2016-01-31, 14:26
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Om jag åt frukost så vill någon som en dåre ha det på film för att denne ska veta att det är sant.
Ja, hur skall man annars veta om du ljuger?

Citat:
Jag kan ju bevisa mina påståenden kring tex palmeutredningen, anmälningar (inte många men det visar att detta på gått länge) , jag kan visa vad ett hundra tal personer sagt gjort och deras identitet går att ta fram , ett 50-tal som gjort mer har jag identitet på nu.
Se, nu är du igång och ljuger igen. Du kan inte alls bevisa dina påståenden kring t ex palmeutredningen för då hade du gjort det och sedan hade alla skrattat åt dig och då hade din enda utväg varit att hävda att alla ingår i konspirationen mot dig.

Alltså låter du bli att bevisa eftersom du inte kan bevisa och den enkla orsaken till att du inte kan bevisa är att det du vill bevisa inte är sant.
Citera
2016-01-31, 14:32
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Ja, hur skall man annars veta om du ljuger?

Se, nu är du igång och ljuger igen. Du kan inte alls bevisa dina påståenden kring t ex palmeutredningen för då hade du gjort det och sedan hade alla skrattat åt dig och då hade din enda utväg varit att hävda att alla ingår i konspirationen mot dig.

Alltså låter du bli att bevisa eftersom du inte kan bevisa och den enkla orsaken till att du inte kan bevisa är att det du vill bevisa inte är sant.

Jo jag kan bevisa , jag behöver enbart ge den MRgrupp, advokat grupp, undersökande journalistgrupp mitt namn så står det både i PU och i kommissionen om PU mitt namn . Men detta visste jag inte att det var så aktuellt och även väldigt öppet före 2015, nu blir det betydligt enklare att få fast dem.
Citera
2016-01-31, 14:34
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweden_land
Jag sökte på John Lang men kunde inte hitta något.
Denna person var utsatt för gang stalking och är numera död.
Här finns en story + hans egna filmer
http://fresnopeoplesmedia.com/2016/01/2829/

I filmen längst ner, https://www.youtube.com/watch?v=SkktSQNP5-g
Vad sjutton är det dom använder i bilen? Någon sorts kamera?
Enligt honom själv var han förföljd av den lokala polisen. Ingenstans i länken så står det någonting om gang stalking. Försöker du förvirra oss? Är du en gang stalker?
Citera
2016-01-31, 14:35
Medlem
Citat:
Har nu läst lite på morgonen och det märkligaste är att folk som inget vet, upprepade gånger går in och säger att denna form inte finns av trakasserier, de har ju inte varit med vid månlandningen heller och då har den aldrig gjorts etc etc.

Detta är vittnesmål som folk kommer med sedan om det finns feltolkningar eller rena lögner som någon gjort så må det vara hänt .

Om jag åt frukost så vill någon som en dåre ha det på film för att denne ska veta att det är sant.

Jag kan ju bevisa mina påståenden kring tex palmeutredningen, anmälningar (inte många men det visar att detta på gått länge) , jag kan visa vad ett hundra tal personer sagt gjort och deras identitet går att ta fram , ett 50-tal som gjort mer har jag identitet på nu.

Jag förstår att vissa är väldigt nyfikna på detta och gapar, andra vill ta bort tråden men jag kan lugna dem med att det kommer ut och att deras medverkan här försenar ju allt då andra inte kommer att lägga ut sina vittnesmål här. Moderatorerna har inte sett att vissa tramsar och löser av varandra så att man ibland funderar på om flera egentligen kör med olika nick under olika modem. Men man kan ju inte begära av en moderator att denna ska läsa varje inlägg som vi som skriver här gör.

Ska bli en intressant vecka nu som kommer då jag kommer att få veta en hel del och jag gör mig stora förhoppningar på att få se samband svart på vitt

bullshit, du kommer inte att leverera ett enda bevis. det är som tidigare, bilder som inte går att se något på, delar av namn, enstaka siffror i reg nr och person nr.

men någogra bevis kommer inte. jag ska skriva till dig nästa söndag och fråga efter bevisen.

kom ihåg att om du anklagar folk för brottslighet och lägger upp random personer så begår du en brottslig handling. så var noga med att bilden,personnummret och ev. regnummret hänger ihop.
Citera
2016-01-31, 14:40
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Jo jag kan bevisa , jag behöver enbart ge den MRgrupp, advokat grupp, undersökande journalistgrupp mitt namn så står det både i PU och i kommissionen om PU mitt namn . Men detta visste jag inte att det var så aktuellt och även väldigt öppet före 2015, nu blir det betydligt enklare att få fast dem.
Dra den om rövluvan också. Jag har förresten bevis för att gang stalking inte existerar... men jag vill inte visa upp dom bevisen just nu beroende på något som hände 1962 som jag inte vill berätta om.
Citera
2016-01-31, 14:46
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har nu läst lite på morgonen och det märkligaste är att folk som inget vet, upprepade gånger går in och säger att denna form inte finns av trakasserier, de har ju inte varit med vid månlandningen heller och då har den aldrig gjorts etc etc.

