, speciellt i åldrarna 18 till 30, detta då män har mycket starkare sexdrift. Vidare är kvinnor vanligtvis mycket mer selektivs och är ofta hellre singel än ihop med oattraktiv kille(om de inte får ekonomisk vinning).

Bland de som inte har monogams förhållanden så kommer därför ett mindre antal män tillfredställa en stor del av kvinnorna http://datorissten.clanz.co/topic4.html ju friare sexualitet man har desto färre av männen får regelbundet sex.

Killarna blir bortvalda kommer bortvalda kommer försöka kämpa sig in på marknaden, detta leder till allt hårdare jakt på tjejerna, de behöver inte aktivt leta utan kan välja någon av alla de som raggade upp dem i olika sammanhang. Om inte kvinnor är restriktivs med vilka de knullar så kommer de upp i 4-siffriga antal, det finns för övrigt goda skäl till att hålls nere antalet(gäller även attraktiva män).

Män kan för övrigt ta reda på hur det känns att bli knullade iof inte samma som för kvinnan, men ändå.
Senast redigerad av adolf512 2016-02-01 kl. 23:40.
Citera
2016-02-02, 00:37
Medlem
Citat:
Titta här:

Citat:
Ursprungligen postat av E1
Jag gick med i match.com, 3 månaders abonnemang för 99kr i månaden. Lyckades däremot ta mig ur detta kontrakt då jag blev så otroligt påhoppad när jag snällt tackade nej till ointressanta män. Har nu Happy Pancake men är rädd för att gå in där då vissa män inte drar sig för att skriva "jävla hora, tror du att du är bättre än mig!?" när man inte svarar tillräckligt snabbt/på ett snällt sätt tackar nej/avböjer vidare kontakt.

Ja, kvinnor betalar för dejtingsiter. Om det är lika mycket som för män kan jag däremot inte svara på
Och du undrar varför kvinnor undviker sådana sajter?
Citera
2016-02-03, 22:56
Medlem
Mikibus avatar
Hur TS lyckad vara så jävla dum i huvudet är helt otroligt.

Tjejer som ligger runt blir portade från familj och vänner. Kvinnor får inte gilla sex. Därför ger vi FAN i att knulla också.

Hört ordet " hora" förut, TS? Nej...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in