Citat:
Det fetstilta - det du beskriver här det motsäger att Irina B skulle vara en gudfruktig kvinna som talar sanning då hon "vittnar inför Gud." Du beskriver det hela som ett smart och beräknande upplägg som hon nog fått hjälp av advokat att planera. Du beskriver hur hon lyckades "snärja in åklagaren". Och "upplägget med att svära eden satte åklagaren i en mycket besvärlig situation." Det låter inte som en god och ärlig människa utan snarare en manipulerande och lögnaktig människa utan moral. Av din beskrivning att döma.Jag har fått den uppfattningen att Irina har en advokat i Litauen som rådde och anvisade henne, därför hela upplägget som Irina gjorde var mycket smart och genomtänkt.
Man kan se att hela upplägget som Irina nu gjorde med att vittna i Litauen över Skype och därmed svära eden, satte åklagaren i en mycket besvärlig situation.
Irina lyckades snärja in åklagaren som gör att HR som skall komma med en dom måste få det svårt.
Naturligtvis har IR en stor del i det, därför det är hon som begärde att Irina skulle vittna, som hon också gjorde.
Det fanns krafter som försökte stoppa det här att hon skulle vittna från Litauen, men det gick inte att stoppa det.
Man kan se att hela upplägget som Irina nu gjorde med att vittna i Litauen över Skype och därmed svära eden, satte åklagaren i en mycket besvärlig situation.
Irina lyckades snärja in åklagaren som gör att HR som skall komma med en dom måste få det svårt.
Naturligtvis har IR en stor del i det, därför det är hon som begärde att Irina skulle vittna, som hon också gjorde.
Det fanns krafter som försökte stoppa det här att hon skulle vittna från Litauen, men det gick inte att stoppa det.
Citat:
Du bör nog försöka närma dig verkligheten nu en aning, det du skriver här låter inte riktigt förnuftigt, milt sagt.
Ursprungligen postat av Fagro
Om vi antar att NB blir friad i Hovrätten, hur mycket tror ni han kan få i skadestånd ?
Kommer AJ att återanställa honom ? Jag skulle tro att AJ saknar honom, därför inte lätt att få tag i så bra arbetskraft som NB var enligt AJ.
Om vi antar att NB blir friad i Hovrätten, hur mycket tror ni han kan få i skadestånd ?
Kommer AJ att återanställa honom ? Jag skulle tro att AJ saknar honom, därför inte lätt att få tag i så bra arbetskraft som NB var enligt AJ.