Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Ja djäklar var det plötsligt vimlar av aktiva troll i tråden som försöker flytta bak debatten 10 år i tiden.
Deja vue!
Inte så konstigt kanske med tanke på att fallet är aktuellt i media i och med att GW:s revolver är på tapeten. Vad som är troll eller inte vet jag inte, men om du med troll menar alla som inte har läst igenom tråden på ett par år och därmed inte har full koll på allt och alla som har diskuterats så kan jag hålla med dig.
Fullt förståeligt, det är inte utan att man samlar mod i ett par dagar för att våga knysta något här i tråden, som en tät dimma ligger känslan av att tråden är en privat del av forumet tillhörande en begränsad skara självutnämnda förståsigpåare.
Om du samlar dig och redogör kort för vad vi ska diskutera så blir kanske ordningen återställd, är det piplängd eller om mördaren sköt med vänster eller höger hand, vad anses just idag vara avgörande för att klara upp mordet?
Själv är jag väldigt intresserad av Diana Walker, palmeutredningen.blogg samt KB, men vi kan ta det en annan gång om det passar bättre?