2016-01-20, 14:49
Medlem
Jag var ute på Möllevångstorget på nyårsafton. 95% av alla som var ute vara Arabiska män. NITTIOFEM PROCENT. - Svenskarna håller sig inomhus. - Snackade med en polare som hade gått från Möllan till Gustav Adolfs torg på natten och överallt var det 95% arabiska män ute. Dessa arabiska män är mellan 15 till 35-40 ungefär och de ÄGER gatan. Deras fruar och systrar låser de inne. Svenskar, asiater osv går inte ut alls längre. - Jag tror att svenska tjejer inte går ut alls mera vid vissa tillfällen. Det vet att de skall stanna hemma-. Annars blir det Köln. Araberna har tagit över gatan helt klart.
Citera
2016-01-20, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Senaste grejen upplyses man om i en text som sprids på Facebook...

Det är ju föga lönt att gå ut med en varning om man inte bifogar ett signalement...
Men så kul ska vi inte ha det. "Ett gäng killar" är det enda vi får veta, varför peka ut ett visst kön, varför inte bara "ett gäng människor" eller "grupper av däggdjur". Vi ska alltså varna för något vi inte får veta vad det är. Jävla sopor de där PK idioterna. De förtjänar ju nästan att bli av med sina hundar.

Den historien är lite lustig med tanke på att man på flera ställen hittat hundskallar. Vad gör de med hundarna? Äter upp dem?
Citera
2016-01-20, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Men passar det inte så håll dig borta från staden då, din tönt.

Kanske passar du bättre i en byhåla där alla kör volvo 240 och där föräldrarna är släkt med varandra.

Kanske passar det bättre än i en stad där alla kaosblattar kör BMW och Audi som är skrivna på andra. Ska vi snacka inavel så är araberna i topp med generationers kusingifte därav grava anpassningsproblem till samhället i allmänhet och trafiken i synnerhet.

Tönt kan du vara själv.
Citera
2016-01-20, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Den historien är lite lustig med tanke på att man på flera ställen hittat hundskallar. Vad gör de med hundarna? Äter upp dem?

Misstänker att dom låter sina kamphundar träna upp killerinstinkten på stulna hundar. Arrangerade hundslagsmål är nog vanligare än man tror bland det empatilösa kaosfolket. I Afganistan är det en accepterad sport.
Citera
2016-01-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Flera asylsökande greps vid 23-tiden på lördagskvällen av polis på det till asylboende omvandlade Hotell Formule 1 vid Midhem i Malmö. Detta efter att slagsmål uppstått bland migranterna.

Väktare som finns på boendet för att säkerställa lugn och ordning klarade inte att på egen hand få stopp på storbråket utan utlöste det installerade överfallslarmet. Polisen tvingades kommendera ett stort antal patruller för att få slut på tumultet.

Flera av de asylsökande bråkstakarna omhändertogs av resoluta polismän och placerades i polisbilar utanför för att lugna ner sig. Alla asylsökare uppskattade dock inte polisens närvaro utan blev våldsamma också mot polismännen:

– Vi har en gripen för våld mot tjänsteman. Det ska vara en polis som har blivit utsatt för våldet. Men han mår okej igen, säger Calle Persson. Vi har också två personer som har blivit omhändertagen enligt polislagen paragraf 13. Alla de tre har körts till polishuset.

http://avpixlat.info/2016/01/19/stor-polisinsats-med-flera-gripna-vid-brak-pa-asylboende-i-malmo/

Notera överfallslarm. Tom på hem för ensamkommande "barn" i Malmö har de överfallslarm. Jag har sett polisder gripa "barn" som är 15 längre än polismännen. - Det är helt sjukt att denna bluff får pågå.
Citera
2016-01-20, 19:34
Medlem
"Tre fyra killar började ta på mig, från alla håll och kanter"

Big Slap i Malmö i somras var Emelies första festival – och förmodligen hennes sista. Två gånger blev hon sexuellt trakasserad av flera killar.
– Jag har mått skitdåligt och haft mardrömmar, säger Emelie som i dag ångrar att hon inte polisanmälde.

Asylsvenskan Malmö

I post 9693 kan ni se och höra vem dessa var.
Senast redigerad av ascheberg 2016-01-20 kl. 19:44.
Citera
2016-01-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Notera överfallslarm. Tom på hem för ensamkommande "barn" i Malmö har de överfallslarm. Jag har sett polisder gripa "barn" som är 15 längre än polismännen. - Det är helt sjukt att denna bluff får pågå.

För Personalens säkerhet när dom passar upp den nya adeln vet du
Citera
2016-01-21, 09:16
Medlem
spoilers avatar
Ja, det blir säkert inga problem...

"Kommunalrådet Milan Obradovic (S) är redo för ett nytt miljonprogram i Malmö.
– Vi klarar av att bygga 4 000 nya bostäder i år, säger Milan Obradovic, ordförande i tekniska nämnden.

Alla asylsökande har vänt upp och ner på kommunens planering. Malmö står inför en så stor befolkningsökning att det måste fram 4 000 nya bostäder varje år fram till 2019.

De senaste åren har Malmö klarat av att sätta igång 1 300 nya bostäder om året.

/.../

Hur det ska gå till går han inte närmare in på, men han ser statliga bidrag och sänkta krav i plan- och bygglagarna som viktiga inslag.

