2016-01-20, 00:23
Medlem
Pedruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exeptionel
Blivit erjbjuden Rosa Äpplen, har hört både och om dessa. Någon som stött på dessa nyligen i Sthlm området?

Har testat dom men inte nyligen, var i Sthlm också. Tyckte dom var schysst, även testat röda äpplen men tyckte det var bättre drag i dom rosa!
Citera
2016-01-20, 05:48
Medlem
aleolo79s avatar
Någon som provat ljusgröna transformers? Dom väger 300mg och ser jävligt välgjorda ut. Ser exakt ut som dessa, fast 100 mg lättare då:/

https://www.ecstasydata.org/view.php?id=3968&mobile=1
Citera
2016-01-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Japp det var dom... Köp inte, helt värdelösa dom som jag köpte.. Ska nog aldrig mera köpa E för verkar som det finns mängder med dåliga E eller så är det jag som har dåliga kranar
Tråkigt att höra, tack för updaten iallafall. Kör själv mest kristaller nu, då vet man vad man får.
Citera
2016-01-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaintedPaint
Tråkigt att höra, tack för updaten iallafall. Kör själv mest kristaller nu, då vet man vad man får.

Kristaller är det ultimata.. =)
Citera
2016-01-20, 14:59
Medlem
Någon som testat blå Facebook? (gbg)
Senast redigerad av -Anonym 2016-01-20 kl. 15:04.
Citera
2016-01-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Anonym
Någon som testat blå Facebook? (gbg)

Köpte blåa fb i Närke och dom va det pmma i..
Citera
2016-01-20, 18:29
Medlem
Mommejrs avatar
Slänger en varning om blåa mitsubishi , runda med brytskåra. Testat 3 testkit på dem. Inget spår av MDMA. Enbart Methylone.
Citera
2016-01-21, 09:01
Medlem
fatimahs avatar
Första gången jag testade E var natten mellan fredag den 4:e och lördag den 5:e september 2015. Jag och en vän till mig köpte riktigt bra Nespresso i vårbygård här i sthlm, vi delade på en och efter en kvart, tjugo minuter så känner jag hur hela kroppen blir varm, mina pupiller exploderar och allt runt om kring mig känns så skönt, ljud från fulla människor på tunnelbanan som normalt sett skulle irritera mig gjorde mig bara harmonisk, jag var så tillfreds med allt och alla, ett tag så undrade jag om jag trippade på E eller LDS då alla färger kändes varmare och liksom smälte ihop med varandra. Ja det var så jävla underbart att jag fortfarande lever på känslan, blundar jag och tänker mig tillbaka till stunden så kan det nästan kännas som att jag trippar igen.

Andra gången jag testade var helgen efter om jag inte minns fel, denna gången var det gröna whatsapp och jag mådde riktigt fint på dom.
Tredje gången var i slutet av september och då var det ferrari, vilka jag INTE rekomenderara, jag tyckte mig poppa en efter en efter en men ändå vart det bara lite pirr i kroppen, sen inte så mycket mer och baksmällan var hemsk, vart deprimerad i två dagar efteråt.
Fjärde gången så tog jag en tredjedel av en knapp röda äpple (eller rosa äpple) och den kickade riktigt fint på mig.

Nu har jag inte lyckats få tag i E sedan november förra året, blivit erbjuden ferrari men jag avstår helst dem. Om någon vänlig själ därute har någe tips så tar jag tacksamt emot det. Skulle så gärna vilja fixa ett gäng Nespresso eller röda/rosa äpple till helgen! Har nog aldrig varit såhär kåt på något tidigare i mitt liv!
Citera
2016-01-21, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fatimah
Första gången jag testade E var natten mellan fredag den 4:e och lördag den 5:e september 2015. Jag och en vän till mig köpte riktigt bra Nespresso i vårbygård här i sthlm, vi delade på en och efter en kvart, tjugo minuter så känner jag hur hela kroppen blir varm, mina pupiller exploderar och allt runt om kring mig känns så skönt, ljud från fulla människor på tunnelbanan som normalt sett skulle irritera mig gjorde mig bara harmonisk, jag var så tillfreds med allt och alla, ett tag så undrade jag om jag trippade på E eller LDS då alla färger kändes varmare och liksom smälte ihop med varandra. Ja det var så jävla underbart att jag fortfarande lever på känslan, blundar jag och tänker mig tillbaka till stunden så kan det nästan kännas som att jag trippar igen.

Andra gången jag testade var helgen efter om jag inte minns fel, denna gången var det gröna whatsapp och jag mådde riktigt fint på dom.
Tredje gången var i slutet av september och då var det ferrari, vilka jag INTE rekomenderara, jag tyckte mig poppa en efter en efter en men ändå vart det bara lite pirr i kroppen, sen inte så mycket mer och baksmällan var hemsk, vart deprimerad i två dagar efteråt.
Fjärde gången så tog jag en tredjedel av en knapp röda äpple (eller rosa äpple) och den kickade riktigt fint på mig.

Nu har jag inte lyckats få tag i E sedan november förra året, blivit erbjuden ferrari men jag avstår helst dem. Om någon vänlig själ därute har någe tips så tar jag tacksamt emot det. Skulle så gärna vilja fixa ett gäng Nespresso eller röda/rosa äpple till helgen! Har nog aldrig varit såhär kåt på något tidigare i mitt liv!
Att ta sådär tätt är inte rekommendera, även om de är lockande. Minst en månad mellan gångerna är att rekomendera, helst mer så att hjärnan får vila och återhämta sig ordentligt
Citera
2016-01-21, 09:42
Medlem
fatimahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burner666
Att ta sådär tätt är inte rekommendera, även om de är lockande. Minst en månad mellan gångerna är att rekomendera, helst mer så att hjärnan får vila och återhämta sig ordentligt

Jo, jag vet det. Nu har jag inte tagit på cirka två och en halv månad så det ska väl vara lungt
Citera
2016-01-23, 09:25
Medlem
J.J.s avatar
rosa louis vuitton? nån som har testat?
Citera
2016-01-23, 19:17
Medlem
BotkyrkaOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blom89
Fått in några Gula Teslor tryckta exakt som dessa, med brytskåra och MODELS på bakgrunden. Någon som har erfarenhet av dem?

http://i.imgur.com/tm0qmZS.jpg?1

De där är inte dunderteslorna jag har testat iallafall, de var rundare och uvreaktiva?

http://i.imgur.com/gk5LO5s.jpg I dom här shadesen och formen kom de som var över 200, hur det är med denna nya print vet jag ej, försök att dra in pengar på ryktet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in