Citat:
Ursprungligen postat av
JihadJoe
En dag är det inte någon paranoia längre, en dag ligger hon eller du död, jag talar av egna erfarenheter. Men du kan ju förklara för hennes föräldrar sen att hon dog för du var trött i kroppen, det lär uppskattas något enormt!
Och hur fan gör det dig till en mindre idiot att du sitter i Filippinerna och äter friterad kyckling? Är du halvt utvecklingsstörd eller bara smått bekväm? Tack för du bevisar min poäng.
Jag tycker du är lite aggressiv och smått otrevlig i tonen men ok...
Jag förstår din poäng, men skall vara försiktig, och igen...DET ÄR INTE FEL att kalla på hjälp...
MEN
1, Det är meth vi talar om, inte starka opiater, blandningar, det är skillnad på vilken drog man tagit och hur orolig man behöver bli
2, Att tjejer kan bli hysteriska bara av att dricka har nog många upplevt...när man dessutom inte sovit och knarkat lite så kan det såklart bli värre...
3, Jag satt bredvid henne, jag hade koll på puls och andning...Jag är inte läkare och jag var själv påtänd, men det var inte så att jag lämnade henne åt sitt öde och hoppades på det bästa!
4, Det är inte första, andra eller tredje gången jag ser någon bete sig sådär...Av erfarenhet gjorde jag bedömningen att det var lugnt att avvakta vilket visade sig rätt...
Ja att jag är på Filippinerna var/är helt oväsentligt att skriva om gällande kycklingen ...
Ja man riskerar att dö om man knarkar det är liksom den insatsen man gör när man tar skiten...
Känner nu att denna tråd kanske bara blev skit (påtänd som sagt) försökte bara få igång en diskussion om att folk (speciellt oerfarna) ofta nojjar och stressar upp sig själva så att det mår ännu sämre. Har man hög puls tex och sen börjar stressa så blir den ju bara ännu högre. Ond cirkel.
MEN SOM SAGT. VID MINSTA TVEKAN RING 112.