2016-01-19, 16:01
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Käre Harfager !

Dina inlägg pendlar mellan absolut vishet till en känsla som leder till någon hypotes. Läs det jag fetat ovan, kan vi inte vara överens om att i själva verket så har du inte en aning, du förutsätter och chansar på allt som kan stödja din påhittade 20 åriga GS-tortyr.

Just i detta fall vet jag inte om någon aktivt sände spam för att mitt mejl skulle komma bort. Samma mejlkonto jag sände ifrån och även till PU ifrån raderades helt senare utav en olyckshändelse av mejlföretaget så ända bevisen jag har är ju att ta kontakt med dessa bla och fråga om de har kvar kopiorna . PU borde ha det , men fick inget mottagningsbevis där ifrån alls.

Har ju nu sänt ett par mejl och inget svar så .....
Citera
2016-01-19, 18:01
Bannlyst
Har samhället fåt för sig att likvidera dig så arbetetar dem alla tillsammasn.
Dem förpestar ditt driksvatten de övervakar dig dag och natt. Ringer du till polisen som arbetar för psykiatrin. Hamnar du på psykiatrin. Kommer du med anklagelser så hamnar du på psykiatrin.
Undrar varför så många runt 30-40 dör så är det psykitrins fel
Citera
2016-01-19, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Har du sett chipet med egna ögon? Såg du när dom opererade in det?

Om inte, hur kan du veta säkert att det är en del av gang stalking och inte t ex aliens som utfört lite klassisk anal probing? Exakt VART sitter chipet?

Jag har sett chipet med egna ögon ja! Och det var inte ett chip det var flera som satt i armarna.
Ett chip i skalpen och två i trumhiniorna.
Citera
2016-01-19, 18:18
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Jag har sett chipet med egna ögon ja! Och det var inte ett chip det var flera som satt i armarna.
Vilken frekvens låg dom på?
Citera
2016-01-19, 18:28
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Nu svarade du inte på om du såg dom operera in det? Det låter fortfarande som att det skulle kunna ha varit aliens. Har du kollat rektum efter fler?
Citera
2016-01-19, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Vilken frekvens låg dom på?
Igen anning jag har ej sådan utrustning som kan mäta och jag vet ingen orginasion som hjälper
Citera
2016-01-19, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Nu svarade du inte på om du såg dom operera in det? Det låter fortfarande som att det skulle kunna ha varit aliens. Har du kollat rektum efter fler?
Det behövs inte operation för att få in dem jag skärde ut dem! Det låter som du har en taggig-skeptic-anti-foil-hat i röven du gör bäst i att ta ut den.

Förklara hur dem kan veta sådant jag inte berättat till någon!
Citera
2016-01-19, 18:58
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det behövs inte operation för att få in dem jag skärde ut dem! Det låter som du har en taggig-skeptic-anti-foil-hat i röven du gör bäst i att ta ut den.

Har du tagit någon bild på dessa chip? Har du behandlat såren så att det inte blir infekterade ?
Citera
2016-01-19, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Har du tagit någon bild på dessa chip? Har du behandlat såren så att det inte blir infekterade ?
Nä har ingen bild Det var på psyket jag skärde ut dem det var länge sen.
Citera
2016-01-19, 20:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nä har ingen bild Det var på psyket jag skärde ut dem det var länge sen.

Hur kunde du skära ut 'chip' som satt i trumhinnorna? Hur såg du vad du gjorde? Har du någon hörsel kvar alls idag??
Citera
2016-01-19, 20:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:

Nej, jag är bara misstänksam mot psykpatienter. Jag vill gärna utesluta att dom varit placerade där på grund av att det är fel i huvudet på dom.
Med tanke på att det du säger inte riktigt går ihop så verkar det svårt att utesluta i ditt fall.

Varför skulle dom stoppa in flera chip om det räcker med ett? Varför skulle dom sätta in dom i armen på dig där du kan upptäcka det om dom har förmåga att sätta in dom i trumhinnan? Hur sätter man in ett chip i trumhinnan utan att du märker det och utan operation?

Låter helt klart som att aliens är mer troligt än gang stalking. Vad är problemet med det? Respekterar du inte aliens-teorier? Är vissa typer av foliehattsteorier mindre värda än andra? Är du folierasist?
Citera
2016-01-19, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur kunde du skära ut 'chip' som satt i trumhinnorna? Hur såg du vad du gjorde? Har du någon hörsel kvar alls idag??
Hehe tror du att jag skärde ut det som var i trumhinorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in