2012-02-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuholtsMustasch
Jag har svårt att förstå vad man finner så jävla roligt att bo i en skitstad där i princip alla man ser är svartskallar varav många pratar sina hemspråk överallt och massor bryter på svenska överallt och hela tiden?

Vad är det roliga i att bo i en stad full av fula svartskallar som man ändå inte kan dejta som svensk man när man kan bo i en svensk stad med svenska kvinnor som man kan bilda familj med och leva tryggt och svenskt?

Jag bodde tidigare i Södertälje där andelen blattar är ännu högre än i Malmö och jag fattar inte hur man kan trivas i en stad där andra folkslag dominerar, folk som skiter fullständigt i svenskar och landet och som i många fall aldrig arbetat i landet ens.

När jag besökt Malmö har det sett ut som att 80 % av de man ser ute är svartskallar, jag skulle aldrig vilja bo i en sådan stad helt enkelt. Min flickvän trackaserades och kallades hora hela tiden i blatte staden Södertälje men har aldrig kallats någonting i den svenska stad vi bor i nu, det säger liksom allt enligt mig.

Jag skulle inte vilja bo i en stad där folk kallar annat folk för svartskallar. Jag blir hellre bögrånmördad av en turk än tvingas umgås med inskränkta rasister som dig dagligen. Stanna du där du är så stannar jag här i underbara Malmö. Det blir nog bra ska du se.
Citera
2012-02-01, 01:13
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuholtsMustasch
Jag har svårt att förstå vad man finner så jävla roligt att bo i en skitstad där i princip alla man ser är svartskallar varav många pratar sina hemspråk överallt och massor bryter på svenska överallt och hela tiden?

Vad är det roliga i att bo i en stad full av fula svartskallar som man ändå inte kan dejta som svensk man när man kan bo i en svensk stad med svenska kvinnor som man kan bilda familj med och leva tryggt och svenskt?

Jag bodde tidigare i Södertälje där andelen blattar är ännu högre än i Malmö och jag fattar inte hur man kan trivas i en stad där andra folkslag dominerar, folk som skiter fullständigt i svenskar och landet och som i många fall aldrig arbetat i landet ens.

När jag besökt Malmö har det sett ut som att 80 % av de man ser ute är svartskallar, jag skulle aldrig vilja bo i en sådan stad helt enkelt. Min flickvän trackaserades och kallades hora hela tiden i blatte staden Södertälje men har aldrig kallats någonting i den svenska stad vi bor i nu, det säger liksom allt enligt mig.

Jag har full förståelse för dig/er att ni flyttade vidare , deras kvinnosyn verkar va lite fucked up ibland. Visst förekommer det skumma kärringar som tränger sig i köer med 24 ungar i tåg och mohammed 12 år som frågar efter cigg.

Men samtidigt är Malmö faktiskt en ganska ok stad med schyssta blattar och svenskar som kan umgås utan att behöva dra fram glocken som folk verkar tro. Hade jag velat bo tråkigt och förutsägbart hade jag flyttat till småland eller nåt! I Malmö har vi gott om kultur och aktiviteter och shit, känner man inte sig som ett offer så blir man oftast inte något , men visst ..

Hade jag skaffat barn hade jag tänkt efter om Malmö är staden jag vill dom ska växa upp i absolut!
Citera
2012-02-01, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Jag har full förståelse för dig/er att ni flyttade vidare , deras kvinnosyn verkar va lite fucked up ibland. Visst förekommer det skumma kärringar som tränger sig i köer med 24 ungar i tåg och mohammed 12 år som frågar efter cigg.

Men samtidigt är Malmö faktiskt en ganska ok stad med schyssta blattar och svenskar som kan umgås utan att behöva dra fram glocken som folk verkar tro. Hade jag velat bo tråkigt och förutsägbart hade jag flyttat till småland eller nåt! I Malmö har vi gott om kultur och aktiviteter och shit, känner man inte sig som ett offer så blir man oftast inte något , men visst ..