Jag vet inte om GS förekommer eller inte, det är det vi försöker reda ut i den här tråden.

Vad jag däremot kan konstatera är att det hittills inte har framkommit något som får mig att tro på att GS förekommer. Faktum är att ju fler "TI's" som skriver desto mer övertygad blir jag om att det inte existerar, det är helt enkelt mycket svårt att ta er på allvar.

Känns det inte besvärande att inte ens Rosalotus tror på dig? Hon anser att du är en del av konspirationen. Och handen på hjärtat, tycker du Stefanstrm är trovärdig när han säger att han haft chip i öronen i mer än tio år?
Senast redigerad av madtop 2016-01-31 kl. 14:53.
Citera
2016-01-31, 14:49
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Dra den om rövluvan också. Jag har förresten bevis för att gang stalking inte existerar... men jag vill inte visa upp dom bevisen just nu beroende på något som hände 1962 som jag inte vill berätta om.

Varför skulle jag ljuga om en sådan lättkontrollerad uppgift?
Om man ska summera vad dessa gjort så blir det om inte landsförräderi då de gått på oskyldiga hårt arbetande skattebetalare så blir det livstidsfängelse för tortyr, hot , troliga mordförsök gemensamt och i samråd.

Du tror inte att öppna forum som detta kontrolleras det första de gör ?
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 14:51.
Citera
2016-01-31, 15:01
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Varför skulle jag ljuga om en sådan lättkontrollerad uppgift?
Om man ska summera vad dessa gjort så blir det om inte landsförräderi då de gått på oskyldiga hårt arbetande skattebetalare så blir det livstidsfängelse för tortyr, hot , troliga mordförsök gemensamt och i samråd.
Tråden handlar inte om dina motiv till att ljuga. Jag har ingen aning om varför du sitter här och drar den ena rövarhistorien efter den andra. Du kanske är mytoman eller bara gillar att ljuga i största allmänhet, några bevis har du uppenbarligen inte i vilket fall.

Citat:
Du tror inte att öppna forum som detta kontrolleras det första de gör ?
Nej, det verkar onödigt jobbigt när dom kan läsa dina tankar och har buggat din internetuppkoppling.
Citera
2016-01-31, 15:08
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Tror man på riktigt på gang stalking har man per definition paranoid personlighetstörning.
Vill inte vara otrevlig på något sett men detta är alltså lite själva definitionen på hela konkarongen.

Någon slags nytta alls av gang stalking jämfört med den extrema ansträngningen blir absurd
uti alla tänkbara scenarior, vet inte ens vad jag ska säga, har tom haft vänner med denna
problematiken så är lite av en expert.

Jag tror inte att "gangstalking" är massivt förekommande. Visst kan det finnas enskilda individer som använder sig av av andra för att störa en. Jag var t.ex. med om en kille som kom in på ett ställe och sa att han kände mig. Han visste mitt namn så slump eller misstag kan uteslutas. Han sa också saker som vid det tillfället var mycket olämpliga att säga. Vill inte ge fler detaljer men detta hände två gånger. Jag visste med säkerhet att jag varken sett eller talat med killen någonsin tidigare. Detta att folk kommer fram och hälsar på en och frågar hur det går men man har ingen aning vem personen är... Det har även hänt mig tidigare och det inträffar säkert för alla någon gång. Den killen visste dock mitt namn, berättade om påhittade saker jag gjort med honom, m.m. Det fick mig att helt klart se det som skumt. En kille som jobbade där trodde faktiskt att jag kände killen. Jag förklarade hur det stod till, att jag mig veterligen aldrig någonsin tidigare sett personen.
Senast redigerad av TemplarKnight 2016-01-31 kl. 15:11.
Citera
2016-01-31, 15:12
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TemplarKnight
Jag tror inte att "gangstalking" är massivt förekommande. Visst kan det finnas enskilda individer som använder sig av av andra för att störa en. Jag var t.ex. med om en kille som kom in på ett ställe och sa att han kände mig. Han visste mitt namn så slump eller misstag kan uteslutas. Han sa också saker som vid det tillfället var mycket olämpliga att säga. Vill inte ge fler detaljer men detta hände två gånger. Jag visste med säkerhet att jag varken sett eller talat med killen någonsin tidigare. Detta att folk kommer fram och hälsar på en och frågar hur det går men man har ingen aning vem personen är... Det har även hänt mig tidigare och det inträffar säkert för alla någon gång. Den killen visste dock mitt namn, berättade om påhittade saker jag gjort med honom, m.m. Det fick mig att helt klart se det som skumt. En kille som jobbade där trodde faktiskt att jag kände honom. Jag förklarade hur det stod till, att jag mig veterligen aldrig någonsin tidigare sett personen.
Men tror du själv att du är utsatt för gang stalking? Om du inte tror det så gav du precis exempel på att saker kan tolkas som gang stalking utan att vara det.
Citera
2016-01-31, 15:28
Medlem
TemplarKnights avatar
Citat:
Men tror du själv att du är utsatt för gang stalking? Om du inte tror det så gav du precis exempel på att saker kan tolkas som gang stalking utan att vara det.

