Citat:
Du har ju själv erkänt att du inte är svensk eller missminner jag mig?
Erkänn istället att du saknar möjligheten att införskaffa dig den information som jag hänvisar dig till.
Ändrar inte på det faktum att han är en idealist som har stått på "rätt" sida av det politiska under många, många år och där han inte har spelat på folks känslor.
Han är helt enkelt en idealist medan trump är en populist som endast kör på det folk vill höra och där han gör det så pass att han egentligen talar med tomma ord.
Jasså, vilka "övernationella" instanser fanns under 1500-talet?
För mig veterligen så fanns varken EU eller bilderbergruppen då, sedan så behöver du fortfarande läsa på om globaliseringsprocessen då du fortsätter att bevisa att du inte är insatt eller ens har ett grepp om vad det är. (eller ens den mänskliga historian)
Speciellt då du antar att en global handel kräver att det behövs stora instanser för att kunna skapa det.
Erkänn istället att du saknar möjligheten att införskaffa dig den information som jag hänvisar dig till.
Ändrar inte på det faktum att han är en idealist som har stått på "rätt" sida av det politiska under många, många år och där han inte har spelat på folks känslor.
Han är helt enkelt en idealist medan trump är en populist som endast kör på det folk vill höra och där han gör det så pass att han egentligen talar med tomma ord.
Jasså, vilka "övernationella" instanser fanns under 1500-talet?
För mig veterligen så fanns varken EU eller bilderbergruppen då, sedan så behöver du fortfarande läsa på om globaliseringsprocessen då du fortsätter att bevisa att du inte är insatt eller ens har ett grepp om vad det är. (eller ens den mänskliga historian)
Speciellt då du antar att en global handel kräver att det behövs stora instanser för att kunna skapa det.
Nej, jag har verkligen aldrig påstått att jag inte är svensk.
Påståendet om vänsterpopulism var ditt och därmed är bevisbördan också din. You failed. Lev med det.
Bernie Sanders kanske står på rätt sida utifrån dina politiska preferenser, mer säger inte ditt påstående. Om Trump kan förbättra situationen för den hårt arbetande amerikanska medelklassen så är han i min bok hjältekandidat. Många är oerhört hårt drabbade av finanskrisen. Bernie "the kike" är en typisk vänstertjuv som ska vittja produktiva människors plånböcker och ge pengarna till bottenlevande parasiter.
Nej, precis, det fanns inga övernationella instanser för flera hundra år sen och därför är din jämförelse rent enfaldig. Det är du som inte förstått att globaliseringsprocessens slutmål är att förgöra alla nationer.
Menar du att det bara är du som har rätt att få svar på dina frågor i tråden?
Det du skrev när jag refererade till The Eagle-Tribune var: