2016-01-22, 19:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Verkligen. Kanske det blir splittring där med likt i Litauen?
Det är riktigt obehagligt att läsa hans superlativ om baltäcklet och hur pålitlig han är... jo, jo...
Adriana i farozon att mördas och Lisa dog på det mest vidriga sätt. Jättepålitlig..
AB live
Han är inte i rätten för att bevara familjefriden utan för att höras om sina egna observationer. Du utgår från din egen åsikt, att NB är skyldig, och därmed blir det obehagligt för dig, rätten ser det förhoppningsvis inte med samma förutfattade åsikt. Hur som haver kan jag inte se hur hans vittnesmål påverkar åt vare sig ena eller andra hållet.
2016-01-22, 19:59
Bannlyst
Citat:
Är du blåst? Du ser väl hur fan de översätter och begriper vad som är roligt?

För övrigt anser jag det är lögn hela skiten hon kommer med - påhitt och påtryckning (NBs morsa, IR) och fabler.
Vilken hämsk människa du är skratta åt någons hemska elände och nej hon har inte ljugit hon har varit pressad av polisen och hon är rädd för den svenska polisen förstår du inte det?
2016-01-22, 19:59
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Fast nu är det ju två gånger som ÅK antingen spelat dum eller visat att han verkligen är det när det gäller DNA. Han visade ju sin ignorans när han inte fattade att det IR ville ha fram var att metoden man använt är känsligare för kontaminering och att man måste vara extra försiktig med material som analyseras på det sättet. Detta flög nog iofs över huvudet på de flesta, inklusive ÅK. Det kan ju delvis bero på att live-rapporteringen förvanskr en del av.
Kanske media också är med i den hemska konspirationen mot stackars (snyft, snyft )
lille Nero som vissa inte ställer sig främmande inför existensen av?

Hur som haver med den saken: DNA-tanten som förhoppningsfulla Rönnbäckskan
lyckats fixa in i rättssalen denna vintriga fredag - mot rundlig betalning förstås i vanlig ordning -
kunde nog inte bidra till något som kan välta lasset med all gedigen teknisk
bevisning. Inte ens rubba det faktiskt vad jag kan utläsa.

Ytterligare en möda förgäves alltså. Och mer pengar i sjön. Skattebetalarnas.

Nu är det väl inte nånting kvar att hoppas på för Lisas mördare och dennes gott kämpandes
advokat? Nu är alla korten spelade. Eller plockas det kanske fram ett ess ur ärmen så där
i absolut sista ögonblicket? Nån som ploppar upp lika plötsligt och oväntat som batongBilly?

Annars slutpläderingar nästa.
Senast redigerad av Grandioso 2016-01-22 kl. 20:05.
2016-01-22, 20:00
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Han är inte i rätten för att bevara familjefriden utan för att höras om sina egna observationer. Du utgår från din egen åsikt, att NB är skyldig, och därmed blir det obehagligt för dig, rätten ser det förhoppningsvis inte med samma förutfattade åsikt. Hur som haver kan jag inte se hur hans vittnesmål påverkar åt vare sig ena eller andra hållet.

Ja, visst gör jag det utifrån domen i TR OCH att jag tror på Adriana[/b] och utifrån detta undrar jag hur det känns att ha en svärfar som pratar tvärtom.
2016-01-22, 20:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja, visst gör jag det utifrån domen i TR OCH att jag tror på Adriana[/b] och utifrån detta undrar jag hur det känns att ha en svärfar som pratar tvärtom.
Jag kan inte se vad dina synpunkter om familjens interna förhållanden och vem av dom du tror på har med målet att göra.
2016-01-22, 20:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Vilken hämsk människa du är skratta åt någons hemska elände och nej hon har inte ljugit hon har varit pressad av polisen och hon är rädd för den svenska polisen förstår du inte det?
OMG... vart inkommer alla korkade folk ifrån.. Jag till och med ÖVERSATTE för dig att jag skrattar åt översättningen från tolken - och ändå begriper du inte?
2016-01-22, 20:06
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag kan inte se vad dina synpunkter om familjens interna förhållanden och vem av dom du tror har med målet att göra.
1. Jag anser baltäcklet är skyldig och 2. skiter i vad du anser och 3. jag ställer mig frågande till hur Adriana tycker när hennes svärfar väller superlativ över svinet som kan ha varit ett drag innan att hon mördas själv.

Så är det - gilla läget. Åsiktsfrihet kallas det och har inte ett skit med målet att göra för fjant-Arne tillförde inte nåt.
2016-01-22, 20:18
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:
Mamma Mö var på ingående - det kanske ökade stressen.

Det har man väl inte hört förut, at hon skulle besöka? Bara att dom skulle till Litauen. Varför skulle hon besöka bara en vecka innan dom skulle åka? Låter märkligt.
2016-01-22, 20:19
Medlem
Mooskys avatar
Jag är mycket intresserad av HR bedömning av Adrianas vittnesmål, och det skulle förvåna mig om man ratade det som TR har gjort. En jurist vet att osäkerhet när man avger vittnesmål inte är särskilt smart. Hon kunde varit hans offer det är den uppfattningen jag har fått av vad hon sagt. Och det betyder att han var ute och trålade efter ett lämpligt offer, som han skulle ta livet av genom att förverkliga sina perversa sadistiska fantasier.
2016-01-22, 20:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Det har man väl inte hört förut, at hon skulle besöka? Bara att dom skulle till Litauen. Varför skulle hon besöka bara en vecka innan dom skulle åka? Låter märkligt.
Nej, det var helt nytt. Han blev väl så stressad över att kärringen var på ingående att han runkade hysteriskt i ladan för att få bort alla anspänningar.
2016-01-22, 20:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Hahahahaha - du är ju helt lost!

1. AJ tar parti för mördarskiten.
2. Adriana tar jag parti för eftersom jag anser att hon är helt rätt ute.

Detta är således två vitt skilda åsikter om skitstöveln i samma familj. Då ställer jag mig frågande:
Undrar hur de har det internt? Går det bra? Mår de bra?

Att AJ sen inte tillförde ett skit är en annan femma.
Det är lördag, du kanske har tullat på boxen. Du får tycka vad du vill men du svamlar iväg när du börjar dilla om hur det står till i familjen. Tror du HR bryr sig? Tror du det har med bevisningen i målet att göra?
1. och 2. var kallade för att berätta sina observationer, inte det du vill att dom ska säga.

Testa att lugna dig en smula är du vänlig.
2016-01-22, 20:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Jag är mycket intresserad av HR bedömning av Adrianas vittnesmål, och det skulle förvåna mig om man ratade det som TR har gjort. En jurist vet att osäkerhet när man avger vittnesmål inte är särskilt smart. Hon kunde varit hans offer det är den uppfattningen jag har fått av vad hon sagt. Och det betyder att han var ute och trålade efter ett lämpligt offer, som han skulle ta livet av genom att förverkliga sina perversa sadistiska fantasier.
Exakt. Samma här. Jag tror absolut att hon var ett potentiellt offer och han cirkulerade redan dagen innan (preying..). Därav fundering med tanke på AJs superlativ om hur pålitlig helvetet anses. Yak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in