Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Om vi går på de tre påhoppen återigen då:
1)
Du:
Redan i detta svar borde till och med ett klappmongo som du begripa att Ruja när som helst kan bestämma att priset sätts till 0,000001 USD - lägga ner verksamheten och dra dit pepparn växer med allas pengar.
Varpå jag:
Citera mig någonstans där jag ger sken av att inte begripa detta?
Jag har inte skrivit någonting av det du påstår ovan? Försöker du slingra dig eller blandar du ihop mig med liketothink? Seså, citera mig nu någonstans där jag ger sken av att inte begripa att ruja kan sätta kursen til 0,0000000001usd o dra
Om du inser att en exakt likadan produkt som Onecoin idag har ett värde på 0,0001$.
vad finns värdet i att satsa i en produkt som har ett ofattbart överpris?
http://coinmarketcap.com/
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
2)
Du:
Tyvärr verkar du helt enkelt spela efter någon annans pipa....
Varpå jag:
Utveckla genom att antingen förklara eller hänvisa till tidigare inlägg jag gjort som gör att min argumentationslinje från dag 1 i den här tråden inte blir stringent
Som du själv inser blir "se 1" ogilitgt givet att du var ute o cyklade.
Nej , eftersom du fortsätter att säga att det är värt att satsa i Onecoin trots att priset inte motsvarar
andra kryptovalutor som ligger i samma tillgänglighet så ser jag inte annat än att du spelar dum och fortsätter försöka promera Onecoin
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
3)
Orkar inte copy-paste. Här är ursprunget:
(FB) Onecoin
Varför skulle jag bry mig om jag torskar lite pengar? Så, nej, du har fortfarande inte fastslagit varför det skulle vara känsligt för mig om det framkommer att onecoin är en bluff.
Därför att du satsat pengar och försöker få alla att inse att det är en satsning man kan göra , trots att ALLA lampor blinkar rött för varning.
Därför skulle det vara känsligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
1) Står under news-sektionen. Hur skapar man en bildfil som inte innehåller metadata om sig själv? Den jag precis skärmdumpade innehåller mitt namn
2) Redan besvarat detta:
(FB) Onecoin
3) Vad ska du med det till? Klart jag kan lägga upp en screenshot som visar min nivå men det är väl helt lönlöst?
4) Jag kan lägga upp screenshot på säljordrar som expirat men det anges ingen förklaring till varför de expirat, därmed kan jag ej tillmötesgå detta.
Va?
1) Nej , jag bad om en länk där det framgår exakt hur många Onecoin man får sälja per nivå.
Via Onecoins hemsida och Nerws så står INTE denna information
2) NEJ! Att besvara med text som du själv hittar på är inte att länka. Här skall det framgå via Onecoin information om att "Köp- och säljordrar matchar - Företaget onecoin har inga kostnader"
Så länge detta inte kan bevisas är detta endast en teori från din sida.
3 & 4) Oj - Ytterligare "Röd Lampa som tokblinkar. (Tack för den konfirmationen!!!)
Det betyder att om du lägger en säljorder som är ett ok antal Onecoin att sälja enligt din nivå , men den blir "expired" - så får medlemmen INGEN anledning till varför den blivit expired....
Den är ju definivt INTE snygg...
Nu går vi på dina uträkningar igen...
Hur håller dina uträkningar nu när Kraschande Idioten säger att Onecoin skall hushålla med 40 anställda , kontorutrustning , lokalhyror , skatt o.s.v.