Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Hon skriver kontroversiella saker och blir hatad av tusentals män, det är modigt av henne.
Hon blir inte hatad för att hon skriver kontroversiella saker. Hon blir hatad för att hon gör samma misstag som du. Det är den logiska tankevurpan hon och du gör att aldrig tro att 98% av alla män kan vara helt oskyldiga till de exempel hon drar upp.
Hur modigt är det? Jag förstår de som kallar henne korkad med den kopplingen.
Citat:
Om du skulle sett de kommentarerna hon får skulle du inte tycka hon är feg. Ett citat
”Jag blockar minst tio personer som skriver grova hot, till eller om mig, varje dag. Det blir alltså minst 3650 personer om året. De flesta är som sagt vuxna män. Det värsta de vet är nämligen när unga tjejer tar plats”.
När hon beskyller alla män för inte bara allt våld, alla våldtäkter och allt annat skit och dessutom inbillar sig att motivet är för att kvinnor tar plats så är det väl helt rättvist?
Alla de män som felaktigt kallats för våldtäktsman, brottsling eller annat har falskeligen blivit beskyllda för brott och har RÄTT att säga ifrån. Även personligen utan att det kan kallas trakasserier. Man kan inte gå omkring och tro att man kan kalla folk för kräk hur som helst och att de bara ska acceptera det, eller hur?
Speciellt inte om feminister gett henne makten och en megafon för enbart det ändamålet.
Hon är därför inte modig. Hon är korkad och ska bli tillsagd. Precis som alla andra mobbare ska bli tillsagda, att sådär gör man inte. Man drar inte halva befolkningen över en kam.
Har du funderat på vem eller vilka det är som gett henne plats?
Gör gärna det. En feminist är det inte. De står bara bredvid och käbblar.