2016-01-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Talar du för alla eller.
I det här sammanhanget tror jag madtop gör det. Förutom för Harfager och rosalotus så klart.
Citat:
Så igen varför vet dem sådant jag inte har sagt?
Och varför börjar dem snacka om sånt jag gjort tidigare?
/.../
Vad har jag skärt ut och klämmt sönder då?
Avsaknaden av logiskt tänkande är skrämmande. Det är ju självklart fullständigt omöjligt för oss att ge svar på dina vaga uppgifter. Motsv: "Jag såg en fågel häromdagen, kan du säga vad det var för någon?"

Vill du att någon ska analysera en teknisk pryl får du ta några bilder på den. Det borde vara lätt då de tydligen omringar dig. Troligen kommer vi dock inte få se något.
Citera
2016-01-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
GS är ett stort och omfattande "projekt" som pågår världen över och vissa vetenskapsmän ingår med stor sannolikhet i hela denna process. Vissa TI's är personer som det experimenteras på, så psykologer och andra forskare ingår som en del i det gäng som håller på.

Nej, din andra punkt är en missuppfattning. Projektet LEDS med största sannolikhet inte av elaka (eller samvetslösa är kanske ett bättre ord) vetenskapsmän, men de medverkar.

Mina konstateranden om GS i allmänhet bygger jag på egna erfarenheter, på andra TI's som har berättat att de upplever samma sak (vilket blir en bekräftelse för mig), och på sådan information som jag har läst i ämnet och som jag inte alltid tror på när det gäller allt men jag hittar mycket information som resonerar med mig och mina egna slutsatser också.

Har inte alla fakta i ämnet. Det borde däremot de som styr hela GS-programmet ha, men chansen att de ska komma ut och berätta öppet om det och lägga alla fakta på bordet är nog lika med noll.

Va bra då är vi överens din tro på GS bygger på egna och andras berättelser, några fakta finns inte,

Jag kan ine acceptera eller tro på något sådant så därför hävdar jag att GS inte existerar och det finns inga fakta som motsäger det.
Citera
2016-01-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Nu har vi alltså två konkurrerande teorier:

1: GS är någon sorts forskning som pågår globalt och utförs i hemlighet
2: GS är en riktad tortyrmetod som används på vissa specifika individer för att hålla dem i schack

Nej, de konkurrerar inte med varandra. Båda aspekterna ingår. Vissa TI's är utsatta för både ock. Vissa andra är utsatta för mer eller mindre av det ena och det andra. Gangstalking är det ord man har valt att kalla detta fenomen för, men en term som beskriver det lite bättre är nog organized harassment. Det handlar om organiserade trakasserier mot en individ som blir marginaliserad i samhället pga denna förföljelse, tortyr och övervakning, och även att många också blir experimenterade på i samband med detta.
Citera
2016-01-30, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Va bra då är vi överens din tro på GS bygger på egna och andras berättelser, några fakta finns inte,

Jag kan ine acceptera eller tro på något sådant så därför hävdar jag att GS inte existerar och det finns inga fakta som motsäger det.

Inte berättelser, utan snarare vittnesmål om verkliga upplevelser.

Du behöver inte tro på detta med GS. Det finns ingen som tvingar dig att tro på det. Men däremot kunde du väl bestämma dig för att visa respekt för de som vet mycket mer i ämnet än vad du själv gör och som väljer att berätta öppet om detta.

Om du nu har dragit slutsatsen att du personligen inte kan acceptera att GS existerar så kan du väl vara klok nog att lämna tråden till de som är mer insatta och gå vidare i din tillvaro för att fokusera på annat?
Citera
2016-01-30, 22:45
Medlem
Citat:
Den teknik som har visats ja men den som har inte visats vet vi ju inget om.

Jag vet inte om jag vill gå till läkaren och ta ut det eftersom dem måste röja undan mig.

Jag gör ett sista försök men nu måste även du anstränga dig och svara, det är ju du som påstår att detta finns då vore det bra om du åtminstone svarade på frågorna.

Fråga 1
Den teknik som har visats ja men den som har inte visats vet vi ju inget om.

Nej så är det ju, men det gäller ju miljoner saker, det vi vet är att människor har känt sig förföljda, trott att andra kan läsa deras tankar osv i tusentals år det vet vi. Men ingen har ännu visat ett chip eller vid tester klarat att tankeläsa - Det vet vi.
Därför tror jag inte på dessa supervapen vi inte känner till.