/.../

Tjänstemännen inom kommunens förvaltningar är mer oroade än den politiska ledningen. Utmaningarna är så stora att kommunen bara till en begränsad del lär kunna tillgodose behoven, varnar fastighetskontoret och undrar:

Vad händer då?

Vem ska mer bygga?

Vem ska betala?

– Jag kan förstå oron. Vi måste se vad som händer om vi inte klarar det, säger Milan Obradovic."

http://www.sydsvenskan.se/malmo/malmo-laddar-for-miljonprogram/
Citera
2016-01-21, 09:18
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Flera asylsökande greps vid 23-tiden på lördagskvällen av polis på det till asylboende omvandlade Hotell Formule 1 vid Midhem i Malmö. Detta efter att slagsmål uppstått bland migranterna.

Väktare som finns på boendet för att säkerställa lugn och ordning klarade inte att på egen hand få stopp på storbråket utan utlöste det installerade överfallslarmet. Polisen tvingades kommendera ett stort antal patruller för att få slut på tumultet.

Flera av de asylsökande bråkstakarna omhändertogs av resoluta polismän och placerades i polisbilar utanför för att lugna ner sig. Alla asylsökare uppskattade dock inte polisens närvaro utan blev våldsamma också mot polismännen:

– Vi har en gripen för våld mot tjänsteman. Det ska vara en polis som har blivit utsatt för våldet. Men han mår okej igen, säger Calle Persson. Vi har också två personer som har blivit omhändertagen enligt polislagen paragraf 13. Alla de tre har körts till polishuset.

http://avpixlat.info/2016/01/19/stor-polisinsats-med-flera-gripna-vid-brak-pa-asylboende-i-malmo/

Så när polisen själv drabbas går det bra att rapportera. Fucking pigs.
Citera
2016-01-21, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenKrasse
Jag jobbar i centrala Malmö och vistas en del i stan (dock ytterst sällan efter 20.00...). En grej som är slående är trafikvansinnet. En bil som spinner loss, drar på som fan eller väljer kreativa vis att tränga sig före körs i 9 fall av 10 av en juvenil sandneger och vanligen sitter det även ett exemplar och flabbar i passagerarsätet. Det är också intressant att notera att bilen lika gärna kan vara en trafikfarlig skrothög som en svindyr BMW X6. (Större rövhålsmagnet än denna bilmodell är svårt att finna, för övrigt.)

Inte heller ovanligt att de sitter med små barn löst i knäet i framsätet, därtill samtidigt som de bolmar loss på sina sura ökencigaretter (eller ännu värre).

Men inte så konstigt egentligen om man betänker vilken trafikkultur som råder i de länder de härstammar ifrån.

Det är så man kör och beter sig i ghettot de kommer ifrån. Om du frågar dem så är de de som kör enligt reglerna och mest korrekt. Sedan kommer vi till kärnan och det är att man i ghettot kan köpa giltiga svenska körkort där någon annan kört upp och det enda man behöver göra är att ändra namn eller bild så har man ett körtkort. Det är därför man ser muslimska kvinnor som vilt vevar med armarna att man ska passera medan de har mobiltelefonen i den andra handen (ingen hand på ratten) och där bilen rullar i riktning där hon vill att man ska passera. Detta är människor som varken kan läsa eller skriva och de har körkort. Varelser som Löfvén har bjudit in.
Citera
2016-01-21, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Hur sjutton skall detta gå till?
Som jag ser det är det helt orealistisk!
Halvera allt ovan samt fördubbla antalet personer i dessa lägenheterna,skolsalarna, förskolor,skäggbarnshem så kan man möjligen med knapp nöd uppfylla behoven.

Nämns inget om att detta kraftigt belastar viktiga samhällsfunktioner så som :
* Vattenförsörjningen
*Avloppssystemet
*Renhållningen (Hushållssopor etc)
*Elnätet

Vem betalar? Skattebetalarna , finns dessa pengar? Finns resurserna?

Det är du som betalar på kort sikt genom skenande priser och genom att de plundrat socialförsäkringssystemet på pensionsreserver men också för att de dragit ner på vården och sparkat folk inom offentlig sektor. Pengarna får de genom att trycka pengar på löpande band och låna upp pengar utomlands.
Citera
2016-01-21, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Jag var ute på Möllevångstorget på nyårsafton. 95% av alla som var ute vara Arabiska män. NITTIOFEM PROCENT. - Svenskarna håller sig inomhus. - Snackade med en polare som hade gått från Möllan till Gustav Adolfs torg på natten och överallt var det 95% arabiska män ute. Dessa arabiska män är mellan 15 till 35-40 ungefär och de ÄGER gatan. Deras fruar och systrar låser de inne. Svenskar, asiater osv går inte ut alls längre. - Jag tror att svenska tjejer inte går ut alls mera vid vissa tillfällen. Det vet att de skall stanna hemma-. Annars blir det Köln. Araberna har tagit över gatan helt klart.

Jag blev hotad till livet av en äcklig och vidrig muslim som stod utanför MAX och muckade gräl med vita.
När han muckade svarade jag och då hotade han mig att han skulle skära halsen av mig. Så ett av mina nyårslöften är att aldrig mer handla på MAX för det är det mestadels muslimer som jobbar som inte ens kan bygga ihop en enkel burgare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in