2016-01-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Spara pengar, ta tjänstledigt och res iväg ett bra tag. Så får du en massa upplevelser och träffa nytt folk. Antagligen kommer du sen inse att du har det ganska bra med vardagen och längta hem igen.
Flytta till en annan stad kan va nåt också.

Ingen mening att utbilda sig till nåt annat, det är tråkigt på alla jobb det är därför man får lön. Skaffa rolig fritid istället. Har man bara bra kompisar och hittar på grejer så blir livet tusen gånger bätre.

Spara pengar och resan en längre tid låter inte så dumt! Komma ifrån vardagen lite och uppleva annat!
Flytta till en annan stad är det jag gunderat mest på. Måste bara lösa det med lägenhet och jobb isåfall, men jobb på skola/förskola lär inte vara så svårt att hitta!

Har bra kompisar och vi hittar på saker som är bra för tillfället men sen känns allt tråkigt igen.
Citera
2016-01-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
Nätdejta människor som bor i en annan stad. Du har inget som binder dig i en ort där du är uttråkad.

Har du förslag på hemsidor/appar för de? Är som sagt inte riktigt med i gamet...
Citera
2016-01-24, 17:50
Medlem
Don-Dallass avatar
Får jag fråga dig min herre om du någonsin har spelat World of Warcraft eller liknande spel?
Citera
2016-01-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Dallas
Får jag fråga dig min herre om du någonsin har spelat World of Warcraft eller liknande spel?

Hehe. Spelade en del WoW när jag var yngre. Var väl roligt emellanåt men inget som höll någon längre tid för mig. Spelade mer för sällskapsbiten än själva spelabiten.
Citera
2016-01-24, 18:19
Medlem
Don-Dallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaggaTagga
Hehe. Spelade en del WoW när jag var yngre. Var väl roligt emellanåt men inget som höll någon längre tid för mig. Spelade mer för sällskapsbiten än själva spelabiten.

Kan du relatera till känslan man får när man har gjort alla quests och fått all gear och det inte finns något kvar att göra?
Senast redigerad av Don-Dallas 2016-01-24 kl. 18:28.
Citera
2016-01-24, 18:31
Medlem
Citat:
Kan du relatera till känslan man får när man har gjort alla quests och fått all gear och det inte finns något kvar att göra?

Den glada känslan av att ha klarat allt eller känslan av att inte ha något kvar att göra på spelet?
Citera
2016-01-24, 18:33
Medlem
Don-Dallass avatar
Citat:
Den glada känslan av att ha klarat allt eller känslan av att inte ha något kvar att göra på spelet?

Känslan av att inte ha något kvar att göra
Citera
2016-01-24, 19:15
Medlem
Citat:
Känslan av att inte ha något kvar att göra

Kom aldrig till maxlevel, gillade bara att levla :-D

Men för att vara seriös så vet jag inte.. Kan förstå liknelsen med att jag känner mig "klar" i och med utbildning jobb osv men samtidigt så vill jag ju göra saker. Hade älskat att ha en biljardklubb som man hade kunnat gå till och dricka en öl o spela på fredagskväll, hade älskat att vara med i en idrottförening och träna på tisdagar och ge järnet med lagkamraterna...
Citera
2016-01-24, 19:21
Medlem
Don-Dallass avatar
Citat:
Kom aldrig till maxlevel, gillade bara att levla :-D

Men för att vara seriös så vet jag inte.. Kan förstå liknelsen med att jag känner mig "klar" i och med utbildning jobb osv men samtidigt så vill jag ju göra saker. Hade älskat att ha en biljardklubb som man hade kunnat gå till och dricka en öl o spela på fredagskväll, hade älskat att vara med i en idrottförening och träna på tisdagar och ge järnet med lagkamraterna...

Var inte orolig. Jag har en poäng med mina frågor.

Så vad händer då om du skaffar expansionsetet?
Citera
2016-01-24, 20:22
Medlem
Citat:
Har du förslag på hemsidor/appar för de? Är som sagt inte riktigt med i gamet...
Nej, länge sedan jag dejtade nu. Mest använda sida/app förändras fort.
Citera
2016-01-24, 20:39
Medlem
Citat:
Var inte orolig. Jag har en poäng med mina frågor.

Så vad händer då om du skaffar expansionsetet?

Jag får spela mer och uppleva mer glädje antar jag.
Citera
2016-01-24, 20:40
Medlem
purpurites avatar
Det är "nu" som du kan ha det precis som du vill, om vill studera något för intressens skull kan du utan att oroa dig för ekonomi/jobb, för det har du säkerställt.

Önskar att jag hade varit i den sitsen som 24-åring, det du har är en MÖJLIGHET.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in