Fråga 2
Jag vet inte om jag vill gå till läkaren och ta ut det eftersom dem måste röja undan mig

Nu är du den tionde som bestämt hävdar att de har chip. När det ombeds gå till läkaren och ta bilder så är det alltid stopp. Inte vågar gå till läkaren vad är det för skit argument. Du går omkring med flera chip i kroppen och ett batteri som stör njurar och lever, men det är bättre att fortsätta med det än att enkelt plocka ut dem
Citera
2016-01-30, 23:06
Medlem
Citat:

Du behöver inte tro på detta med GS. Det finns ingen som tvingar dig att tro på det. Men däremot kunde du väl bestämma dig för att visa respekt för de som vet mycket mer i ämnet än vad du själv gör och som väljer att berätta öppet om detta.

Om du nu har dragit slutsatsen att du personligen inte kan acceptera att GS existerar så kan du väl vara klok nog att lämna tråden till de som är mer insatta och gå vidare i din tillvaro för att fokusera på annat?

Nej jag tänker inte lägga av. Jag är rädd när personer tror på chip, GS, Panamorala, läsa tankar ocj V2K.

Vi kommer från en tid när folk trodde på detta, den enda i byn som kunde läsa var prästen som satt på alla sanningar. Sen kom tryckpressen och utbildning folk slutade tro på fantasifulla berättelser och bildade sig.

Jag är övertygad att hem PC är nästa stora språng i folks bildning, då blir jag beklämd då medeltidens fabler kommer tillbaks och fol på FB bla säger att de forskar, vilket innebär att de kollar Youtube och läser obskyra hemsidor.

Detta gör att jag skriver så att inte mörkrets makter med 1300-tals filosofi får slå rot igen utan att människor blir klokare inte rädda.
Citera
2016-01-30, 23:08
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:

Respekt brukar vara något man förtjänar, inte något man får genom att sitta och ljuga.

Du påstår att du vet saker som du omöjligen kan veta. T ex att gang stalking utförs av en global konspiration och att andras "vittnesmål" är verkliga.

Om du har fått ens en gnutta respekt av någon så är det mer än du förtjänar.
Citera
2016-01-30, 23:29
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
När det ombeds gå till läkaren och ta bilder så är det alltid stopp. Inte vågar gå till läkaren vad är det för skit argument. Du går omkring med flera chip i kroppen och ett batteri som stör njurar och lever, men det är bättre att fortsätta med det än att enkelt plocka ut dem

Dessutom kan man som TI enkelt komma förbi hela "psykvårdsförslagskarusellen" genom att helt enkelt säga att man tror att man har bombsplitter i armen efter en massiv fyrverkeriolycka år 200x och att man helt enkelt bara vill få ut det. Därav så får behandlande läkare noll risk att misstänka "oh dear, ytterligare en chippad TI vill ha info om sina chip, bäst jag kontaktar min handläggare inom CIA innan jag fortsätter.."

Citera
2016-01-30, 23:38
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Talar du för alla eller.

Så igen varför vet dem sådant jag inte har sagt?
Och varför börjar dem snacka om sånt jag gjort tidigare?

Jag har haft min lägenhet buggad jag har haft klädder buggad och cykeln.

När jag har varit på nya ställen har det varit som vanligt.

Vad har jag skärt ut och klämmt sönder då?

Du börjar ju i fel ände. Om du nu faktiskt har skurit ut något ur kroppen är frågeställningen: vad har jag skurit ut? Inte: vad har jag skurit ut om inte [valfritt]?

Det du gör är petitio principii, dvs. att du förutsätter vad som ska bevisas, istället för att objektivt och på ett ärligt sätt undersöka vad det är.

Svaret på den frågan kommer du aldrig att få här eftersom vi inte har bevittnat att du plockat ut någonting ur kroppen, än mindre att det skulle vara ett microchip. Vi har såklart ingen aning men som andra har påpekat innan är det svårt att köpa att en person som hittar microchip i kroppen (som du inte märkte att de satte dit?) och dessutom påstår sig kunna känna av ett flertal till, likväl håller sig fullständigt passiv.

För diskussionens skull, rent hypotetiskt alltså... Om du svarar ja betyder det inte att du säger att det är så: finns det en möjlighet att du inbillar dig allt?
Citera
2016-01-30, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Respekt brukar vara något man förtjänar, inte något man får genom att sitta och ljuga.

