Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Tror du att kameror och visitering hade räddat livet på Arminas, på vilket vis skulle sådana åtgärder kunnat förhindra det här mordet?
Tänk nu lite innan du svarar.
Ja, på riktigt tror jag det, Om alla tar detta på allvar och går in för verkligen att alla på skolan ska kunna vistas där utan rädsla.
Ingen med vapen kommer in, kameror överallt.
Det är skit vi får ta tills vi får den vanliga ordningen igen
Framförallt så måste Sverige jobba för att få ut dessa invällare allihop! medveten om att det kan ta tid men börja med alla som nånsin gjort en endaste kriminell handling, UT, för evigt!!!
Oh man, vi har så mycket att göra för att återställa någorlunda, kanske det inte går om man ser på hur länge det pågått i Tyskland, Frankrike. Vi behöver inte vara som dom, vi skulle kunna ena oss alla i Norden och vara för oss själva i stället.
Du ber mig att svara på nåt som är ett jättestort problem, svårt att göra i en hast, men jag kan lova dig att mitt barn stannar hemma om trubbel uppstår och det borde fler familjer göra som en markering, till att börja med! Sen markerar vi mer och värre!
Jag har garderat oss såpass att sonen i värsta fall får sluta skolan, har ordnat ett välbetalt jobb, smidesverkstad, så får han ta igen missad tid senare. Gissa om jag kommer att hämnas på samhället för det här, vi vanliga svenskar kan inte leva i vårt eget land längre pga allt drägg STEFAN LÖFVEN och CO släpat in!
Ja det var i väldigt korta drag, skulle kunna skriva spaltmeter om hur mycket jag hatar detta nuvarande samhälle.