Hade jag skaffat barn hade jag tänkt efter om Malmö är staden jag vill dom ska växa upp i absolut!
Jag anser att blattar är de tråkigiste losers som finns. Det enda man hör är deras jävla rottvälska och ''shoo bree'' och liknande skit.

Jag har hur kul som helst där jag bor, grillar med mina grannar ofta på sommaren och umgås och har trevligt. Blattar respekterar bara deras eget folk ändå vet jag.
Citera
2012-02-01, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MatsBrun
Jag skulle inte vilja bo i en stad där folk kallar annat folk för svartskallar. Jag blir hellre bögrånmördad av en turk än tvingas umgås med inskränkta rasister som dig dagligen. Stanna du där du är så stannar jag här i underbara Malmö. Det blir nog bra ska du se.
Ja för blattar har ju rätt att kalla oss svennejävlar och att kalla våra kvinnor för horor överallt hela tiden. Inse att blattarnas attityd skapar alla konflikter för att de hatar vårt folk och behandlar oss som skit i vårt eget land.
Citera
2012-02-01, 01:29
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Det finns nog flera anledningar. Först och främst är Malmö en väldigt vapentät stad. Närheten till östländerna och en enkel väg in genom bron gör att många vapen stannar i Malmö. Jag kan själv ringa ett par samtal imorgon och skaffa ett handeldvapen på några timmar. Och då är jag inte kriminell i den bemärkelsen mer än att jag röker gräs då och då samt kryddar utgången med kokain ibland.

Då erkänner du alltså att vår dunderliberala invandringspolitik är det huvudsakliga orsaken till det ursprungliga vapeninflödet till staden. Tack, skönt att få det bekräftat. Flödar vapnen in till Malmös pursvenska population eller handlar det uteslutande om blattepopulationen, till stor del bestånde av knivviftande negroider och yrkeskriminella blattar? Något säger mig att vapenflödet är ett envägsflöde. Malmös svenska befolkning är förmodligen lika benägen att bära tunga vapen som Flens. Vapenhandeln sker näst intill uteslutande bland blattar, och upprätthålls av blattar. Inga blattar, ingen utmärkande vapenhandeln, inga skottlossningar, inga gängkrig, inga offentliga avrättningar, ingen white flight. Det är ett kausalt orsakssamband.

Citat:
Sen har du den socioekonomiska aspekten som alla bönder här inne blundar för. Den väger bra mycket tyngre än vilken etnicitet personen har.

BRÅ har dock framhävt att socioekonomiska faktorer inte till någon signifikant grad påverkar icke-vita invandrares överrepresentation inom brottslighet. Jag förstår inte varför grupp- och överfallsvåldtäkter, personrån, gängkrig och spontana skottlossningar är så pass ovanliga i pursvenska fattigområden, i jämförelse med blatteområdena. Att påstå att socioekonomiska faktorer är en seriös bakomliggande orsak som är universell, oberoende av ras, är helt enkelt verklighetsfientligt och anti-intellektuellt. Ras, kulturarv och rotlöshet/utanförskap är de primära orsakerna till icke-vita invandrares odrägliga beteende i Sverige.

Citat:
Malmö har hamnat i en våldsspiral som är svår att komma ur. Allt fler bär tyngre vapen och allt fler har någon att hämnas på. Fejden mellan K och M-falangen är ett tydligt exempel.

K- och M-falangerna är båda invandrade blattefamiljer, som tagit med sig sina trivilia och värdelösa primatstrider till Norden. Våldsspiralen är en direkt konsekvens av invandringen. De för med sig tendensen till brottslighet - den skapas inte av samhället. Denna trend är konstant och återkommande överallt där dessa djur bosätter sig.

Citat:
Sist men inte minst är det en politisk fråga. Beatrice Ask kommer på besök med två livvakter, snackar en massa skit och sticker hem till sin trygga villa igen. Vad hände efter det? Ingenting.
Var är vapenamnestin som utlovades?