Du påstår att du vet saker som du omöjligen kan veta. T ex att gang stalking utförs av en global konspiration och att andras "vittnesmål" är verkliga.

Om du har fått ens en gnutta respekt av någon så är det mer än du förtjänar.

Jag ljuger inte, utan talar sanning om den GS som jag är utsatt för och har varit utsatt för under många, många år. Vad jag vill minnas så satt du ju själv och lade upp en mängd olika påhittade berättelser om att du skulle vara utsatt för GS i den här tråden för en tid sedan, så om det är någon som hittar på och manipulerar så är det väl du själv? Detta är också ett återkommande inslag i GS: vi som är utsatta blir anklagade för sådant som den som anklagar själva ägnar sig åt.

Tror mig veta med säkerhet att GS är ett slags tortyrprogram som man kanske kan kalla för en konspiration mot individer som inte har gjort någonting för att bli behandlade på det sättet och att det sträcker sig över hela världen, ja. Och denna åsikt står jag fast vid. Vi är förföljda och blir trakasserade i princip överallt, vilket är ett grovt brott mot de mänskliga rättigheterna, och att det faktum att detta existerar behöver komma upp till ytan. Alla detaljer om hur och varför har jag inte. Men har varit "vaken" sedan 2007 när det gäller hur det finns en kraft i samhället som gör allt för att på ett konspiratoriskt sätt motarbeta människor som står för högre ideal och som har en önskan om att de korrupta systemen ska upphöra till förmån för något mer mänskligt och värdigt. Under dessa "uppvaknande" år har jag haft god tid på mig att få inblick i alla de metoder som används i denna konspiration, och jag har studerat detta ingående. Dessa mönster är övergripande och kan också kännas igen i själva gangstalkingen. Slutsatsen blir alltså att det finns en större konspiration och att samma sorts personer som är delaktiga i den också är delaktiga i GS.

Jag tror inte på precis ALLA andra vittnesmål om GS, då det är allmänt känt att det finns mängder med stalkers som låtsas vara TI's och som bara hittar på sina vittnesmål. Detta är också en metod som ingår i GS just för att det ska uppstå förvirring kring vad det är som pågår och även för att de ska kunna ta kontakt med verkliga TI's och försöka få till ett förtroende som ganska snart bara leder till ytterligare trakasserier.
Citera
2016-01-30, 23:43
Bannlyst
Citat:

Fråga 2
Jag vet inte om jag vill gå till läkaren och ta ut det eftersom dem måste röja undan mig

Nu är du den tionde som bestämt hävdar att de har chip. När det ombeds gå till läkaren och ta bilder så är det alltid stopp. Inte vågar gå till läkaren vad är det för skit argument. Du går omkring med flera chip i kroppen och ett batteri som stör njurar och lever, men det är bättre att fortsätta med det än att enkelt plocka ut dem

Dem dödar ju en eller sätter i ett nytt chip
Citera
2016-01-31, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Du börjar ju i fel ände. Om du nu faktiskt har skurit ut något ur kroppen är frågeställningen: vad har jag skurit ut? Inte: vad har jag skurit ut om inte [valfritt]?

Det du gör är petitio principii, dvs. att du förutsätter vad som ska bevisas, istället för att objektivt och på ett ärligt sätt undersöka vad det är.

Svaret på den frågan kommer du aldrig att få här eftersom vi inte har bevittnat att du plockat ut någonting ur kroppen, än mindre att det skulle vara ett microchip. Vi har såklart ingen aning men som andra har påpekat innan är det svårt att köpa att en person som hittar microchip i kroppen (som du inte märkte att de satte dit?) och dessutom påstår sig kunna känna av ett flertal till, likväl håller sig fullständigt passiv.

För diskussionens skull, rent hypotetiskt alltså... Om du svarar ja betyder det inte att du säger att det är så: finns det en möjlighet att du inbillar dig allt?

Dem sätter ditt det med lokal bedövning under natten när du fått en dos sömpiller.
Vet inte riktigt vad jag ska göra? Ta ut dem och riskera att bli dödad! Lämna dem kvar och lev så lyckligt som möjligt! Vi som är offer har levt länge med trakasserier det är inte så lätt att bara plocka ut dem. Vi har försökt med det mästa att gå till tidningen, advokat eller polis.
Dessa som trakasserar har bestämt sig för offret ska hållas koll på eller dö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in