2016-01-16, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Haha du är bra dum du..
kolla på följande...samma kille som tecknat under mailet du påstår är äkta?? finns på hur många videon som helst där han berättar om hur han gör auditen på onecoin

https://www.youtube.com/watch?v=NrGvQxyEe2E
https://www.youtube.com/watch?v=O547PjWJxqM

Man undrar..
Nej Flyingrider78, DU är HELT dum i huvudet!

Dian HAR berättat att han gjort en (möjligen ett par) revisioner av OneCoins blockkedja. Han/Semper Fortis har SENARE sagt upp samarbetet med OneCoin enligt det tidigare länkade mejlet.

DU Flyingrider78 verkar saknar grundläggande läsförståelse, tidsuppfattning och analysförmåga. DU är (eller åtminstone beter dig som om du är) HELT DUM I HUVUDET!

Kom med något vettigt eller lägg ner. Eller ställer du också upp på att bli äggad om 90 dagar?
Citera
2016-01-16, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Om vi går på de tre påhoppen återigen då:

1)
Du:
Redan i detta svar borde till och med ett klappmongo som du begripa att Ruja när som helst kan bestämma att priset sätts till 0,000001 USD - lägga ner verksamheten och dra dit pepparn växer med allas pengar.

Varpå jag:
Citera mig någonstans där jag ger sken av att inte begripa detta?

Jag har inte skrivit någonting av det du påstår ovan? Försöker du slingra dig eller blandar du ihop mig med liketothink? Seså, citera mig nu någonstans där jag ger sken av att inte begripa att ruja kan sätta kursen til 0,0000000001usd o dra

Om du inser att en exakt likadan produkt som Onecoin idag har ett värde på 0,0001$.
vad finns värdet i att satsa i en produkt som har ett ofattbart överpris?

http://coinmarketcap.com/

Citat:
2)
Du:
Tyvärr verkar du helt enkelt spela efter någon annans pipa....

Varpå jag:
Utveckla genom att antingen förklara eller hänvisa till tidigare inlägg jag gjort som gör att min argumentationslinje från dag 1 i den här tråden inte blir stringent

Som du själv inser blir "se 1" ogilitgt givet att du var ute o cyklade.

Nej , eftersom du fortsätter att säga att det är värt att satsa i Onecoin trots att priset inte motsvarar
andra kryptovalutor som ligger i samma tillgänglighet så ser jag inte annat än att du spelar dum och fortsätter försöka promera Onecoin

Citat:
3)
Orkar inte copy-paste. Här är ursprunget: (FB) Onecoin

Varför skulle jag bry mig om jag torskar lite pengar? Så, nej, du har fortfarande inte fastslagit varför det skulle vara känsligt för mig om det framkommer att onecoin är en bluff.

Därför att du satsat pengar och försöker få alla att inse att det är en satsning man kan göra , trots att ALLA lampor blinkar rött för varning.

Därför skulle det vara känsligt.

Citat:
1) Står under news-sektionen. Hur skapar man en bildfil som inte innehåller metadata om sig själv? Den jag precis skärmdumpade innehåller mitt namn
2) Redan besvarat detta: (FB) Onecoin
3) Vad ska du med det till? Klart jag kan lägga upp en screenshot som visar min nivå men det är väl helt lönlöst?
4) Jag kan lägga upp screenshot på säljordrar som expirat men det anges ingen förklaring till varför de expirat, därmed kan jag ej tillmötesgå detta.

Va?

1) Nej , jag bad om en länk där det framgår exakt hur många Onecoin man får sälja per nivå.
Via Onecoins hemsida och Nerws så står INTE denna information
2) NEJ! Att besvara med text som du själv hittar på är inte att länka. Här skall det framgå via Onecoin information om att "Köp- och säljordrar matchar - Företaget onecoin har inga kostnader"
Så länge detta inte kan bevisas är detta endast en teori från din sida.
3 & 4) Oj - Ytterligare "Röd Lampa som tokblinkar. (Tack för den konfirmationen!!!)
Det betyder att om du lägger en säljorder som är ett ok antal Onecoin att sälja enligt din nivå , men den blir "expired" - så får medlemmen INGEN anledning till varför den blivit expired....
Den är ju definivt INTE snygg...

Nu går vi på dina uträkningar igen...

