Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
"Det dunkelt sagda är det det dunkelt tänkta". Jag vet inte riktigt vad du vill ha sagt faktiskt. Att kontrollera penningsystemet är faktiskt inte "diktatur". Ifall nu Trump vill göra det som Kina gör.

Jag vill inte veckla in mig i en diskussion med dig, men intressant att du valde att inte citera det jag faktiskt sa om Kina. Har Inget bra svar, kanske?
Du är mer än lovligt dunkel min vän.
Du uttrycker beundran för Trump, en egenkär råkapitalist (kapitalist i modern bemärkelse, inte traditionell marxistisk) Putin, en egenkär Sovjetälskare och Kina, ett gigantiskt, slavberoende företag maskerat som kommuniststat. (Antar du gillar Hitler med)
Det du verkar tycka om är diktatorer/diktaturer och sedan... har du inte tänkt så mycket längre. Gissar du gillar Vitryssland och Lukasjenko. Kanske Nordkorea?
Bara det inte är judar (som försöker ta över välden) eller svarta, som är lägre stående.
Ledsen, men jag tror inte Trump kommer att föra en aktiv kamp mot den sionistiska världskonspirationen. Är rätt säker på att han inte tror på att den finns.
Och om den skulle finnas, då skulle han säkert alliera sig med den.