2016-01-18, 22:27
Medlem
ben300s avatar
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UPuhJAZ_NuEdLJYgtmvQPDbli83YxYGtuLLnrCBasbg/edit?usp=sharing

Varifrån kommer OPN medlemmarna???

1 China 242540
2 Hong Kong 76351
3 Hungary 45290
4 Sweden 20391
5 Poland 10132
6 Slovenia 7801
7 Canada 7023
8 Pakistan 6414
9 Bangladesh 6301
10 Austria 5522
11 Bulgaria 2869
12 Italy 2655
13 Spain 2612
14 Romania 2520
15 United States 2209
16 United Kingdom 2006
17 Germany 1917
18 Denmark 1584
19 Belgium 1544
20 Slovakia 1498
21 Norway 1450
22 Portugal 1439
23 Croatia 1001
Citera
2016-01-18, 22:56
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlopFer
HUR FAN KAN MAN GÅ PÅ DET HÄR?! FAN ETT JÄVLA BARN PÅ 1ÅR FATTAR ATT NÄR DET ÄR FÖR BRA FÖR ATT VARA SANT SÅ ÄR DET NÄSTAN ALLTID DET.

Speciellt med den här jävla texten. Släng in lite breaking news men eftersom ägaren själv vet att det kommer bli svårt att övertala folk att låsa in sina "coins" så avslutar man med en framgångssaga rörande bitcoin.
HAHA vilka tomtar! När man ger 10%-14% ska man fråga sig.... VARFÖR GÖR DE SÅ? I VILKET SYFTE?

https://goldvault.co/en/high-yield-programs

De började ge bra ränta på guld som de "förvarar" i Dubai - undrar hur många som går på sånt.
Senast redigerad av ben300 2016-01-18 kl. 22:59.
Citera
2016-01-18, 23:27
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ben300
HAHA vilka tomtar! När man ger 10%-14% ska man fråga sig.... VARFÖR GÖR DE SÅ? I VILKET SYFTE?

https://goldvault.co/en/high-yield-programs

De började ge bra ränta på guld som de "förvarar" i Dubai - undrar hur många som går på sånt.

Texten har någon slängt ihop på en pisskvart. Klart man kan ge 12% eftersom man aldrig kan ta ut pengar man stoppar in.

Dumheterna tar ju aldrig slut
Citera
2016-01-18, 23:41
Medlem
KlopFers avatar
https://goldvault.co/en/frequently-asked-questions

"VIII. HOW CAN I BE SURE, THAT THERE IS REAL GOLD BEHIND?

The purpose of the Audit is to provide you with justification that the level of the gold is reflecting the current amount of the AGC. With other words, we want to show you that your gold is where it should be – securely saved in the Gold Vault. The auditor is externally hired for the purpose of the monthly check."

Ame fan! Det här kör vi på. Då ska vi bara kolla under fliken "Audit reports"

"Oops! An Error Occurred

The server returned a "404 Not Found".

Förvånad jag blir.
Citera
2016-01-19, 03:14
Medlem
Flyingrider78s avatar
Ja ni tycks ha redan fått senaste nyheterna

10-12% på sparade coins, vilken annan bank ger sådan ränta på insatt kapital??
Citera
2016-01-19, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78

Skillnaden är att man kan ta ut sina pengar från en riktig bank.
Citera
2016-01-19, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Skillnaden är att man kan ta ut sina pengar från en riktig bank.
En till skillnad också, pengarna finns. På riktigt. Du kan se på dom och jämföra med andra hur mycket pengar dom har.

Flygande mannen, jag har startat en ny bank, vill du sätta in pengar? 120% ränta på insatt kapital och du får allt lättillgängligt via den nya valutan Shitbronzecoin. Vilken annan bank ger 120% ränta? Sätt in hela kapitalet!
Citera
2016-01-19, 08:33
Medlem
Citat:

Du som "vet" så mkt:
Är räntorna per period? Isf varför ska man binda sina OneCoins i 24 månader och inte 2x 12 månader, eller t.o.m. 12 + 2x 6 månader? Blir väl 30% på två år.