Det var en konstig och underlig incident som fick mig att vid tillfället tänka "WTF?". Visst kan det vara tänkbart att killen gjorde så på eget bevåg eller så hade han skickats av någon annan. Jag vet inte men händelserna var underliga och bevittnades också av en jag känner de två gånger det inträffade. Sen om man kan se detta som en del av organiserat trakasseri/stalking? Jag vet faktiskt inte... Även om så är fallet behöver det inte just vara detta påstådda fenom som benämns "gangstalking".

Jag var t.ex. vid ett annat tillfälle med om att en lite underlig person slog sig ner vid ett bord där jag och en bekant satt. Han började tala som om han kände oss men jag antog helt enkelt han var lite konstig eller galen. Långt senare är jag på väg hem från ett ställe där jag har råkat se denna person igen. När jag efter att ha gått en längre sträcka och vänder mig om ser jag att han går bakom mig. När jag upptäcker det så stannar han och tittar in i skyltfönstret på en affär. Så fullt möjligt han faktiskt följde efter mig. Att han är en del av något "organiserat trakasseri" tror jag dock inte, utan mer att han är en random knäppskalle.
Citera
2016-01-31, 15:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TemplarKnight
Jag tror inte att "gangstalking" är massivt förekommande. Visst kan det finnas enskilda individer som använder sig av av andra för att störa en. Jag var t.ex. med om en kille som kom in på ett ställe och sa att han kände mig. Han visste mitt namn så slump eller misstag kan uteslutas. Han sa också saker som vid det tillfället var mycket olämpliga att säga. Vill inte ge fler detaljer men detta hände två gånger. Jag visste med säkerhet att jag varken sett eller talat med killen någonsin tidigare. Detta att folk kommer fram och hälsar på en och frågar hur det går men man har ingen aning vem personen är... Det har även hänt mig tidigare och det inträffar säkert för alla någon gång. Den killen visste dock mitt namn, berättade om påhittade saker jag gjort med honom, m.m. Det fick mig att helt klart se det som skumt. En kille som jobbade där trodde faktiskt att jag kände killen. Jag förklarade hur det stod till, att jag mig veterligen aldrig någonsin tidigare sett personen.

Om det händer en gång så kan det vara slump, skämt misstag etc men börjar detta hända ofta eller upprepat så är det ju något annat.

Kan var en spanar som visar att vi har koll på dej. Om personen sade något olämpligt i vid dit sällskap så kan det var för att svärta dej. Hade en sådan på FB som mindes fel och sade minns du då ni etc gjorde det och det , vilket jag inte hade varit med på tex .

Bodde på ett ny ställe och det var en som hälsade glatt och man hälsade tillbaka trött efter jobbet och gick hem. En dag så satt han med ett stort sällskap och åt utomhus, och då jag passerade så hälsade vi som vanligt och då jag gått en bit så säger han högt "om man kunde göra något för att hjälpa han" .....Jag frågad syftade du på mig ... Han svarade nekande har jag för mig står i dagboken . Jag var ny inflyttad där och hade inte pratat med någon , detta var ganska exakt ett år efter ta jag gjort polisanmälan på ett hot av en i grupp 2 var efter ett öppnare trakasserande följde, med öppnare så menar jag att vem som helst kunde lägga märke till dessa på ett helt annat sätt än tidigare då man kunde se en idiot spexa då du var på stan för att sedan sitta och tala bakom dig på bussen så att ingen annan hörde tex
Senast redigerad av Harfager 2016-01-31 kl. 15:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in