2016-01-25, 06:47
Medlem
Fagbosses avatar
Ska käka roaccutan nu för att förska ta död på akne som jag har på ryggen... Det sägs att att den medicinen anstränger levern rätt rejält. Skulle det vara dumt att köra testo samtidigt?
Citera
2016-01-25, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
Ska käka roaccutan nu för att förska ta död på akne som jag har på ryggen... Det sägs att att den medicinen anstränger levern rätt rejält. Skulle det vara dumt att köra testo samtidigt?

Undvik orala bara.
Citera
2016-01-25, 08:51
Avslutad
Citat:

Skjut upp tills du kliver av du kanske får tillbaka skiten då.
Citera
2016-01-25, 14:15
Medlem
Citat:

Vid lite närmare efterforskning så är det mer än bara levern som tar stryk. Blodfetter osv. Skulle rekommendera 200mg testo-c i veckan på sin höjd. lite cruise.
Citera
2016-01-25, 16:02
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Jag brukar köra roa, mest i förebyggande syfte så på rätt låg dos.
Absolut ingen fara med testo.
Jag har kört det tillsammans med testo, tren och 100mg orala. Märkte inte nåt speciellt.
Mvh
Citera
2016-01-25, 17:18
Medlem
Citat:
Jag kör testo samtidigt, se till att undvika orala som den andra användaren skrev
Citera
2016-01-25, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Jag brukar köra roa, mest i förebyggande syfte så på rätt låg dos.
Absolut ingen fara med testo.
Jag har kört det tillsammans med testo, tren och 100mg orala. Märkte inte nåt speciellt.
Mvh
Brukar köra i förebyggande syfte? Hur länge då och vilken dos? Det är
En väldogt stark medicin.. Har man dessutom tagit den ett halvår (eller hur lång tid läkaren nu tycker behövs) kommer väl aknen aldrig tillbaka?
Citera
2016-01-25, 17:27
Medlem
Har legat på testo e sen i oktober och planen är att ligga på tills i maj. Jag körde 250mg e5d fram tills nyår då sänkte jag testo e till 250e7d och klev på cutmix 75/75/75 testo p/tren/mast e2d. Så jag har legat på cutmixen i 25 dagar samt testo e 250mg e7d, men känner ett minskat tryck sen jag sänkte testo e. Kan det va att man har fått underdoserat eller kommer cutmixen slå till snart? Jag har en del testokurer i bagaget samt en del orala men aldrig tren. Jag har rätt mycket testo hemma så kan alltid höja till e4d, men vill inte förhasta mig. Tacksam för svar och förslag.
Citera
2016-01-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
Har legat på testo e sen i oktober och planen är att ligga på tills i maj. Jag körde 250mg e5d fram tills nyår då sänkte jag testo e till 250e7d och klev på cutmix 75/75/75 testo p/tren/mast e2d. Så jag har legat på cutmixen i 25 dagar samt testo e 250mg e7d, men känner ett minskat tryck sen jag sänkte testo e. Kan det va att man har fått underdoserat eller kommer cutmixen slå till snart? Jag har en del testokurer i bagaget samt en del orala men aldrig tren. Jag har rätt mycket testo hemma så kan alltid höja till e4d, men vill inte förhasta mig. Tacksam för svar och förslag.

3,5 veckor på snabba estrar bör vara fullt drag, låter onekligen skumt med minskat tryck när du la till dessa potenta grejer. Vad är det för märke?
Citera
2016-01-25, 21:46
Medlem
StoraJormas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Brukar köra i förebyggande syfte? Hur länge då och vilken dos? Det är
En väldogt stark medicin.. Har man dessutom tagit den ett halvår (eller hur lång tid läkaren nu tycker behövs) kommer väl aknen aldrig tillbaka?

Aknen kan i vissa fall komma tillbaka...
Så ett halvår på roa är ingen garanti, kan behövas fler "halvårsbehandlingar".
Men då måste man ju helst ha rejäla uppehåll mellan kurerna.
Men jag kör faktiskt också låg dos i förebyggande syfte när jag anar att ett utbrott är på väg, brukar räcka med en två veckors period så är det lugnt sen

För övrigt körde jag ett halvår med roa upp till 60-80mg/dag tillsammans med 500mg/w Testo med fina blodfetter och lever änden. men egentligen säger det ingenting då det kan vara väldigt individuellt.

Mvh/Storajorma
Citera
2016-01-25, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoraJorma
Aknen kan i vissa fall komma tillbaka...
Så ett halvår på roa är ingen garanti, kan behövas fler "halvårsbehandlingar".
Men då måste man ju helst ha rejäla uppehåll mellan kurerna.
Men jag kör faktiskt också låg dos i förebyggande syfte när jag anar att ett utbrott är på väg, brukar räcka med en två veckors period så är det lugnt sen

För övrigt körde jag ett halvår med roa upp till 60-80mg/dag tillsammans med 500mg/w Testo med fina blodfetter och lever änden. men egentligen säger det ingenting då det kan vara väldigt individuellt.

Mvh/Storajorma
Ok intressant, tack för infon (: kommer uppdatera hur det går i min egen rapport!
Citera
2016-01-26, 01:49
Medlem
Citat:

Funderar på också på detta. Har en irriterande acne som blossar upp lite då & då på axlarna efter en kur som aldrig försvunnit riktigt.
Vilken dos av roa ska du käka, och hur länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in