Citat:
Ursprungligen postat av
Graver
Du kan alltid binda force move till valfri knapp så slipper du irritationsmomentet.
Jag hade fått för mig at force move inte fanns i D3 men då ska jag genast fixa det, tack!
Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Tack för era synpunkter angående reroll, har nu skaffat en viss wiz med hyfsat gear

. Dock så undrar jag två saker...
1# Ni som kör wiz, hur gör ni för stt hålla koll på Arcane Dynamo stacksen? Särskilt när ett tiotal buffar bytar plats var 5:e sekund.
2# Ni som kör Explosive Blast farm, vad använder ni av för macro (CMWW 2.0

)? Kör nu med Asus Gladius, men finns ingen loop så efter ca 50 blasts stannar den.
1. Antingen glor jag på stacksen eller så trycker jag bara på knappen med några sekunders mellanrum och hoppas att det blir rätt. Saknar weakauras från wow. Enda jag har problem med i UIt på riktigt faktiskt, att det blir så jobbigt att hålla koll på procs och korta buffar.
2. Inte testat den specen själv än men om du kontinuerligt ska spamma EB och inte har något problem med arcane power kan du binda den till numpad så castar den automatiskt så fort den är av CD. Leta upp vilken siffra på numpaden som motsvarar EB så håller du ner den och sedan numlock så du låser numpaden. Har för mig det var så (inte använt det sedan S2) men annars finns det ca en miljard guider på nätet om hur man gör
Edit:
För övrigt sugen på att testa EB-build själv. Fick äntligen en woh från cuben och lyckades sedan upgradera den till ancient! Har spenderat ca 99% av min diablo-tid den här helgen till att göra bountys men den jävla fittringen droppar ju inte? Fick ju hur många som helst förra säsongen men nu går det bara inte. Sitter på över 200 legendary mats av varhje sort men fortfarande ingen ring. Får iaf lite andra material under tiden men jag menar kom igen..