2016-01-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
En 10 årig pojke?!! WTF! vilka svin. Nu får det vara nog. Stäng gränsen Löfven för helvete!

Och om det nu är en svensk vårdare som utfört våldtäkterna? Likt alla SVENSKA dagispedofiler. Vad för gränser ska vi stänga då? Din käft kanske?
Citera
2016-01-22, 21:13
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Den här pojken bor på asylboendet med sina föräldrar. Kanske finns det bara en förälder men han i iaf inte ett ensamkommande barn. Om hans föräldrar inte har sålt honom på stan så kan jag inte se varför en tioåring inte skulle kunna peka ut en person/flera personer på boendet. Men självklart, om föräldrarna själva förgripit sig på honom/ sålt honom på boendet och hotat honom så kommer saken i ett annat läge.
Bra att du insätt att det är asylanter som knullat barnet.
Då kan du förhoppningsvis komma framåt..
Citera
2016-01-22, 21:21
Avstängd
nidbilds avatar
Tänker att alla rapporter om olika slags brott som tex denna om en våldtäkt av ett 10 årigt barn skulle på 90 talet varit förste sida stoft, är det normaliserat, en ganska skrämmande tanke.
Citera
2016-01-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Bra att du insätt att det är asylanter som knullat barnet.
Då kan du förhoppningsvis komma framåt..

Jag är inte mer insatt än du. Du kanske är mer insatt än jag. För mig kan det här lika gärna handla om motsättningar mellan föräldrarna/släktingarna till 10-åringen som lett till falseflag. Eller att familjen vill byta boende. Det har hänt förut. Det kan också handla om en tioåring som berättar sagor för personalen som polisanmäler eftersom de måste. Men det kan också handla om ett barn som tagits hit av personer som påstår sig vara hans föräldrar och som begår övergrepp mot honom och säljer honom. Jag tror inte att det finns någon DNA-kontroll på asylsökande familjer när det gäller föräldraskap. Vilka bovar som helst kan komma hit med barn som de rövat bort eller köpt, söka asyl och säga att de är föräldrar till barnen.
Citera
2016-01-22, 21:49
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Tänker att alla rapporter om olika slags brott som tex denna om en våldtäkt av ett 10 årigt barn skulle på 90 talet varit förste sida stoft, är det normaliserat, en ganska skrämmande tanke.
Det beror på att media rattas av vänsterfolk som Nantale och Abidazz. Det vägrar se sanningen och ignorerar allt som inte passar in på deras agenda.

Klart som fan att det är en kamelknullare som varit i farten igen. De stoppar ju kuken i allt som rör sig och det är troligen inget de kan rå för. Generationer av inavel är aldrig bra.
Citera
2016-01-22, 21:57
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Hur ska vi skylla detta på svenskarna då Nantale?
säkert svenskar som trängt sig in på boende. stefan säger dom har det i sin kultur.
Citera
2016-01-22, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Vem säger att det inte är utfört av en vårdare???
Nej... Vilken typ av vårdare menar du? Detta är ett asylboende för vuxna med och utan barn. Det finns inga vårdare i boendet utan barnfamiljerna ska ta hand om sina egna barn. Det är personalen på boendet som slagit larm.
Citera
2016-01-22, 22:07
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej... Vilken typ av vårdare menar du? Detta är ett asylboende för vuxna med och utan barn. Det finns inga vårdare i boendet utan barnfamiljerna ska ta hand om sina egna barn. Det är personalen på boendet som slagit larm.
Ja, det är personalen på boendet som benämns vårdare. Måste du spela idiot - och mår du bra av att sitta och peka ut ett barn som lögnare utan att ha något på fötter alls som talar i den riktningen.

Ditt vurmande för vuxna män så fort det handlar om utländsk härkomst är sjukt.
Citera
2016-01-22, 22:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Enligt brottsmisstankarna rör det sig om sexuella övergrepp från december till mitten av januari.
[...]
Några förhör med pojken är ännu inte gjorda.
Anmälan kom in i igår kväll. Pojken har inte hörts ordentligt än -- därför finns inga misstänkta än. Han har helt enkelt inte hunnit peka ut någon än.
Citera
2016-01-22, 22:16
Medlem
Juliusdreads avatar
Citat:
Och om det nu är en svensk vårdare som utfört våldtäkterna? Likt alla SVENSKA dagispedofiler. Vad för gränser ska vi stänga då? Din käft kanske?

Glöm det! Inte ens våra pedofiler och våldtäktsäckel knullar med blattar. Det lär visa sig med tiden, och är det en svensk som har begått detta brott lär det bli en förstasidesnyhet så fort der kommer fram. Men jag är villig att sätta femhundra kronor på att det handlar om MENA-skräp som gett sig på MENA-skräp.
Citera
2016-01-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det är personalen på boendet som benämns vårdare. Måste du spela idiot - och mår du bra av att sitta och peka ut ett barn som lögnare utan att ha något på fötter alls som talar i den riktningen.

Ditt vurmande för vuxna män så fort det handlar om utländsk härkomst är sjukt.

Tror du, på fullt allvar, att det finns ''vårdare" på asylboenden? Har du någon förklaring till att gruppen för våld i nära relationer hos polisen tar hand om anmälan?
Citera
2016-01-22, 22:23
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Är du helt jävla puckad? det är ett asylboende brotten som sker där begås till 100% av invandrare. Vet du inte vilken kvinnosyn dem har dom som kommer hit inte alla men dom flesta..?? Så du tror att det är en Svensk som gjort detta?? haha. sök på google '' våldtäkt asylboende sverige '' så hoppas jag att du kommer att fatta. Jag är inte rasist jag är realist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in