Citat:
Ursprungligen postat av
Rase
>Repus. Jag har respekt för de kunskaper som du har visat i denna TB-tråd, men att torgföra uppgiften att norrmännen kommer att försnilla alla indrivna återbetalningar tycker jag är att gå för långt. Du vet lika lite som jag om hur indrivningen kommer att fungera. Du kanske har rätt men möjligheten att du har fel är lika stor. Såvitt jag förstår är det en vild gissning från din sida. Visserligen finns det en del skumma typer bakom gruppen i Norge men även personer med ett mer respektabelt rykte. Visst kommer en del att brännas av i avgifter, underligt vore annars, men att förmoda att större delen av det indrivna kapitalet kommer att gå till avgifter låter i mina öron osannolikt.
Helt korrekt Rase det är baserat på min egen tro och vad jag har kunnat läsa om inblandade personer i öppna källor (det framgick väl ganska klart i inlägget? "
jag är dessutom övertygad........")
Som sagt det finns personer med mycket skum bakgrund med, ville de vara seriösa skulle dessa naturligtvis aldrig komma i närheten av nått liknande igen
Hur går det har ni fått nån information? om de inte hade 75% den 11 januari är ju fullmakterna värdelösa enligt tidigare info.