2016-01-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRand0m
Gick till mitt lokala thaimassage ställe utan några förhoppningar alls. Trodde först det var skitsnack att dem erbjuder happy ending etc.
Iaf när ja ligger där och halvsover så börjar hon runka av mig och snackar något som ja inte hörde på hennes taskiga svenska..

Jag kom, och då jävlar ville ja bara sjunka ner genom jorden..Ångrade mig så fort ja blev klar... Ville bara dö.......

Har en flickvän som jag älskar och aldrig gjort något fel innan... Vi är lyckliga som fan. Och så hände detta....

Hur ska ja göra?

Funderar på att köpa blommor och förklara allt när hon kommer hem ifrån plugget....

Mycket tacksam för svar!

Var glad om du slapp att betala extra! De finns de som betalar 300-500kr för denna tjänst.
Citera
2016-01-22, 15:45
Medlem
NickSonnys avatar
Enligt min erfarenhet så minskar ångesten över att ha gjort nåt olagligt eller omoraliskt successivt ju fler gånger man gör det, så TS borde gå tillbaka till salongen några gånger till för massage+HE tills ångesten är borta.
Citera
2016-01-28, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Enligt min erfarenhet så minskar ångesten över att ha gjort nåt olagligt eller omoraliskt successivt ju fler gånger man gör det, så TS borde gå tillbaka till salongen några gånger till för massage+HE tills ångesten är borta.

Hahaha... exakt Efter några dagar så tänker man inte mer på det, förrutom att man ev. längtar tillbaks
Citera
2016-01-28, 08:56
Medlem
Gandalftrolls avatar
Gör henne en tjänst och lämna henne. Hon förtjänar inte en sådan typ som dig.
Idiot.

Är ju så jäkla omoraliskt och dumt. Så ni skulle tycka det var helt okej ifall era tjejer gick runt och gjorde samma sak eller?
Senast redigerad av Gandalftroll 2016-01-28 kl. 08:59.
Citera
2016-01-28, 16:14
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny

Ta med dig en blomma till massösen
Citera
2016-01-28, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalftroll
Gör henne en tjänst och lämna henne. Hon förtjänar inte en sådan typ som dig.
Idiot.

Är ju så jäkla omoraliskt och dumt. Så ni skulle tycka det var helt okej ifall era tjejer gick runt och gjorde samma sak eller?

Tror att TS har rett ut situationen. Tråden är 3 år gammal....
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in