Det är högst sannolikt att priserna kommer dyka, såväl som på de flesta andra ställen i landet. Blir inte kul för alla som köpt/äger (dyra) bostäder.
Jag tror detta är triggern som kommer få bostadsbubblan att spricka fullt ut. Ingen kan sälja, ingen kan- eller vill köpa. Vi kommer att se en ny- och mångdubbelt större bank/finanskris än den landet hade i början av 90-talet. Bankrutt.
Haha lycka till med att boende inte kommer att överklaga dessa beslut. Advokatfirmor, unite and prosper.
Hur gick det för Täby? Täby park hotell. Nu hoppas jag att media ligger på och skriver artiklar när överklaganden väller in. Samma fokus som uppe i Haparanda där finskar vaktade gränsen. Fick till och med kapitalisten Blondinbella att gråta för flyktingar samtidigt som hon flyttade från innerstaden där hennes område berikats till Lidingö.
Invandringen är centralplanerad och toppstyrd där varje område skall berikas. Ingen region, ingen stad, inget kvarter skall kunna vara svenskt och förespråka separatism. Det här är total invandring.
Har svårt att förstå skadeglädjen, är det drömmen att det inte finns några svenska områden kvar att flytta till? Det är den politiska korrektheten och en elitstyrning som skapat massinvandringen till Sverige. Det har aldrig funnits ett majoritetsstöd för att detta skulle ske.
Senast redigerad av BuzzMeeks 2016-01-28 kl. 18:42.
Detta är iförsig områden där de är vana vid sk inbrottsvågor, att ligor drar runt och begår inbrott. Som sagt är det några av göteborgs finare områden. Det är väldigt lugna områden där man gärna går en promenad sen kväll.
Beroende på vilka som bosätter sig i dessa tillfälliga hus så kommer det givetvis att påverka området. Jag kan tänka mig att de villor och de som bor närmast får problem om de ska sälja. Ligger ett stort flyktingboende med dåligt rykte bara 100 m bort så betalar man inte de priser som de är vana att få för sina bostäder här.
Senast redigerad av endumbonde 2016-01-28 kl. 18:50.
Invandringen är centralplanerad och toppstyrd där varje område skall berikas. Ingen region, ingen stad, inget kvarter skall kunna vara svenskt och förespråka separatism. Det här är total invandring.
Har svårt att förstå skadeglädjen, är det drömmen att det inte finns några svenska områden kvar att flytta till? Det är den politiska korrektheten och en elitstyrning som skapat massinvandringen till Sverige. Det har aldrig funnits ett majoritetsstöd för att detta skulle ske.
Det är en känsla av uppgivenhet inför de som fortfarande förespråkar vår utrotning utan att fatta att de är brickor i det stora experimentet Sverige. Självklart vill ingen se muslimer invadera vårt vackra land men vad kan man göra? Starta ett eget inbördeskrig och sluta som Anton - ett politiskt slagträ för agendastyrda mångkulturalister som gapar sig hesa om nazism?