Hur håller dina uträkningar nu när Kraschande Idioten säger att Onecoin skall hushålla med 40 anställda , kontorutrustning , lokalhyror , skatt o.s.v.
Citera
2016-01-16, 11:53
Medlem
Nu händer det ytterligare saker...
Ytterligare medlemmar till Onecoin , dock helt oanmälda.....

Former UNAICO now OPN merged with OneCoin !!
Due to the merge of OPN with OneCoin, there is now limited access within your back office. Any funds in your ONLINE & EARNING Account you will find consolidated along with a 100% refund of Marketing Pool units you may have purchased since introduction in the “CASH Account” of your new OneCoin back office.
Any funds in your MANDATORY Account, you will find in your new OneCoin MANDATORY account. To log in to your new OneCoin back office, please use OPN Username with the prefix “opn…” and your existing password.
(example: if your existing username “john123” ; your new OneCoin username would be “opnjohn123”)
For any other details about this merge, please contact your upline ELG Member.

The text comes up as a message when a member wants to login to OPN Back office http://www.opn.com.

http://behindmlm.com/mlm-reviews/onecoin-review-100-5000-eur-ponzi-point-cryptocurrency/
(Längst ner bland kommentarerna)
Citera
2016-01-16, 14:05
Medlem
KlopFers avatar
Mår ju bara dåligt av att se och höra om shitcoin.
Citera
2016-01-16, 16:49
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmflb
Nej Flyingrider78, DU är HELT dum i huvudet!

Dian HAR berättat att han gjort en (möjligen ett par) revisioner av OneCoins blockkedja. Han/Semper Fortis har SENARE sagt upp samarbetet med OneCoin enligt det tidigare länkade mejlet.

DU Flyingrider78 verkar saknar grundläggande läsförståelse, tidsuppfattning och analysförmåga. DU är (eller åtminstone beter dig som om du är) HELT DUM I HUVUDET!

Kom med något vettigt eller lägg ner. Eller ställer du också upp på att bli äggad om 90 dagar?

Menar inte att han Semper gör det fortfarande, men han som undertecknat mailet som ni hänvisar till är samma person som gör auditen idag. Förstå mig rätt
Senast redigerad av Flyingrider78 2016-01-16 kl. 17:14.
Citera
2016-01-16, 16:57
Medlem
Citat:
Menar inte att han Semper gör det fortfarande, men han som undertecknat mailet som ni hänvisar till är samma person som gör auditen idag. Förstå mig rätt

Svara med att posta länk eller länkar som styrker att zigenaren (Ruja) varit delägare i Mc Kinsey.
Citera
2016-01-16, 17:12
Medlem
Citat:
Och om du inte inser att det är mer än lovligt skumt.....
1) Dimitri besvara att Semper sagt upp allt samarbete med Onecoin
2) Dimitri får sparken från Semper
3) Dimitri får fortsätta bluffa med en ej godtagbar Audit
Då är du mer än lovligt korkad.

Nu väntar vi på 3 KORREKTA länkar från dig.

1) Ruja har varit delägare i MC Kinsey - länk från MC Kinsey tack
2) Onecoin har 40 anställda - gärna foton på kontoret också
3) Att Onecoin söker ytterligare anställda för att klara av KYC
Citera
2016-01-16, 17:15
Medlem
Citat:

Paniken börjar sprida sig alla dina pengar är borta
Citera
2016-01-16, 17:17
Medlem
Nu har jag kanske missat något.

Finns det aktuella (från de senaste 2-3 månaderna) revisioner av blockkedjan och/eller något annat?
Citera
2016-01-16, 17:23
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmflb
Nu har jag kanske missat något.

Finns det aktuella (från de senaste 2-3 månaderna) revisioner av blockkedjan och/eller något annat?

Tydligen?

Här framtill Okt
http://makemoneywithonecoin.com/audit/

I framtiden skall dessa göras kvartalsvis.
Citera
2016-01-16, 17:28
Medlem
Citat:
Tydligen?

Här framtill Okt
http://makemoneywithonecoin.com/audit/

I framtiden skall dessa göras kvartalsvis.

Ja det är lite lättare att lura folk då,,Eller varför inte införa femårsplan som Sovjet
Citera
2016-01-16, 17:47
Medlem
Fast vore det inte bara lättare att publicera blockkedjan? Så slipper man betala för en revision som egentligen inte säger något annat än att det finns en giltig blockkedja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in