2016-02-01, 09:56
Medlem
HerrVits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrangest
beror ju på när det blev gult ljus. Enligt lag måste man stanna vid gult om man inte riskerar en olycka vid inbromsning. har du själv körkort du som ställer den frågan?

Precis. Tack.
Citera
2016-02-01, 12:25
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
bryta och bryta jag fick inte böter, de sa att det inte var bra körsätt. Men jag menar svenska tjejer blir idag gangbangade av nyanlända talibaner. Dessa flickor blir skadade för livet. Borde de inte rikta om resurserna?
Så du menar att rikta om resurserna är att göra ingenting när de ser småbrott för att sitta standby ifall ett grövre brott sker 5 mil bort?
Exakt vilka brott anser du att polisen ska prioritera bort medan de sitter inaktiva i sina bilar?
Citat:
Jag är mer bitter för alla tonårstjejer som blir gangbangade mot sin vilja för att polisen och media mörkar.
Ok.
Kan du skicka en länk på just den gangbangen som skedde just i det ögonblick de stoppade dig o då en gangbang som skedde med deras vetskap (för en gangbang sker nog alltid bland vittnen) o i deras distrikt?
Senast redigerad av Provocative2.0 2016-02-01 kl. 12:28.
Citera
2016-02-01, 12:57
Medlem
Pulpas avatar
Om du kör enligt gällande trafikregler så slipper dom ödsla tid på dig. och kan i stället leta upp närmsta gangbang och avbryta den.

Citat:
Signalbild gul
- stanna
Trafiksignal - för fordon - gul - stanna Stanna. Fordon får inte passera stopplinjen eller om sådan saknas, signalen i annat fall då det hunnit så långt fram när signalbilden växlar från grön till gul att det inte kan stannas utan fara.
Citera
2016-02-01, 13:32
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpa
Om du kör enligt gällande trafikregler så slipper dom ödsla tid på dig. och kan i stället leta upp närmsta gangbang och avbryta den.

ja de skulle kunna jobba förebyggande på badplatser och asylboenden. En stående polis på badanrättning istället för en radiobil som åker runt och stoppar svenssons
Citera
2016-02-01, 13:45
Medlem
Låter som en utmärkt ide, vi skickar ut alla poliser till asylboenden och badhus och struntar helt i folk som kör åt helvete eller andra brott. Det låter som en utmärkt ide TS.

Hemskt tråkigt att du blev stannad och upplyst om att ditt körsätt inte är helt lämpligt förövrigt, lider med dig och finns i chatten!
Citera
2016-02-01, 13:57
Medlem
Citat:
ja de skulle kunna jobba förebyggande på badplatser och asylboenden. En stående polis på badanrättning istället för en radiobil som åker runt och stoppar svenssons

Ja, för brott som begås av Svenssons är ju så mycket mindre värda än brott som begås av "andra".
Citera
2016-02-01, 14:04
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Ja, för brott som begås av Svenssons är ju så mycket mindre värda än brott som begås av "andra".
Ja det är skillnad att gangbanga en tonåring som blir förstörd för resten av livet eller att köra mot gult.
Citera
2016-02-01, 14:08
Medlem
Citat:
Ja det är skillnad att gangbanga en tonåring som blir förstörd för resten av livet eller att köra mot gult.

De två har dock en sak gemensamt, du ska ge fan i båda två helt oavsett nivå på brottet!
Citera
2016-02-01, 14:44
Medlem
Citat:
Igår blev jag stoppad av snuten för att jag körde mot gult och fick blåsa. De sa att hade jag var en milisekunder från att bli av med körkortet och böter på 2500 kr. Min fråga har de inget viktigare att göra som att förhindra grov kriminalitet, upplopp på flyktingboenden, knivbord, gangbang på svenskor osv än att jaga hederliga Svenssons?

ALLTID GRUPPER MOT GRUPPER? Seriöst? Du kan väl klaga över din sak utan att vända det till en attack mot invandringen? Eller går inte det för sig?
Citera
2016-02-01, 15:06
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Det här kan vara snabbast off topic i sin egen tråd jag sett.

Vad fan gnäller du på? Du klarade dig och borde vara glad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in