Ja. Beatrice Asks livvakter har en provocerade effekt på Malmös blattepopulation. Driver du med mig? I övrigt så finns det inga politiska förändringar på den här planeten som i någon signifikant grad kan minska brottsligheten i Malmö. Malmö har valt att importera allt det dåliga (icke-vita) på den planeten till en enda plats - och får således leva med resultaten.
Citera
2012-02-01, 07:28
Medlem
DoobaTroopas avatar
Skjutningarna i Malmö kommer INTE sluta.

Svensken är inte herre i sitt eget land.
Bara titta på hur det sett ut. Noll motstånd från svenskarna när invandrarna går berserk och rånar och våldtar helt fritt. Svensk media har hjärntvättat den egna begåvnings-befriade befolkningen bortom alla gränser.

Polisen i Malmö blir säkert överösta med motanmälningar från svenne-dumma-jävla-banan att det är "rasistiskt" att utreda dessa skjutningar över huvud taget.

Det är fan så man mår illa .....
Citera
2012-02-01, 07:36
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoobaTroopa
Skjutningarna i Malmö kommer INTE sluta.

Svensken är inte herre i sitt eget land.
Bara titta på hur det sett ut. Noll motstånd från svenskarna när invandrarna går berserk och rånar och våldtar helt fritt. Svensk media har hjärntvättat den egna begåvnings-befriade befolkningen bortom alla gränser.

Polisen i Malmö blir säkert överösta med motanmälningar från svenne-dumma-jävla-banan att det är "rasistiskt" att utreda dessa skjutningar över huvud taget.

Det är fan så man mår illa .....

Eller så spränger man bara polissttionen. Polisen kan inte ens skydda sitt eget hus, än mindre svenskarna i den före detta svenska staden Malmö.'
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/bombattentat-mot-malmopolisen_6813225.svd
Citera
2012-02-01, 08:37
Bannlyst
Kanske lite OT, men vet någon vad som hände vid Sofielund/Lönngården inatt, där folk blev skjutna i "cafeet"?

Skulle träffa en person för ca 5 timmar och gick genom den gatan, var rätt många polisbilar. De frågade ut mig lite smått men ville inte fråga dem vad som hänt
Citera
2012-02-01, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Eller så spränger man bara polissttionen. Polisen kan inte ens skydda sitt eget hus, än mindre svenskarna i den före detta svenska staden Malmö.'
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/bombattentat-mot-malmopolisen_6813225.svd

Hihihi. Synd att ingen polis dog bara, det hade varit grädden på moset. Då hade Reepalu och Ask fått svettas lite iaf. Eller iof, kanske inte. På något sätt hade man väl fått det till att situationen är SD's och övriga rasisters fel trots allt.
Citera
2012-02-01, 09:38
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koshar1
Kan någon förklara varför just Malmö är så våldsamt?

Det finns massor av invandrare i Stockholm men inte fan har vi så här många mord per invånare.

Anledningen är att malmö är en liten pluttstad som gör att drägget spring på varandra hela tiden (i synnerhet i södercity). I våra större städer bor drägget i geografiskt åtskilda förorter och har inte lika mycket med varandra att göra.

Malmö har ett "innercity" problem som inte finns nån annanstans i sverige, men är vanligt i england och usa.
Citera
2012-02-01, 09:42
Medlem
tryffs avatar
Varför vill nån bo i Malmö?

Tryck på malmöförsvararnas nick och kolla in deras andra diskutioner på flashback, och du kommer att upptäcka att Malmö är en dejlig stad för knarkare.
Citera
2012-02-01, 11:01
Moderator
-Info-s avatar
Läste precis att de sprängt en polisstation i Malmö.

Malmö börjar alltmer likna Bagdad. Förmodligen kommer det att vara minst en sprängning i veckan om 10 år. Så småningom kanske en sprängning per dag. Och mångkulturisterna kommer fortfarande att hävda att mångkultur fungerar bra och är en stor tillgång för Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in