Citat:
Haha. Tror du på allvar att jag kommer ge mig in i det träsket? Att läsa din teori räckte gott och väl för mig. Den där tråden har skapats och är särskilt reserverad för er som saknar verklighetsförankring alternativt har svårt att förlika er med den.
Och det faktum att du tvingas länka till ditt svar i en annan tråd visar väl bara hur lite din teori har i den här tråden att göra, så jag förstår inte varför du envisas med att fortsätta älta din meningslösa pseudodiskussion här?
För övrigt kan jag bara upprepa vad som tidigare förklarats för dig gång på gång. Det faktum att du väljer att blunda för det uppenbara och att du hittat på en egen teori som trotsar all logik är inget annat än en indikation på att du är mer intresserad av fantasi än verklighet.
Det är heller inte till ditt gagn att du dessutom gång på gång väljer att försöka lägga över bevisbördan på dina meningsmotståndare trots att de otaliga gånger redan bemött dina argument och dessutom på ett sakligt sätt förklarat för dig varför din teori hör hemma i papperskorgen.
Du får börja presentera konkreta bevis istället för att enbart komma med vaga spekulationer och gissningar (som helt saknar bäring) om det ska vara någon mening att fortsätta diskutera.
Du måste försöka inse detta; de som tror att NB är skyldig har ett oerhört omfattande underlag att hänvisa till medan du absolut inte har något över huvud taget att komma med förutom dina irrationella spekulationer. Det är en radikal skillnad som naturligtvis inte går att jämföra på något sätt över huvud taget.
Även om dina samlade inlägg i Tråden snart består av lika mycket text som hela förundersökningen i Lisa Holm-fallet så innebär det inte på något sätt att dina inlägg innehållsmässigt är värda något över huvud taget.
Så försök att inse hur löjligt det ser ut när du envisas med din Argumentum ad ignorantiam-retorik när du ifrågasätter Lisa Holm-utredningen och samtidigt gång på gång kräver att andra ska motbevisa din "teori" (som endast består av verklighetsbefriade spekulationer) trots att det har gjorts otaliga gånger.