2016-01-31, 12:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Dessa ger väldigt väldigt lite med tanke på att de är additive, inte multiplicative. Inte ens i grifts är xp gear något att ha längre.

Jag skrev "på väg upp mot lvl 70".
Sen funkar det väl olika bra om man kör solo eller i grupp också?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-01-31 kl. 12:26.
Citera
2016-01-31, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag skrev "på väg upp mot lvl 70".
Sen funkar det väl olika bra om man kör solo eller i grupp också?

De ger knappt märkbar boost på vägen till 70. En i min grupp körde med XP gem och sånt han kunde få tag på när säsongen började, och vi dingade 70 samma minut. XP gear är inget att använda den här patchen, oavsett grupp eller solo. Det enda som är bra är gem of ease när man levlar till 70 men tvekar på att den som frågade har ett sådant på lvl 25+.
Citera
2016-01-31, 17:42
Bannlyst
Citat:
De ger knappt märkbar boost på vägen till 70. En i min grupp körde med XP gem och sånt han kunde få tag på när säsongen började, och vi dingade 70 samma minut. XP gear är inget att använda den här patchen, oavsett grupp eller solo. Det enda som är bra är gem of ease när man levlar till 70 men tvekar på att den som frågade har ett sådant på lvl 25+.

Det ger full bonus upp till lvl 70. Cain's och Born's samt ruby i head ger jättemycket när man levlar. Anledningen till att ni dingade samtidigt är att exp-bonusar är shared genom gruppen.
Citera
2016-01-31, 17:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Du har kanske rätt - själv levlar jag lite gubbar nu men då har jag ju de största rubinerna (som frågeställaren antagligen saknar) och tycker jag märker skillnad, men det kan förstås vara inbillning..
Citera
2016-01-31, 17:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Det ger full bonus upp till lvl 70. Cain's och Born's samt ruby i head ger jättemycket när man levlar. Anledningen till att ni dingade samtidigt är att exp-bonusar är shared genom gruppen.

Precis de delar jag kör med - då kanske det inte är inbillning trots allt :-)
Citera
2016-01-31, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris

Det ger inte alls jättemycket. Bonus xpn är ADDITIVE utanför grifts, dvs har du 2000% xp från din svårighetsgrad så blir det med 30% från en Ruby alltså 2030%, dvs nästan ingenting. Men visst kör man på normal så kanske man märker av det.
Senast redigerad av GillarKebabtallrik 2016-01-31 kl. 18:28.
Citera
2016-01-31, 19:19
Medlem
Vassknivs avatar
Vad är den bästa builden för Crusader i grupper? Thorn verkar vara bäst men fortfarande bra i 5s?
Citera
2016-01-31, 20:45
Bannlyst
Citat:
Det ger inte alls jättemycket. Bonus xpn är ADDITIVE utanför grifts, dvs har du 2000% xp från din svårighetsgrad så blir det med 30% från en Ruby alltså 2030%, dvs nästan ingenting. Men visst kör man på normal så kanske man märker av det.

Nä, men nu levlar de flesta på Hard 90% av tiden (förutom när man craftat nytt vapen i 2-3 levlar), och där är det bara +75% exp.
Citera
2016-01-31, 22:20
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:

Kör man born's och Cain's dingar du på två rifts istället för tre typ, så skillnad gör det, men absolut inte mycket.
Citera
2016-02-01, 06:28
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:

klart ni dingade samtidigt när xp-bonus är shared i grupp
Citera
2016-02-01, 09:32
Medlem
Moffins avatar
Sitter fast på season journey för min "insane in the gembrane" vill inte completa? Har 2x50 gems och 2x46 gems men fortfarande inget.. Någon annan som haft problem med den?
Citera
2016-02-01, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Sitter fast på season journey för min "insane in the gembrane" vill inte completa? Har 2x50 gems och 2x46 gems men fortfarande inget.. Någon annan som haft problem med den?

har du alla i stashen/på din gubbe när du uppgraderar? Om du har dom på en annan karaktär kan det bugga.

Samt har du kollat på achivements så att du inte har den? Ibland kommer det inte upp någon toast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in