Onecoin är INTE en bank. En hög ränta beror ofta på högre risk. Har hört att Black Jack-bord kan ge 100% på ett par minuter. Känns dessutom betydligt säkrare än Coinsafe.

Om du INTE kan bevisa att du vetat om Coinsafe mer än någon dag så har du INTE vetat om Coinsafe mer än någon dag.
Citera
2016-01-19, 09:30
Medlem
Citat:

1) Eftersom Ruja inte har varit delägare i Mc Kinsey (Du har inte länkat) så finns det inga pengar kvar....

2) Eftersom det inte finns 40 anställda som arbetar med KYC (Du har inte länkat) så kan dom inte godkänna utbetalningarna utan måste hitta ett snabbt sätt att stoppa utflödet av pengar i företaget.

3) Eftersom dom inte söker anställda som arbetar med KYC (Du har inte länkat) så kan dom inte godkänna utbetalningarna utan måste hitta ett snabbt sätt att stoppa utflödet av pengar i företaget.
Citera
2016-01-19, 11:54
Medlem
Det här verkar ju vara den bästa biten...

What Happens When the Deposit Period Ends?

When the deposit period ends the amount of coins in your account reflects the change in value of the coin plus the CoinSafe earnings.

CoinSafe will be automatically renewed under the same conditions for another 6 months unless you request to terminate it when your deposit period is over.

* Skall dom trolla fram nya Onecoins?
* Eller skall du bara få ett "högre värde" för dina Onecoins?
* Dock gillar jag annars att alla som väljer CoinSafe kommer att bli "automatically renewed" konstant eftersom Onecoin kan hävda att "you have NOT requested to terminate it". Här kan vi prata om att Onecoin kan "undvika utbetalningar"
Citera
2016-01-19, 15:14
Medlem
ben300s avatar
Citat:

vilken annan bank ger sådan ränta
Citera
2016-01-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Om du inser att en exakt likadan produkt som Onecoin idag har ett värde på 0,0001$.
vad finns värdet i att satsa i en produkt som har ett ofattbart överpris?

http://coinmarketcap.com/

När har jag sagt att onecoin är en exakt likadan produkt som bitcoin eller vad du nu vill referera till via länken?

Citat:
Nej , eftersom du fortsätter att säga att det är värt att satsa i Onecoin trots att priset inte motsvarar
andra kryptovalutor som ligger i samma tillgänglighet så ser jag inte annat än att du spelar dum och fortsätter försöka promera Onecoin
För det första motsvarar inte onecoin andra kryptovalutor och för det andra visar du återigen hur fullständigt nollställd du är när det gäller förståelsen för jämviktspriset som en funktion av utbud och efterfrågan.

Citat:
Därför att du satsat pengar och försöker få alla att inse att det är en satsning man kan göra , trots att ALLA lampor blinkar rött för varning.

Därför skulle det vara känsligt.

Då säger jag det igen, jag skiter fullständigt i om jag förlorar lite pengar. Sen har jag inte någonstans i den här tråden försökt övertala andra att satsa. Det är din hjärna som har bristfällig slutledningsförmåga om du läser in det i mina inlägg

Citat:
Va?

1) Nej , jag bad om en länk där det framgår exakt hur många Onecoin man får sälja per nivå.
Via Onecoins hemsida och Nerws så står INTE denna information

Jo det gör det

Citat:
2) NEJ! Att besvara med text som du själv hittar på är inte att länka. Här skall det framgå via Onecoin information om att "Köp- och säljordrar matchar - Företaget onecoin har inga kostnader"
Så länge detta inte kan bevisas är detta endast en teori från din sida.

Absolut och jag har aldrig påstått annat. Likväl är din motstående uppfattning också bara en teori tills du bevisar motsatsen.

Citat:
Nu går vi på dina uträkningar igen...

Hur håller dina uträkningar nu när Kraschande Idioten säger att Onecoin skall hushålla med 40 anställda , kontorutrustning , lokalhyror , skatt o.s.v.

Men ditt jävla mongo JAG HAR ALDRIG GJORT NÅGRA UTRÄKNINGAR DET ÄR EN ANNAN MEDLEM I TRÅDEN SOM HAR SYSSLAT MED DET!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in