2016-01-18, 22:27
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
http://www.rfsu.se/Bildbank/Dokument/Metod-Handledning/L%C3%A4ttare%20svenska/lektionsunderlag2015web.pdf

Vad säger ni om detta? Tror ni denna bok kommer göra någon nytta för de nyanlända?
Har kollat igenom materialet och kan inte annat än skratta så både snor och ögon rinner.
Är detta verkligen sant ?
Undrar om lärarna står där framme och stammar fram vagina och får hjärtinfarkt om någon av dem de skall undervisa säger ... Du menar fitta va?
Ungdomar idag har sett alla möjliga könsorgan genom nätet.
Och är det riktat till vuxna och invandrare så kan jag inte annat än ruska på mitt icke pk störda huvud....
De verkar tro att vi är utvecklingsstörda hela bunten. Ja de får sådana böcker att prata runt....bilder....tecknat.
Kan de inte sätta dit riktiga bilder på könsorgan och den sexuella akten?
Lika fjantigt som att göra reklam av Mens bindor med blått blod
Det är förmodligen de som inte kan säga som det är...då man som kvinna blir kåt så rinner det till i hyskan...pirrar och kliar och hela kroppen skriker ta mig, ta mig.
Ska det vara så svårt?
Ja, ja helledudanemig...
Hjälp oss någon....
Citera
2016-01-18, 22:31
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Har kollat igenom materialet och kan inte annat än skratta så både snor och ögon rinner.
Är detta verkligen sant ?
Undrar om lärarna står där framme och stammar fram vagina och får hjärtinfarkt om någon av dem de skall undervisa säger ... Du menar fitta va?
Ungdomar idag har sett alla möjliga könsorgan genom nätet.
Och är det riktat till vuxna och invandrare så kan jag inte annat än ruska på mitt icke pk störda huvud....
De verkar tro att vi är utvecklingsstörda hela bunten. Ja de får sådana böcker att prata runt....bilder....tecknat.
Kan de inte sätta dit riktiga bilder på könsorgan och den sexuella akten?
Lika fjantigt som att göra reklam av Mens bindor med blått blod
Det är förmodligen de som inte kan säga som det är...då man som kvinna blir kåt så rinner det till i hyskan...pirrar och kliar och hela kroppen skriker ta mig, ta mig.
Ska det vara så svårt?
Ja, ja helledudanemig...
Hjälp oss någon....
Du vet uppenbarligen lika lite om sex som RFSU. Kvinnor blir aldrig kåta.
Citera
2016-01-18, 22:31
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Om det ändå vore så väl att det rörde sig om ett grammatiskt fel... men icke. "Teah "är givetvis transsexuell (dvs biologisk man med snopp men identifierar sig som en hon. Teah undrar över hur den kvinnliga vaginan fungerar, då hen alltså är en kille fast ändå tjej men utan vagina...nu blev det lite rörigt - men luddigheten kommer sig av att RFSU vill normalisera (ev uppmuntra till) transexualism, istället för att faktiskt skriva att transsexualism är en SJUKDOM.

Från transsexualism.se:

"Fråga: Är transsexualism en sjukdom?
Svar: Ja, det är en sjukdom i den meningen att det avviker från hur de flesta är skapta och det innebär för de flesta drabbade ett stort ständigt pågånde trauma av att känna sig ‘fel’, ofta också äcklad av sin egen kropp. Transsexualism är en psykiatrisk diagnos som finns med i DSM-IV samt IDC-10.

http://transsexualism.se/vanliga-fragor/
Att normalisera transsexualism är bra men att uppmuntra? Hur går det ihop? Inte som att man en dag säger " Fan, ska nog bli transsexuell" Det har man sedan födseln fan och inget val man bara kan bli.
Citera
2016-01-18, 22:32
Medlem
Haha, vilket jävla material. Jag hade betalat en bra summa pengar för att få se en filmad lektion där flyktingarna får de här sexuella värderingarna presenterade för sig. Det är inte den lilla "kulturkrocken" det handlar om. Ett mer bisarrt mottagande i det nya landet hade de nog haft svårt att föreställa sig.
Citera
2016-01-18, 22:35
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veloce
Orkade inte kolla igenom hela boken. Men att se en beslöjad muslims kvinna grovhångla med Kalle, eller Pelle känns som en utopi. Förvånande också att Rfsu inte vurmar för analfistning längre. Det var ju så populärt för ett par år sedan i ungdomsradion.
Ja de kunde väl ha med en bild på någon som körde upp hela armen i musen eller stjärten eller varför inte krypa i helt och hållet...
Roligt var det dock måste jag medge. Skrattat gott här på kvällningen och ser framför mig RFSU experterna trott sig gjort en utomordentlig sexbibel.
Citera
2016-01-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ska det vara så svårt?
Ja, ja helledudanemig...
Hjälp oss någon....
Hur menar du nu, ska vi lära taharrush-tafsar-talibaner att svenska kåta kvinner skriiiker inombords "ta mig, ta mig" - en "kunskap" de sedan tar med sig när de rör sig på gator och torg och får se ett par kvinnoben i shorts??

