2016-01-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tycker du ja.

Jag tycker att han är utmärkt och en stor poäng med programledare, domare och andra är att man inte byter hela j*vla tiden.
Nu har man hittat folk som fungerar och är uppskattade av många, då hoppas jag att dessa får köra till pension.

Se hur illa det blir med jul och nyår när det ständigt ska bytas.
Tänk att ha Arne Weise som julvärd fortfarande, vilken dröm.

Det bästa hade varit om Oldsberg och Hellberg kört vidare.

Luuk är gubbigare än dom båda ihop.
Citera
2016-01-17, 14:21
Medlem
Snubchurps avatar
Tycker Luuk och Lindström funkar ganska bra till det här programmet. Men jag tror definitivt man skulle kunna hitta nån som går ihop bättre med Lindström.
Citera
2016-01-17, 19:48
Medlem
Kupongfritts avatar
Lindström & Luuk börjar möjligen bli en aning ojämna i kvalitén, vissa program går på tomgång, men i sina bästa stunder närmar de sig fortfarande radioprogrammet Plattetyders höjd, där två gagghökar som bekant tilläts förorena etern med sitt evinnerliga pjämmel.
Citera
2016-01-18, 15:30
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banansoffa
Skämtade Filip om Parma eller är han mytoman? Eller var det sant? Måste säga att jag gillar Fredrik betydligt mer.
Tolkade det som ett skämt. Är väl lite hans grej att dra historier som kanske har en gnutta sanning i sig men att han kryddar på något helt otroligt
Citera
2016-01-18, 22:21
Medlem
Måste säga att jag är rätt nöjd med min poängutdelning de senaste tre avsnitten.

1 jan: 40 poäng (bara 2 poäng bakom Jonas & Åsa)
8 jan: 23 poäng (okej inte jättebra, men det var en fruktansvärt svår omgång enligt mig)
15 jan: 30 poäng (seger med 3 poäng över F&F)

Men jag antar att Kassmachin eller vilken genomsnittlig FB-användare som helst tycker detta är helt genomuselt...
Citera
2016-01-18, 22:27
Medlem
Sedan håller jag nog Göran & Anna som klar favorit i kvarten, tyvärr. De visade upp större kunskap i sina program och Jonas & Åsa var faktiskt rätt dåliga i fredags. Visst, dom imponerade 1 januari mot David och Viveca, men det var rätt lätta frågor då.

Men är det någon som vet hur det funkar? Vem möter vem i semin? Elisabet & Jesper kammande hem 72 poäng under gruppspelet och blev bästa par med det antalet. Möter dom då vinnaren av kvartsfinalen eftersom dom ska få en fördel och slippa möta en gruppetta? Eller möter dom Thomas & Louise som bara drog in 56 poäng och blir med det antalet det sämsta paret i semifinalerna (oavsett vilka som går vidare i kvarten)? Fast då riskerar ju Filip & Fredrik att möta Jonas & Åsa igen och det kanske SVT vill undvika, i alla fall i en semifinal.
Citera
2016-01-18, 22:31
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Sedan håller jag nog Göran & Anna som klar favorit i kvarten, tyvärr. De visade upp större kunskap i sina program och Jonas & Åsa var faktiskt rätt dåliga i fredags. Visst, dom imponerade 1 januari mot David och Viveca, men det var rätt lätta frågor då.

Men är det någon som vet hur det funkar? Vem möter vem i semin? Elisabet & Jesper kammande hem 72 poäng under gruppspelet och blev bästa par med det antalet. Möter dom då vinnaren av kvartsfinalen eftersom dom ska få en fördel och slippa möta en gruppetta? Eller möter dom Thomas & Louise som bara drog in 56 poäng och blir med det antalet det sämsta paret i semifinalerna (oavsett vilka som går vidare i kvarten)? Fast då riskerar ju Filip & Fredrik att möta Jonas & Åsa igen och det kanske SVT vill undvika, i alla fall i en semifinal.
Jag tar nästan för givet att Jesper/Elisabeth får möta kvartsfinalvinnaren..av flera skäl. Men vi får se!
Citera
2016-01-19, 22:27
Bannlyst
Citat:

Nej, nej, nej. Hägglund är CHANSLÖS mot boxaren och domaren. Hur fan kan folk undgå att se detta?
Citera
2016-01-19, 22:55
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Nej, nej, nej. Hägglund är CHANSLÖS mot boxaren och domaren. Hur fan kan folk undgå att se detta?

Så rakt och enkelt är det nu inte, det är ingen fotbollsmatch med ojämna lag det handlar om. Tävlingen hänger mycket på våga dra först vid resorna och samtidigt ha lite tur att få rätt. Dessutom måste det vinnande laget däremellan ha flyt med att få "rätt" frågor. Det finns inga chanslösa lag av de som är kvar.
Citera
2016-01-20, 01:09
Medlem
Swan65s avatar
Citat:

Såg du ens senaste fredag? Boxarn&domarn sög ju purjo.
Citera
2016-01-20, 02:15
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Måste säga att jag är rätt nöjd med min poängutdelning de senaste tre avsnitten.

1 jan: 40 poäng (bara 2 poäng bakom Jonas & Åsa)
8 jan: 23 poäng (okej inte jättebra, men det var en fruktansvärt svår omgång enligt mig)
15 jan: 30 poäng (seger med 3 poäng över F&F)

Men jag antar att Kassmachin eller vilken genomsnittlig FB-användare som helst tycker detta är helt genomuselt...

Man kan ju lätt få intrycket att de tävlande i programmet är snudd på utvecklingsstörda jämfört med crème de la crème här från Flashbacks TV-forum som överväger seppuku om de först tar frågan på åttapoängsnivån...
Citera
2016-01-20, 17:38
Medlem
tcfmogs avatar
Tycker detta varit en ovanligt intetsägande omgång, halvtråkiga och inte så duktiga lag. Har inte ens koll på vilka som är kvar och vet därför inte vilka jag ska heja på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in