2016-01-15, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Som vanligt kan dom flesta människor läsa själv och upptäcka att jag bemöter kritiken, trots att ni påstår det motsatta
Vart har du bemött kritiken? Du svamlar om att du ska bli rik och att alla ska in före det raserar.

Visa lite länkar nu.
Citera
2016-01-15, 16:33
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Men ge dig...

DU har inte bemött ett skit...

1) Visa en länk från Mc Kinsey där det framgår att hon varit delägare och inte bara vanlig anställd.
(INTE bemött med korrekt länk)

2) Du hävdar att det finns 40 anställda på Onecoin som jobbar med KYC och att Onecoin letar efter fler att anställa.
(INTE bemött med korrekt länk - ingen länk som visar att dom letar personal , ingen länk som visar vart kontoret ligger o.s.v)

Och om du inte är helt bakom flötet så kanske du även kan gå bak i tråden och hitta dina påståenden om Semper och deras Auidt som klarlades med ett mail till Semper där dom avsa sig ALLT samarbete med Onecoin och inte ville ta i dom med tång.
Trots att du bedyrade att det var en välrenommerad firma och dom gjorde Auditen för Onecoin....

Vi kan fortsätta med dina patetiska lögner som du inte bemöter.....

Det enda du kommer med är fantasier.....

Källa på att Semper inte ville ta i dom med tång
och då duger inte gnällsiten behind...

På ca 4 timmar har onecoin ökat från 834.295 till 835.015 visst är det härligt

Fortsätter onecoin öka i den här takten, så skall det vara en miljon 1000.000 konton om ca 40 dagar
Senast redigerad av Flyingrider78 2016-01-15 kl. 16:36.
Citera
2016-01-15, 16:48
Medlem
KlopFers avatar
Citat:

Fortsätter onecoin öka i den här takten, så skall det vara en miljon 1000.000 konton om ca 40 dagar

Vågar du berätta hur mycket du investerat i onecoin?

Jag vill bara veta så jag kan skratta mig själv till sömns när du förlorat dina pengar.
Citera
2016-01-15, 16:52
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlopFer
Vågar du berätta hur mycket du investerat i onecoin?

Jag vill bara veta så jag kan skratta mig själv till sömns när du förlorat dina pengar.

Av egna pengar 130 euro, dock har jag dragit in lite bonus, som jag använt för att uppgradera till Tycoon, dessutom tog jag ut det insatta kapitalet redan ca 1-2 mån efter att jag gått med

Så egentligen 0 Kr
Citera
2016-01-15, 16:55
Medlem
Citat:

Här ser vi återigen hur du duckar för frågorna mot dig och direktkontrar med en fråga om källa på ett påstående som redan är bekräftat sen flera sidor tillbaka i tråden (säkert 15-20 sidor tack vare ditt bull) så lägg ner.

Besvara kritiken och svara INTE med några nummer ang. medlemmar.
Citera
2016-01-15, 16:57
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackstalkern
Här ser vi återigen hur du duckar för frågorna mot dig och direktkontrar med en fråga om källa på ett påstående som redan är bekräftat sen flera sidor tillbaka i tråden (säkert 15-20 sidor tack vare ditt bull) så lägg ner.

Besvara kritiken och svara INTE med några nummer ang. medlemmar.

Länka gärna till denna sidan, minns mig att någon skrev något där om detta, ingen länk till maildokument eller liknande?
Citera
2016-01-15, 17:26
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Här lite nya siffror att jämföra med..dom första siffrorna är från 13/1 2016 kl 19.53

Finland 13/1 14.045 ökat till 14.158 nya 113
Sverige 13/1 15.784 ökat till 15.907 nya 123
Norge 13/1 3.622 ökat till 3.634 nya 12
Danmark 13/1 168 ökat till 170 nya 2

