Citat:
Ursprungligen postat av
monogam
Kul med ett program om vegg-mat. Dock hade jag uppskattat mer fokus på matlagning och mindre fokus på perfekta scener från deras perfekta tillvaro, ett matlagningsprogram ska inne hålla vad det heter och inte så mycket annat.
Men maten såg riktigt god ut, blir nog en att pröva i helgen

Jo, precis. Satt och spolade fram i programmet hela tiden för att slippa allt dösnack och komma till ämnet. Till slut upptäckte jag att jag spolat igenom nästan hela programmet utan att hitta något vettigt. Jag gick tillbaka och såg från början. Fan vad segt. Bla, bla, bla, oväsentligheter, bla, bla....
Dom behöver ju liksom inte stanna upp och ha en 15 sekunders utläggning om vitlök i stil med: "Kolla på den här, vi vill ju verkligen hitta, liksom, den riktiga smaken, för att...få det...ja, så färskt och...färgglatt som möjligt! Ja, ehh... ha, ha, fniss, fniss!" Sen följer lite sommarbilder. Bullshit säger jag. Jag vill se de två brudarna stå utomhus i vargpäls I DAG och käka rötter och dricka ett glas Renat. Sedan kan de baka barkbröd. Inget dösnack och fnitter.
Nej, jag stängde av skiten.
Använder de verkligen inga animaliska produkter i programmet? Är de "vegetarianer" eller vegetarianer?