2015-07-24, 18:33
Medlem
ben300s avatar
HAHAHAHAHA

(igen, bara snackar, visar aldrig)

Att skicka pengarna till Ruja=100% Working
Ruja ska betala ut=hmmmm få se nu vad vi hittar på

----------------------------------------------------------------------
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1K4_XnXuTadmW6W7RpSdWKbqiT6sYOlHXRGUPjaANiAs/edit?usp=sharing

Sverige saktar ner
Senast redigerad av ben300 2015-07-24 kl. 19:05.
Citera
2015-07-24, 19:46
Medlem
Flyingrider78s avatar
Ben och vad hjälper det, då du själv visar egenredigerade sidor som inte alls stämmer

Undra vad du skriver om 6 mån, när onecoinen fortsätter bara växer och växer och du har inget nytt och komma med
Senast redigerad av Flyingrider78 2015-07-24 kl. 19:49.
Citera
2015-07-24, 20:06
Medlem
pterodactyls avatar
Vilken rigg passar sig bäst för att mina onecoins?
Citera
2015-07-25, 10:29
Medlem
Flyingrider78s avatar
pterodactyl vet inte om frågan var ställt till någon specifik person här, men jag har ingen aning om vad du menar, vill du vara snäll och specificera dig?

pterodactyl skrev..

Citat
Slut citat
Citera
2015-07-25, 10:48
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
pterodactyl vet inte om frågan var ställt till någon specifik person här, men jag har ingen aning om vad du menar, vill du vara snäll och specificera dig?

pterodactyl skrev..

Citat
Slut citat

Jo, när man minar kryptovalutor så använder man ju datorkraft (gpu eller cpu). Har du något tips på vad man ska satsa på för rigg (typ av dator) om man skulle få för sig att mina onecoins?
Citera
2015-07-25, 11:04
Medlem
Flyingrider78s avatar
pterodactyl

Okej helt nya ord för mig som skall jag givetvis kolla upp med dom som kan detta.
Återkommer om detta.
Citera
2015-07-25, 18:26
Medlem
Flyingrider78s avatar
pterodactyl

Tydligen cpu, inte för att jag blev klokare angående detta och tydligen inget jag behövde lära mig heller
Citera
2015-07-26, 13:42
Medlem
ben300s avatar
Mera skratt får ni från dessa:

1 Onecoin-Tommi Vuorinen-What we will be able to do with mastercard
2 Onecoin-Tommi Vuorinen-Talking about salaries
3 Onecoin-Tommi Vuorinen-Onecoin doesn't give any guarantees
4 Onecoin-Tommi Vuorinen-We will be on public exchanges soon
5 Onecoin-Tommi Vuorinen-New package ELITE TRADER for 100 000€
6 Onecoin-Tommi Vuorinen-The reason why you can't pay using credit cards
7 Onecoin-Tommi Vuorinen-We are PRO, Bitcoin isn't
8 Onecoin-Tommi Vuorinen-How we can be better than Bitcoin
9 Onecoin-Tommi Vuorinen-You buy education and you get education
10 Onecoin-Tommi Vuorinen-ROVIO is interested to be our partner
11 Onecoin-Tommi Vuorinen-What is 1% of 5.000.000
12 Onecoin-Tommi Vuorinen-Wrong number again (Bulgaria)

https://www.youtube.com/playlist?list=PLwAe1uM8jRyWiaUysGgDSoiRIug9N8oxz
Citera
2015-07-27, 10:01
Medlem
Crossmacks avatar
Bitcoin och andra virtuella valutor --> MLM och pyramidspel
/Moderator
Citera
2015-07-27, 10:59
Medlem
ben300s avatar
http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-hacking-support-problems-exchange-closed/

HAHA DET HÄR VAR BRA!:

http://bitcoinist.net/onecoin-mlm-scheme-references-bitcoin-attract-investors/

Note from the Author: The e-book “Think and Grow Rich” included in the Rookie package is a 1937 self-help guide written by Napoleon Hill, available for US$0.99 on Kindle. “The Richest Man in Babylon”, included with the 30 EUR package, is a book written in 1926 by George S. Clason, and costs US$1.99 on Kindle.
Senast redigerad av ben300 2015-07-27 kl. 11:07.
Citera
2015-07-27, 15:35
Moderator
HelgeBuks avatar
Att Flyingrider78 är sugen på att lura in folk i spelet är uppenbart, och förmodligen djupt insyltad i hela businessen. Damage control.. Fast det går ju rätt dåligt.

Några 130 euro har säkert aldrig satsats och garanterat inte plockats ut. Helt obegripligt hur folk kan vara så lättlurade att de köper INGENTING för tusentals kronor. "Det kommer gå upp i värde" hör de och orkar inte ens lägga en kvart på att försöka ta reda på HUR det ska gå upp i värde.

Ska folk vilja köpa Onecoins? Varför? Vad har de för nytta av att äga onecoins?

Den är uppenbart mer sårbar än bitcoin eftersom den är centraliserad. Den är lätt att manipulera för de som sitter på eventuella miners (förmodligen pågår inte ens någon mining utan på sin höjd ett script som "spottar ur sig" onecoins lite hur som helst bara så att de stackars lurendrejerioffren tror att de har ett gäng onecoins (värde €1.05/st!!)...

Dessutom finns mig veterligen ETT företag som accepterar betalning i Onecoins, nämligen onecoin-företaget självt... Och då till en premium på 100%, dvs betalar du med onecoin får du betala dubbelt så mycket som om du betalar med EUR.

Du kan alltså inte använda Onecoin till att köpa någonting, till skillnad från bitcoin, och det är mindre säkert än bitcoin. Så varför skulle jag vilja köpa onecoins? Flyingrider78, kan du förklara? Jag är tydligen för dum för att förstå.
Citera
2015-07-27, 20:24
Medlem
Flyingrider78s avatar
HelgeBuk

Om du köper eller ej bestämmer väl du själv precis som alla dom som blivit nyfikna och köpt för dom har blivit rätt många idag och fler för varje timme som går

Nu är inte jag så 100 insatt men mig veterligen tog det bra länge innan något företag här i Sverige började ta i mot bitcoinen, de flesta ratade den helt som bluff och lurendrejeri.

Om du vill HelgeBuk så kan jag leta efter alla negativa uttalanden om bitcoin ladda upp dom här
(gjorda av personer med hög position inom svenska näringslivet) och dom är väldigt många

Om du är dum eller ej HelgeBuk det får stå för dig själv
Senast redigerad av Flyingrider78 2015-07-27 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in