Kina 13/1 464.019 ökat till 466.184 nya 2165 (ökar med ca 30-40 nya/h dagtid)
Vietnam 13/1 32.632 ökat till 32.888 nya 256
Thailand 13/1 24.925 ökat till 25.075 nya 150
Tyskland 13/1 18.364 ökat till 18.764 nya 400
Malaysia 13/1 13.960 ökat till 14.087 nya 127
Ukraina 13/1 10.732 ökat till 10.797 nya 65
Indien 13/1 9.719 ökat till 9.849 nya 130
Ryssland 13/1 9.270 ökat till 9.330 nya 60
USA 13/1 8.327 ökat till 8.332 nya 5
Taiwan 13/1 6.868 ökat till 6.911 nya 43
Italien 13/1 6.216 ökat till 6.302 nya 86
Filippinerna 13/1 5.813 ökat till 5.851 nya 38
Österrike 13/1 5.725 ökat till 5.860 nya 135
Kazakstan 13/1 5.391 ökat till 5.507 nya 116
Korea 13/1 4.344 ökat till 4.424 nya 80
Rumänien 13/1 4.260 ökat till 4.304 nya 44
Estland 13/1 4.096 ökat till 4.118 nya 22
Spanien 13/1 3.433 ökat till 3.450 nya 17
Schweits 13/1 3.443 ökat till 3.516 nya 73
Virgin Island 13/1 3.209 ökat till 3.265 nya 56

4318 nya konton på ca 40 timmar..inte illa pinkat

Jag får inte riktigt ihop det. Kollar du på alexa.com den främsta sidan för att se trafik på nätet så blir man lite fundersam.

http://www.alexa.com/siteinfo/onecoin.eu

http://sv.tinypic.com/r/rwmjra/9

Russia 19.6%
India 6.8%
Ukraine 5.8%
Azerbaijan 4.8%
Sweden 4.6%

Borde inte kina vara överlägset i toppen? om det ska stämma med dina siffror?
Senast redigerad av KlopFer 2016-01-15 kl. 17:29.
Citera
2016-01-15, 17:29
Moderator
HelgeBuks avatar
Jag fick en "vision" idag:

Förmodligen är det en helt medveten strategi av de här välkända "MLM"(pyramid)-byggarna (Ruja och hennes anhang, folket bakom Amway m.m., folket bakom Emgoldex m.m.) att göra ganska slafsiga och dåliga upplägg, som är "nästan lite för tydliga bluffar" av precis samma anledning som "Nigeriabrev" är dåligt skrivna, nämligen för att avskräcka intelligenta, kritiskt tänkande, logiska, försiktiga människor.

Får de in såna i pyramiden kan det bli problem då de börjar ifrågasätta saker öppet och riskerar att bli ett stort bekymmer både för sina överordnade i pyramiden och för den högsta toppen genom att läcka ut insiderinformation när de inser att det är en bluff.

Därför är säkert Ruja och hennes kumpaner väldigt nöjda med att den här tråden finns för att skrämma bort såna som är smarta nog att söka efter information innan de sätter in pengar i denna "fantastiska för-bra-för-att-vara-sann-möjligheten". Kvar blir de kanske hundratals, lättlurade, okritiska, säkert ofta lågintelligenta, men som har en del pengar över till "spännande investeringar". Och på FB jobbar den innersta kretsen, inkl. "flyingrider" med att skrämma bort smarta människor, och gör ett väldigt bra jobb dessutom. Nu när jag kommit på hur det troligen ligger till känns det plötsligt mycket mer logiskt att han/hon håller på så här som han/hon gör. FR's jobb är nog inte att övertyga några utan att skrämma bort "fel" potentiella medlemmar.
Citera
2016-01-15, 17:50
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk

Förmodligen är det en helt medveten strategi av de här välkända "MLM"(pyramid)-byggarna (Ruja och hennes anhang, folket bakom Amway m.m., folket bakom Emgoldex m.m.) att göra ganska slafsiga och dåliga upplägg, som är "nästan lite för tydliga bluffar" av precis samma anledning som "Nigeriabrev" är dåligt skrivna, nämligen för att avskräcka intelligenta, kritiskt tänkande, logiska, försiktiga människor.

