2012-04-19, 16:32
Medlem
Gick till mitt lokala thaimassage ställe utan några förhoppningar alls. Trodde först det var skitsnack att dem erbjuder happy ending etc.
Iaf när ja ligger där och halvsover så börjar hon runka av mig och snackar något som ja inte hörde på hennes taskiga svenska..

Jag kom, och då jävlar ville ja bara sjunka ner genom jorden..Ångrade mig så fort ja blev klar... Ville bara dö.......

Har en flickvän som jag älskar och aldrig gjort något fel innan... Vi är lyckliga som fan. Och så hände detta....

Hur ska ja göra?

Funderar på att köpa blommor och förklara allt när hon kommer hem ifrån plugget....

Mycket tacksam för svar!
Citera
2012-04-19, 16:35
Bannlyst
Ja fan, vart med om liknande, det kommer att vara svårt att hålla det inom dig, desto tidigare du säger det, desto lättare. Älskar hon dig, förlåter hon dig nog
Citera
2012-04-19, 16:37
Medlem
Deny till you die!

Att du fått ett "Happy Ending" på lokala Thai Massagen känns som något som skulle kunna splittra ens förhållande. Inga känslor var inblandade och du hade inte planerat något. Varför ta upp det med flickvännen, då de enbart kommer förstöra
Citera
2012-04-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarDuEnsLegat
Ja fan, vart med om liknande, det kommer att vara svårt att hålla det inom dig, desto tidigare du säger det, desto lättare. Älskar hon dig, förlåter hon dig nog

Gjorde du det oxå?
Hur reagerade hon?
Antagligen arg men förklara ändå tack...
Citera
2012-04-19, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.west
Deny till you die!

Att du fått ett "Happy Ending" på lokala Thai Massagen känns som något som skulle kunna splittra ens förhållande. Inga känslor var inblandade och du hade inte planerat något. Varför ta upp det med flickvännen, då de enbart kommer förstöra

Hehe jo jag vet.. Men ogillar att hålla inne på sånt här...
Som snubben ovan sa, kommer bara förstöra.
Men får se vad som händer när hon kommer hem.
Citera
2012-04-19, 16:41
Medlem
Det här skall du glömma bort och aldrig tänka eller tala om igen... Det hon inte vet dör hon inte av..

Lycka till!
Citera
2012-04-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaQzaQ
Det här skall du glömma bort och aldrig tänka eller tala om igen... Det hon inte vet dör hon inte av..

Lycka till!

Tack.... Lär behövas.
Ska försöka. Ser vad som händer fram emot kvällen. Hon kommer om en stund så är jävligt nervös nu asså...
Citera
2012-04-19, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MRand0m
Gjorde du det oxå?
Hur reagerade hon?
Antagligen arg men förklara ändå tack...
Vi satte oss ner och pratade om det, det handlade om att jag kysst en annan tjej. Jag förklarade att jag inte ville och att hon kysste mig blabla. Hon blev arg men tog det MYCKET bättre än vad jag trodde hon skulle och klumpen i mitt bröst försvann. Tyvärr tog det slut en månad senare
Citera
2012-04-19, 16:45
Medlem
langben1s avatar
Låter helt sjukt men skulle inte förvåna mig. Säg inget till bruden och polisanmäl salongen
Citera
2012-04-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarDuEnsLegat
Vi satte oss ner och pratade om det, det handlade om att jag kysst en annan tjej. Jag förklarade att jag inte ville och att hon kysste mig blabla. Hon blev arg men tog det MYCKET bättre än vad jag trodde hon skulle och klumpen i mitt bröst försvann. Tyvärr tog det slut en månad senare

Ajfan.... Ja beklagar... :/

Men det måste kännas bättre för dig när du väl fått sagt det?
Dock lite skillnad på en puss och en som går på massage och blir avrunkad...
"Nej jag ville inte!" Det argumentet håller inte så jävla bra här.....
Citera
2012-04-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Låter helt sjukt men skulle inte förvåna mig. Säg inget till bruden och polisanmäl salongen

Borde nästan göra det
Citera
2012-04-19, 16:56
Medlem
Janne-Taikons avatar
Men vafan en liten avrunkning?

Världen stannar väl inte för det eller? Nu har du testat det och det var inget för dig...

För det var väl bara ett handjobb eller var det mer? Om, inte, blir du lika ångerfull om du drar i snablen framför datorn när bruden ligger och sover i rummet brevid?

Inte riktigt samma men ändå, är det bara nån som runkat av dig, så skit i det.

P.s var det bara ett handjobb så kommer din fjälla ändå tro att du doppat thaibruden, vad du än påstår, bara så att du vet.
Senast redigerad av Janne-Taikon 2012-04-19 kl. 16:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in