Citat:
Ursprungligen postat av MatsBrun
Det finns nog flera anledningar. Först och främst är Malmö en väldigt vapentät stad. Närheten till östländerna och en enkel väg in genom bron gör att många vapen stannar i Malmö. Jag kan själv ringa ett par samtal imorgon och skaffa ett handeldvapen på några timmar. Och då är jag inte kriminell i den bemärkelsen mer än att jag röker gräs då och då samt kryddar utgången med kokain ibland.
Då erkänner du alltså att vår dunderliberala invandringspolitik är det huvudsakliga orsaken till det ursprungliga vapeninflödet till staden. Tack, skönt att få det bekräftat. Flödar vapnen in till Malmös pursvenska population eller handlar det uteslutande om blattepopulationen, till stor del bestånde av knivviftande negroider och yrkeskriminella blattar? Något säger mig att vapenflödet är ett envägsflöde. Malmös svenska befolkning är förmodligen lika benägen att bära tunga vapen som Flens. Vapenhandeln sker näst intill uteslutande bland blattar, och upprätthålls av blattar. Inga blattar, ingen utmärkande vapenhandeln, inga skottlossningar, inga gängkrig, inga offentliga avrättningar, ingen white flight. Det är ett kausalt orsakssamband.
Citat:
Sen har du den socioekonomiska aspekten som alla bönder här inne blundar för. Den väger bra mycket tyngre än vilken etnicitet personen har.
BRÅ har dock framhävt att socioekonomiska faktorer inte till någon signifikant grad påverkar icke-vita invandrares överrepresentation inom brottslighet. Jag förstår inte varför grupp- och överfallsvåldtäkter, personrån, gängkrig och spontana skottlossningar är så pass ovanliga i pursvenska fattigområden, i jämförelse med blatteområdena. Att påstå att socioekonomiska faktorer är en seriös bakomliggande orsak som är universell, oberoende av ras, är helt enkelt verklighetsfientligt och anti-intellektuellt. Ras, kulturarv och rotlöshet/utanförskap är de primära orsakerna till icke-vita invandrares odrägliga beteende i Sverige.
Citat:
Malmö har hamnat i en våldsspiral som är svår att komma ur. Allt fler bär tyngre vapen och allt fler har någon att hämnas på. Fejden mellan K och M-falangen är ett tydligt exempel.
K- och M-falangerna är båda invandrade blattefamiljer, som tagit med sig sina trivilia och värdelösa primatstrider till Norden. Våldsspiralen är en direkt konsekvens av invandringen. De för med sig tendensen till brottslighet - den skapas inte av samhället. Denna trend är konstant och återkommande överallt där dessa djur bosätter sig.
Citat:
Sist men inte minst är det en politisk fråga. Beatrice Ask kommer på besök med två livvakter, snackar en massa skit och sticker hem till sin trygga villa igen. Vad hände efter det? Ingenting.
Var är vapenamnestin som utlovades?
Ja. Beatrice Asks livvakter har en provocerade effekt på Malmös blattepopulation. Driver du med mig? I övrigt så finns det inga politiska förändringar på den här planeten som i någon signifikant grad kan minska brottsligheten i Malmö. Malmö har valt att importera allt det dåliga (icke-vita) på den planeten till en enda plats - och får således leva med resultaten.