Får de in såna i pyramiden kan det bli problem då de börjar ifrågasätta saker öppet och riskerar att bli ett stort bekymmer både för sina överordnade i pyramiden och för den högsta toppen genom att läcka ut insiderinformation när de inser att det är en bluff.

Därför är säkert Ruja och hennes kumpaner väldigt nöjda med att den här tråden finns för att skrämma bort såna som är smarta nog att söka efter information innan de sätter in pengar i denna "fantastiska för-bra-för-att-vara-sann-möjligheten". Kvar blir de kanske hundratals, lättlurade, okritiska, säkert ofta lågintelligenta, men som har en del pengar över till "spännande investeringar". Och på FB jobbar den innersta kretsen, inkl. "flyingrider" med att skrämma bort smarta människor, och gör ett väldigt bra jobb dessutom. Nu när jag kommit på hur det troligen ligger till känns det plötsligt mycket mer logiskt att han/hon håller på så här som han/hon gör. FR's jobb är nog inte att övertyga några utan att skrämma bort "fel" potentiella medlemmar.

Amway är ett direkthandelsföretag som använder sig av nätverksförsäljning för att sälja ett stort antal produkter inom framförallt hudvård/skönhet och hälsa.
Amway startades 1959 av Jay Van Andel och Rich DeVos.

Hur många år skall ett företag vara verksam, innan det får godkänt av FB bödeln?
Citera
2016-01-15, 18:44
Medlem
Ligger en del i vad Helgebuk skriver.
Finns med största sannolikhet ingen med över 100 i iq som går på denna scam nu.
Min lågbegåvade granne som gick med våren-15 har förlorat sina pengar (säger hon själv) och varnar nu andra för OC-bedrägeriet när tillfälle ges. Det hedrar henne!
Samtliga som promotar OC i tråden kan dessutom inte heller uttrycka sig korrekt, korkat=Flyingrider78 som har noll trovärdighet och/eller aggressivt=Lyssna Kompis.
Så heja heja Pellets, Helgebuk, Gromgutten, Flashbackstalkern mm..som har ork att fortsätta diskussionen med bedragarna.
Citera
2016-01-15, 19:18
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk

Tänk,jag har fått samma tanke de senaste dagarna
Ett led i denna taktik är väl bilderna på folken bakom bluffen. Det kan väl bara vara de mest svagsinte som skickar pengar till folk som t o m ser ut som skojare
Citera
2016-01-15, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miliondollargirl
Ligger en del i vad Helgebuk skriver.
Finns med största sannolikhet ingen med över 100 i iq som går på denna scam nu.
Min lågbegåvade granne som gick med våren-15 har förlorat sina pengar (säger hon själv) och varnar nu andra för OC-bedrägeriet när tillfälle ges. Det hedrar henne!
Samtliga som promotar OC i tråden kan dessutom inte heller uttrycka sig korrekt, korkat=Flyingrider78 som har noll trovärdighet och/eller aggressivt=Lyssna Kompis.
Så heja heja Pellets, Helgebuk, Gromgutten, Flashbackstalkern mm..som har ork att fortsätta diskussionen med bedragarna.

Tror nog att 100 i IQ är alldeles för högt räknat, skulle gissa på högst 70. Ingen av anhängarna har visat att dom skulle ha högre IQ än så. Gång på gång blir dom överbevisade men ändå fortsätter dårarna sitt eviga tjat om "vänta 90 dagar så ska ni få se", "stora saker på gång", "känner flera som tjänar 35000 Euro i veckan", "mastercard på gång"

Förstår inte varför dom inte ger upp att promota Onecoin här inne? Bättre dom riktar in sig på andra ställen där inga ifrågasätter deras dumheter.
Senast redigerad av Mattej 2016-01-15 kl. 20:12. Anledning: Ändrade 100 dagar till 90 dagar så idioten Flyingrider skulle fatta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in