2016-01-18, 19:17
Medlem
Detta gjorde mig mycket upprörd.
Citera
2016-01-18, 19:23
Medlem
GalnaSmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Jag blir upprörd över att de onanerande personerna i boken har underkläder på sig. Det är fan helt onaturligt och ogudaktigt att runka innanför kalsongerna!

Jag blir upprörd av dom ohyggligt fula illustrationerna, Alfons Åberg är ju en grej men har vi verkligen börjat gilla sån här ohygglig konst rent kollektivt?

Att anställa en modern Bauer vore ju kanske lite dyrt och svårt men har vi verkligen börjat gilla sådan här vulgär "konst"?

Japaner skulle haft snyggt illustrerade anime karaktärer, vi är ju inte japaner men har vi inget eget kvar längre eller är det smaklösa hipsters som tycker att den här obsceniteten är charmig på något skruvat sätt?

Att jag har börjat hata mitt eget folk så oerhört mycket.. jag märker det i folket runtom mig också, alla har blivit poläriserade. Det är ironiskt när oikofobi skapar ännu mer oikofobi.. vid det här laget kunde vi lika gärna ha delat Sverige, vänsterpacket kan leva i ett svenskt och mångkulturellt Nordkorea plågat av inbördeskrig så kan vi bevara det riktiga Sverige.. fast då blir vi väl invaderade när mesarna har blivit assimilerade istället.
Citera
2016-01-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av awerty
Detta gjorde mig mycket upprörd.

Vad är det som gör dig upprörd ?
Citera
2016-01-18, 19:29
Medlem
När Teah är kåt blir hennes penis större och står upp.
Hon undrar om det är samma med vaginor.
Blir vaginor också större?
Vad händer med vaginan?

Bra grammatik
Citera
2016-01-18, 19:30
Medlem
Sighajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Jag blir upprörd över att de onanerande personerna i boken har underkläder på sig. Det är fan helt onaturligt och ogudaktigt att runka innanför kalsongerna!

Om några år kommer spermiga kallingar få något rasistiskt namn som "blattefillingar" eller liknande.. Allt p.g.a. Rfsus lilla bok.
Citera
2016-01-18, 19:36
Medlem
GlennyGlimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Är det inte bättre att bara informera "barnen" om att i Sverige får man inte tafsa eller våldta. Att i Sverige är män och kvinnor likvärdiga samt att alla könsidentideter och sexualiteter skall respekteras. Är det så jävla svårt? Den här boken är ju helt jävla sinnessjuk!!
Precis.
Vi i Sverige väljer att låta de få procent som är sexuellt avvikande (homosexuella, transsexuella etc) vara och dessa ska varken misshandlas eller på annat sätt kränkas p.g.a. detta.
Citera
2016-01-18, 19:48
Medlem
Holdingbreaths avatar
Hur många RSFU utbildade pedagog våga stå framför ensamkommande flyktingbarn och undervisa dessa material?
Citera
2016-01-18, 19:48
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Helt normal RFSU-undervisning, inget konstigt för att komma från dom.RFSU vill få det svenska folket att framstå som totalt moraliskt förfallet, vilket bara kommer att öka muzzlornas avsky mot oss perverterade "otrogna".
Det kommer bli upplopp, det är ett som är säkert. De lärare som ska sprida detta "utbildningsmaterial" lär behöva polisbeskydd under lektionstid, och även efter...Ja man kan ju alltid hoppas, så att RFSU-patrasket lär sig en läxa. Denna upplysningskampanj smutsar ner hela det svenska folket, drar ner vårt folks moral, heder & ära i smutsen. RFSU har inte ens förstånd nog (i sin iver att lära ut de olika orden för manliga/kvinnliga könsorgan) att tala om att ord som fitta, knulla och kuk är grova och kan uppfattas som stötande. Man går t ex inte till en gynekolog och frågar om han kan "undersöka fittan". Invandrarna riskerar att göra bort sig genom att lära sig att penis och kuk har samma laddning, och att ha samlag och att knulla är likvärdiga synonymer.

Ja, exakt. RFSU är inte svenska folket.
Citera
2016-01-18, 19:49
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Mycket löjligt ni som blir upprörda. Det här är bara väldigt bra, det finns garanterat ett stort kunskapsglapp hos många som kommer hit.
Ni som hatar har samma inställning som muslimer eller religiösa människor.

Inget extremt alls, eller ens konstigt, eller några lustiga och bisarra inslag fanns väl, men hade väntat mig något mycket mer groteskt efter ha läst kommentarerna här.
Citera
2016-01-18, 19:52
Medlem
"RFSU är en politiskt och religiöst obunden ideell organisation" kek
Citera
2016-01-18, 19:53
Medlem
Zigenarolyckans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voicebox
Va? När någon äntligen tar initiativet att förmedla en liberal västerländsk syn kring sexualitet sätter sig flashbacks fjärrkulturhatare bestämt på tvären?

Om ni och muslimerna ändå delar denna moralistiska och anti-svenska syn på sex och förhållanden kanske ni borde närma er varandra istället. Ni kommer ha mer gemensamt med dom än resten av oss svenskar. Tro mig.

Vad sverige har för roll när det kommer till liberalisering och syn på sexualtet behöver jag väll knappast nämna. Men den har haft en betydande roll i kampen mot religiösa och extrema kulturers självutnämda ensamrätt att lära människor vad som är rätt och fel i sänghalmen. Våldtäkt är helt okej i flera kulturer...

Ni som gnäller måste lära er att skilja på era egna preferenser och på vad som skulle vara skadligt för ett samhälle. Dessutom är ni för egocentrerade. Denhär pamfletten är alltså inte till för er, ingen hoppas eller bryr sig om ni reviderar eran syn på sex. Den är där för att tidigt synliggöra aspekter, som om de marginaliseras, kan bidra till ett samhälle där människor inte känner sig lika mycket värda pga omständigheter de inte råder över. Våldtäktskultur tex, bottnar bla i ett minimerande av kvinnan.

För att undvika ett sådant samhälle måste alla gnällare lämna er islamistiska moral och bara acceptera att den svenska kulturen måste etableras tidigt och ta avstamp i hur verkligheten ser ut i dag.
Inte i vad du tycker är äckligt.

De perverterade pedofilerna på RFSU representerar inte svensk kultur. Svensk kultur dog långt innan man slutade se homosexuella som psykiskt sjuka och transsexualism och rasblandning överhuvudtaget inte fanns på kartan.

Jag har svårt att se att någon här skulle vara emot det dock. Förmedla denna dekadenta, sinnessjuka bild av Sverige till muslimdjuren och inte ens de kommer vilja stanna, oavsett hur mycket bidrag de får. Antingen det eller så halalslaktar de pedofilerna sm ska lära dem om sex och då har de gjort oss en tjänst för en gångs skull.
Citera
2016-01-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holdingbreath
Hur många RSFU utbildade pedagog våga stå framför ensamkommande flyktingbarn och undervisa dessa material?
Ännu mer intressant att få se: hur många RFSU-utbildade kvinnliga pedagoger kommer de ensamkommande "barnen" ha utforskat närmare i samtliga kroppsöppningar, innan sexlektionen är slut? Har RFSU ens tänkt tanken...de bör investera i kyskhetsbälten och pepparspray, snarast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in