Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Det är uppenbart att gänget här har svårt att erkänna att det är mobbing. Men så är Sverige också mobbingens förlvade land.
Jag frågar igen. En slår, en filmar, sen sprids filmen. Vad är det om inte en planerad aktion att ta heder och ära av en person. Alla som förnekar detta är patetiska mobbare. Jag gillar inte islam för 5 öre men jag ser ändå att denna situation är mobbing och inget annat. Det hjälper inte att skrika muslimjävel tills man blir hes. Det är mobbing, punkt slut.
Hur svårt är det att lära sig definitionen av ord..
Händelsen som filmades är en enskild händelse som endast hände pga sextrakasserier, ska vi titta på t.ex UMOs hemsida?
http://www.umo.se/vald--krankningar/mobbning/
"
En enstaka taskig grej (kan alla ni som begår karaktärsmord på och förtalar den mördade Arminas fucking se det här eller är ni blinda?) räknas inte som mobbning. Det är när det händer flera gånger och får den som behandlas illa att må dåligt, som det räknas som mobbning."
Ser du?
Taffsandet hände flera gånger o är då mobbning dock ingen mobbning som skolan bryr sig ett piss om förutom att stänga av flickor som klagar förstås.
Kan ju inte riskera skolans rykte.
Tillrättavisningen över sex taffsandet medelst örfil hände EN gång, vilket inte är mobbning.
Fattar du nu?