2016-01-24, 16:24
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Klart det är så. Och när man blir slaktad av sin "egen" tidning då vet man att avgrunden inte är långt borta. Lena Mellin, som tidigare hyste visst hopp, verkar ha gett upp helt och hållet. Vilka har egentligen Steffes rygg längre? Något kommer att hända inom kort, sanna mina ord!

Nu tillhör inte Mellin ledarredaktionen, så hon behöver ju inte vara "lojal" mot S. Jag minns också att Mellin kunde vara ganska hård mot Göran Persson när det begav sig.
Citera
2016-01-24, 19:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Revolten har börjat enl. Johan Westerholm:

Revolten har börjat

http://ledarsidorna.se/2016/01/revolten-har-borjat/

Jimmy Jansson, kommunstyrelsens ordförande i Eskilstuna, tycker att det är dags för S att bilda regering med Moderaterna.

Nja, om det blir sådan konstellation är en öppen fråga, men något kommer nog hända snart.

Mycket snart!

Varför fortsätter folk länka till pajasen Westerholm? Han är en fåne utan insyn som älskar att få besökare till sin lilla blogg.
Citera
2016-01-24, 21:56
Medlem
LeifD2s avatar
Jag trodde länge, att Löfvèn egentligen bara en stackars svetsare som kommit fel och blivit statsminister när han öppnade fel dörr av misstag när han letade efter toaletten. Men så är det inte.
Jag borde ha insett det tidigare, men karln är ungefär lika vidrig som sin tunnhårige föregångare, Fredrik Reinfledt, a.k.a. "Slaktaren från Täby".
Hatet mot Sverige och Svenskar är samma. Speciellt mot svenska män. Det enda som finns att glädjas åt när det gäller Löfvên är eftermälet, som kommer att vara oerhört negativt och det faktum att han inte kommer att vinna några fler val.
Citera
2016-01-24, 22:32
Medlem
Friendslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Fredrik Reinfledt, a.k.a. "Slaktaren från Täby".

Varför ser jag fredrik reinfeldt gående i en gränd med riktig negerdunkmusik i bakgrunden bärandes på ett baseballträ sett från grodperspektiv?
Citera
2016-01-25, 01:47
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Varför fortsätter folk länka till pajasen Westerholm? Han är en fåne utan insyn som älskar att få besökare till sin lilla blogg.
Okey, men duger DN (jag vet ait DN är som de är men faktumet är att det börjar bli påtagligt att fler och fler uppmärksammar detta tydligen):

http://www.dn.se/nyheter/sverige/efter-raset-partitoppar-kraver-ny-s-politik/
Senast redigerad av arbetet 2016-01-25 kl. 01:50.
Citera
2016-01-25, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Klart det är så. Och när man blir slaktad av sin "egen" tidning då vet man att avgrunden inte är långt borta. Lena Mellin, som tidigare hyste visst hopp, verkar ha gett upp helt och hållet. Vilka har egentligen Steffes rygg längre? Något kommer att hända inom kort, sanna mina ord!

Frågan för Löfven och sossarna är, "hur skall jag (vi) kasta in handduken utan att totalt tappa ansiktet för lång tid framöver"?
Löfven verkar sakna alla nyanser när det gäller politiska frågor. Antingen är det vitt eller svart, det finns inget däremellan.
Citera
2016-01-25, 14:27
Medlem
Vad tror ni:

Kommer Löfven besöka platsen där en arbetande skattebetalare blev mördad idag på grund av en bidragsmigrant och visa sina sympatier för den drabbade och dess anhöriga?
Citera
2016-01-25, 14:32
Medlem
Att Löfven fortfarande lever är ett mysterium.
Citera
2016-01-25, 16:36
Medlem
Stefan Löfven. Crime Minister of Swedistan.

Totalt värdelös.
Citera
2016-01-25, 16:38
Medlem
JBernards avatar
Hans främsta styrka när han tillsattes var enligt sossar och journalister att han var en duktig och van förhandlare. Det har verkligen kommit väl till pass.

De enda han har förhandlat med är MP, det måste han dock gjort bra. Romson började ju gråta på presskonferensen när hon insåg att dom var överkörda i en av deras hjärtefrågor.
Citera
2016-01-25, 16:41
Medlem
fyratretres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan.fr.123
Vad tror ni:

Kommer Löfven besöka platsen där en arbetande skattebetalare blev mördad idag på grund av en bidragsmigrant och visa sina sympatier för den drabbade och dess anhöriga?
Tog första bästa planet. Naturligtvis.

PK ikväll om att mörka krafter hotar Sverige?
Citera
2016-01-25, 18:23
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan.fr.123
Vad tror ni:

Citat:
Statsminister Stefan Löfven besöker under måndagen Mölndal med anledning av knivdådet på ett HVB-hem för ensamkommande flyktingbarn, där en 22-årig kvinna omkom. En 15-åring sitter anhållen, och är på sannolika skäl misstänkt för mord.

Nu har han ytterligare ett liv på sitt samvete. Han bryr sig föga om BO och anhöriga, han åker dit för att ge mördaren sitt stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in