Igår blev jag stoppad av snuten för att jag körde mot gult och fick blåsa. De sa att hade jag var en milisekunder från att bli av med körkortet och böter på 2500 kr. Min fråga har de inget viktigare att göra som att förhindra grov kriminalitet, upplopp på flyktingboenden, knivbord, gangbang på svenskor osv än att jaga hederliga Svenssons?
Igår blev jag stoppad av snuten för att jag körde mot gult och fick blåsa. De sa att hade jag var en milisekunder från att bli av med körkortet och böter på 2500 kr. Min fråga har de inget viktigare att göra som att förhindra grov kriminalitet, upplopp på flyktingboenden, knivbord, gangbang på svenskor osv än att jaga hederliga Svenssons?
Så trafikpolisen ska sluta övervaka trafiken och ta sig till flyktingboende istället?
Senast redigerad av mrangest 2016-02-01 kl. 09:15.
Eftersom du bryter mot trafikreglerna så måste du mena andra än dig själv när du pratar om hederliga Svenssons.
bryta och bryta jag fick inte böter, de sa att det inte var bra körsätt. Men jag menar svenska tjejer blir idag gangbangade av nyanlända talibaner. Dessa flickor blir skadade för livet. Borde de inte rikta om resurserna?
Jag vet inte var du bor men i Gbg ser man polisbilen i trafiken en gång om året. Tyvärr hade du bara en maximal otur. Du kan trösta dej att du fick behålla körkort. Alltid lite tröst.
Hur många är det som tvärnitar vid gula ljus? har ni ens körkort ni som kommenterar?
beror ju på när det blev gult ljus. Enligt lag måste man stanna vid gult om man inte riskerar en olycka vid inbromsning. har du själv körkort du som ställer den frågan?