2016-01-14, 20:03
Bannlyst
Jag började använda noopept idag, och jag har en fråga, fungerar det på långsikt eller bara för tillfället? Ska jag ta det precis när jag ska studera eller ta det regelbundet?
Citera
2016-01-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jallajalla
Jag började använda noopept idag, och jag har en fråga, fungerar det på långsikt eller bara för tillfället? Ska jag ta det precis när jag ska studera eller ta det regelbundet?
Du ska ta det regelbundet och noopept brukar ge full effekt först efter 2 veckor.
Citera
2016-01-16, 15:37
Bannlyst
Hjälper choline mot eventuella biverkningar om man tar phenylpiracetam eller funkar det bara ihop med noopept?
Citera
2016-01-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uskendusken
Hjälper choline mot eventuella biverkningar om man tar phenylpiracetam eller funkar det bara ihop med noopept?
Kolin funkar bra med phenylpiracetam det gäller även andra nootropics.
Citera
2016-01-17, 19:08
Medlem
Gustavgrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uskendusken

Enligt min erfarenhet så är det en mycket bra combo, prova själv så ska du få se
Citera
2016-01-18, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavgr
Enligt min erfarenhet så är det en mycket bra combo, prova själv så ska du få se
Okej tack för tipset. Kan du hjälpa mig med dosering också?
Tack på förhand
Citera
2016-01-19, 15:26
Medlem
Jag tycker musik låter mycket bättre nu när jag tagit noopept i 1v är det någon som upplever samma sak?
Citera
2016-01-20, 16:04
Medlem
caecos avatar
Absolut noll effekt efter att ha tagit det i två veckor. Har bara kört 20mg, är det alldeles för låg dos?
Eller är det helt enkelt inte något som fungerar för mig?
Citera
2016-01-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Absolut noll effekt efter att ha tagit det i två veckor. Har bara kört 20mg, är det alldeles för låg dos?
Eller är det helt enkelt inte något som fungerar för mig?
Testa höja dosen till 20mg morgon och 20mg eftermiddag. Tar du kolin till annars testa det. Det kan ta 2-4 veckor för vissa att känna av noopept. Om du käkar andra medeciner och tar droger så kan det även påverka resultatet.
Citera
2016-01-23, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchuup
Jag tycker musik låter mycket bättre nu när jag tagit noopept i 1v är det någon som upplever samma sak?
Jag upplever samma sak det låter riktigt bra och tycker att musiken påverkar mig mycket mer känslomässigt. Eftersom fokusfaktorn är där medans jag lyssnar på någon låt så kan jag höra alla olika toner, basar och röster mycket tydligare varje annan ton i låten låter distinkt och det går att plocka upp dom.
Citera
2016-01-23, 19:37
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haiwaan
Testa höja dosen till 20mg morgon och 20mg eftermiddag. Tar du kolin till annars testa det. Det kan ta 2-4 veckor för vissa att känna av noopept. Om du käkar andra medeciner och tar droger så kan det även påverka resultatet.
Har inte tagit kolin till, får försöka få tag i det. Har tagit lite andra droger de senaste dagarna så kan förklara att effekten uteblir, men kände inget tidigare heller.

Har faktiskt testat tagit 20mg morgon och 20mg eftermiddag nu innan du skrev inlägget. Får se om det blir någon effekt då, jag upplever att det trycker lite i huvudet åtminstone.
Citera
2016-01-24, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Har inte tagit kolin till, får försöka få tag i det. Har tagit lite andra droger de senaste dagarna så kan förklara att effekten uteblir, men kände inget tidigare heller.

Har faktiskt testat tagit 20mg morgon och 20mg eftermiddag nu innan du skrev inlägget. Får se om det blir någon effekt då, jag upplever att det trycker lite i huvudet åtminstone.
haha det låter som det börjar hända lite saker då det är just sådana biverkningar som huvudvärk kolin även hjälper mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in