2016-01-15, 02:58
Medlem
Jag har sett delar av båda matcherna mot Cadiz och Guidetti ser helt okej ut, även om Cadiz inte är en jättebra värdemätare. Däremot har han missat några lägen där han borde gjort bättre. Men jag tror han är rätt nära en startplats, hade det varit Aspas istället för Nolito som var skadad hade han nog spelat från start.

Citat:
Ursprungligen postat av Elwisp
Mål på straff mot ett division 3-lag i en betydelselös cupmatch. Men visst, kul för John! Lär ändå få svårt att ta en ordinarie plats om ingen skadar sig.

Man kanske ska nämna att det var John som fixade straffen också. (På ett rätt skickligt sätt dessutom tycker jag)

Situationen
Senast redigerad av Apostrophe 2016-01-15 kl. 03:01.
Citera
2016-01-16, 18:53
Medlem
Ja, mål av Guidetti! Start mot Levante.

Rör sig rätt i straffområdet och slår in bollen i ganska öppet mål!
Citera
2016-01-16, 18:57
Medlem
Oj, igen! Snygg lobb i friläge.
Citera
2016-01-16, 18:58
Medlem
Fan, glömde av denna match och satt och slökollade på Aston Villa-Leicester.

Edit: Och när jag läste denna tråd och zappade över så missade jag Leicesters ledningsmål också.
Senast redigerad av Cognatus 2016-01-16 kl. 19:01.
Citera
2016-01-16, 19:03
Medlem
Ezzelinos avatar
Härligt för Guidetti att få glänsa! Får hoppas att han sätter ett par baljor till redan i den här matchen.
En formstark Guidetti med mycket speltid inför EM vill vi se.
Citera
2016-01-16, 19:03
Medlem
anteri17s avatar
Guidetti med två mål på en halvlek. Dessförinnan några mål i cupen. Nu har han tagit chansen. Våren ska vara hans.
Citera
2016-01-16, 19:33
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Guidetti med två mål på en halvlek. Dessförinnan några mål i cupen. Nu har han tagit chansen. Våren ska vara hans.
Nu kommer väl hatarna krypande med påståenden som "äh, det var mot ligans sämsta lag".

Hoppas verkligen det lossnar för Guidetti ordentligt nu!
Citera
2016-01-16, 19:42
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Härligt för Guidetti att få glänsa! Får hoppas att han sätter ett par baljor till redan i den här matchen.
En formstark Guidetti med mycket speltid inför EM vill vi se.

Jag ser honom gärna lyckas bra nu under vårsäsongen så att han får följa med, men det ska mycket till för att han ska peta Berg i kampen om den enda anfallsplatsen som ens går att diskutera vem som ska ha.
Citera
2016-01-16, 19:47
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Jag ser honom gärna lyckas bra nu under vårsäsongen så att han får följa med, men det ska mycket till för att han ska peta Berg i kampen om den enda anfallsplatsen som ens går att diskutera vem som ska ha.

Det krävs knappast någon extraordinär vår. Berg har en oväntat kall säsong i Grekland, medan Guidetti redan gjort 7 tävlingsmål för Celta trots få starter.

Hamrén är dessutom en populist. Gör Guidetti fem, sex mål i vår så kommer den folkliga opinionen kraftigt påverka Hamréns val. Guidetti är redan ur matchform folkets val.
Citera
2016-01-16, 20:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Efter Bergs insatser i play-offen och Guidettis stigande (nåja i nuläget är det i alla fall nånting) form skall det nog inte alls så mycket till för att peta honom. Verkligen kul för Guidetti att äntligen få chansen från start i La Liga och ta den, förvånande nog blev han ju utbytt efter en timme men han hann i alla fall göra avtryck, vad det nu leder till får vi se och mycket kan hända inom sex månader men Zlatan-Guidetti som anfallspar i EM tackar man inte nej till i nuläget.
Citera
2016-01-16, 20:22
Medlem
Man får gratulera för att han har gjort mål mot La Ligas absolut sämsta lag (jumboplats med 14 poäng).

Mot bättre motstånd kommer Guidetti med största sannolikhet att bli osynlig och människor kommer skylla på hur lite speltid som svensken får.
Senast redigerad av Hagoromo 2016-01-16 kl. 20:25.
Citera
2016-01-16, 20:28
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Man får gratulera för att han har gjort mål mot La Ligas absolut sämsta lag (jumboplats med 14 poäng).

Mot bättre motstånd kommer Guidetti med största sannolikhet att bli osynlig och människor kommer skylla på hur lite speltid som svensken får.

Guidetti är en klassisk poacher. Givetvis får han det då svårt i matcher där hans lag inte för.

Höj analysen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in