Hur vore det med en "håll fingrarna borta från främmande hål-pedagogik" istället. De nyanlända vet redan hur det känns att vara k't och hur man kn'llar, tro mig - de begriper däremot inte att alla svenska kvinnor INTE går omkring med pirr och klåda i hela kroppen hela tiden, och inom sig skriker "ta mig, ta mig".

F-n vad jag är besviken på RFSU och mitt snart helt förstörda Sverige.
Citera
2016-01-18, 22:44
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Du vet uppenbarligen lika lite om sex som RFSU. Kvinnor blir aldrig kåta.
Jodå...det blir vi visst. Har du missat sexualundervisningen?
Allt annat är skitsnack.
Vi kan prutta också.
Men du måste väl ändå hålla med om att detta material skulle vara otroligt roligt att få ta del av då de inför den på en SFI lektion...
Där man skall, vad jag trott, lära sig språket och inte hur ett könsorgan ser ut. De har väl sett det förr och har väl sex de också kan jag tro.
Förbannat roligt blev min reaktion och då är jag en härdad Svenska som borde reagerat jaha men va bra...och ära vare staten i höjden.
Jag reagerade väl fel då ...
Citera
2016-01-18, 22:52
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Hur menar du nu, ska vi lära taharrush-tafsar-talibaner att svenska kåta kvinner skriiiker inombords "ta mig, ta mig" - en "kunskap" de sedan tar med sig när de rör sig på gator och torg och får se ett par kvinnoben i shorts??

Hur vore det med en "håll fingrarna borta från främmande hål-pedagogik" istället. De nyanlända vet redan hur det känns att vara k't och hur man kn'llar, tro mig - de begriper däremot inte att alla svenska kvinnor INTE går omkring med pirr och klåda i hela kroppen hela tiden, och inom sig skriker "ta mig, ta mig".

F-n vad jag är besviken på RFSU och mitt snart helt förstörda Sverige.
Ja det skulle ha varit med också. En varningsskylt och en bild på en skäggig varelse som tar på en kvinna som visar klart och tydligt nej tack och en straffparagraf bredvid.
Men det vet de flesta NORMALA män.
RFSU är dysfunktionella.
En normal man vet när jag vill att han skall ta mig.
Att vara kvinna betyder inte tillgänglig eller icke tillgänglig.
Citera
2016-01-18, 23:01
Medlem
vidrigt rent vidrigt!

kommer bli ett jävla liv på våldtäkts invällarna när deras beslöjade kvinnor tvingas läsa dessa orena texter
Citera
2016-01-18, 23:11
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topracing
vidrigt rent vidrigt!

kommer bli ett jävla liv på våldtäkts invällarna när deras beslöjade kvinnor tvingas läsa dessa orena texter
Kan bli så att de lägger benen på ryggen och skriker. ..hjälp vart har jag hamnat ?
Kan du ärligt talat se det framför sig när materialet tas fram?
Kvinnor i burka och män i samma rum som får dessa bilder framför sig.
Jag tror att de lämnat rummet och bränner upp materialet och det blir en henfixerad människa som behåller det i sin bokhylla och tar fram till lilla karl (eva) och undervisar fnissande i sin kjolbyxa. Rökande cigarr gjord av morotsblast.
Citera
2016-01-18, 23:12
Medlem
Citat:
En varningsskylt och en bild på en skäggig varelse som tar på en kvinna som visar klart och tydligt nej tack och en straffparagraf bredvid.
Men å andra sidan skulle det krocka fethårt med RFSU:s multikulti-knullarunt-propaganda / aja-baja-rasism-pedagogik; så exemplen med sexuellt tvång beskrevs i broschyren endast luddigt i textform - inte en enda tafsar-turban-taliban tecknades/nämndes i sammanhanget...
Citat:
RFSU är dysfunktionella.
Ett svårt fall, doktorn grät. Men vad kan en vanlig Svensson göra åt saken? Mailbomba RFSU-materialets ansvariga utgivare?
Citat:
Att vara kvinna betyder inte tillgänglig eller icke tillgänglig.
RFSU vågar inte säga detta till talibanerna, dels för att det är islamofobiiii och sen så är det rasism, punkt slut. Multikulti rules, fuck anything fuckable - I rest my case och kryper ihop i fosterställning över Sveriges dystra framtid...
Citera
2016-01-18, 23:28
Medlem
De är världsvana, de har redan sett allt det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in