Citat:
Ursprungligen postat av
Menved
Hälften av alla Trumps retweets kommer från "white supremacists".
http://nymag.com/following/2016/01/donald-trump-mostly-retweets-white-supremacists.html?mid=twitter-share-following
Man undrar naturligtivis om han är medveten om det här när han retweetar. Halvt om halvt är min gissning.
Inte förvånande.
Men Trump är utan tvekan en utmärkt taktiker, jag har insett det nu. När han talar är det mycket stakande och hoppande från det ena till det andra, men det får honom antagligen bara att framstå som folklig.
En republikan som förklarar krig mot Fox News och lyckas få Cruz att framstå som olämplig då han inte är
riktig nordamerikan, är "indeed cunning". Jag underskattade honom.
Är i stort sett övertygad om att han vinner.
Sedan börjar det verkligt saftiga, striden mellan honom och förhoppningsvis Hilary Clinton. Där skrivs historia. Jag tror inte Sanders har en chans mot Trump så det skulle bara bli tråkigt.
Citat:
EliasAlucard=Nejdå, Trump måste nog vara den mest populära republikanska presidentkandidaten bland svarta sedan Abraham Lincoln, vilket säger rätt mycket för att vara en republikan. Han är även relativt populär bland mexare, vilket är imponerande med tanke på hans retorik.
Jag har väldigt svårt att tro på detta. Har du någon källa?
Citat:
Onda hamstern=Jag säger inte att jag garanterat har rätt men det finns en chans att hans planer på att endast stärka sitt egna varumärke (sitt egna namn) gick lite i baklås då det var för många nyttiga idioter som torrunkade till det han verkade förmedla.
Det kommer dock att bli intressant att se om jag har rätt eller fel rörande hans agerande och om jag har rätt så skall de bli spännande och se hur hans supportrar och även MSM och många andra kommer att reagera och hantera honom och det han har gjort.
Det låter högst otroligt men skulle du ha du rätt ska jag buga djupt vid min dator och kalla dig genialisk.