Citat:
Ursprungligen postat av
Kobold
Jag blir upprörd över att de onanerande personerna i boken har underkläder på sig. Det är fan helt onaturligt och ogudaktigt att runka innanför kalsongerna!
Jag blir upprörd av dom ohyggligt fula illustrationerna, Alfons Åberg är ju en grej men har vi verkligen börjat gilla sån här ohygglig konst rent kollektivt?
Att anställa en modern Bauer vore ju kanske lite dyrt och svårt men har vi verkligen börjat gilla sådan här vulgär "konst"?
Japaner skulle haft snyggt illustrerade anime karaktärer, vi är ju inte japaner men har vi inget eget kvar längre eller är det smaklösa hipsters som tycker att den här obsceniteten är charmig på något skruvat sätt?
Att jag har börjat hata mitt eget folk så oerhört mycket.. jag märker det i folket runtom mig också, alla har blivit poläriserade. Det är ironiskt när oikofobi skapar ännu mer oikofobi.. vid det här laget kunde vi lika gärna ha delat Sverige, vänsterpacket kan leva i ett svenskt och mångkulturellt Nordkorea plågat av inbördeskrig så kan vi bevara det riktiga Sverige.. fast då blir vi väl invaderade när mesarna har blivit assimilerade istället.