Citat:
Ursprungligen postat av
theralena
Varför skriver du kinesjävel? gillar du när nån säger svennejävel till dig? Nej för då börjar du skrika om att han är rasist
Ja i ditt fall och du har bott länge och integerat dig i Kina så kommer du känna dig som en kines, men sånt fattar inte du och den erfarnheten kommer fattiga du inte få uppleva.
Du har ett smutsigt hjärta och det kan du se genom att kolla vilka vänner du har i ditt liv.
Har bott länge i Kina och kan intyga din patetiska lilla hjärna om att man ALDRIG NÅGONSIN KAN BLI KINES. Det står för fan till och med i deras lagar. Man kan inte bli Japan heller. Man får inte äga land eller bostad i Thailand som utlänning. Är alla dessa gulingar rasister? Eller är det så att de faktiskt sätter sina egna medborgare i första hand?
Jag kunde känna mig hur jävla kinesisk som helst när jag hade kinesisk flickvän, åt youtiao med doujiang varje morgon och kunde konversera med gamla kulturrevolutionärer om Mao.
Men inte fan hade jag nått hopp om att BLI kines, och inte förväntade jag mig något av kineserna.
Vi är olika folk. Sluta hitta på annat innan nationsstaten Sverige kollapsar under dina vanföreställningar.