Citat:
Ursprungligen postat av
Khiarshoor
Ahmen sluta nu.... Det är så jävla provokativt att sitta här o läsa alla korkade o rasistiska kommentarer.. Ändå gör jag det. Är offret svensk nu i era ögon? Trodde han var från lituaen? Så jävla löjligt. Bara för att han kom från syrien betyder de att alla är som han? Ja denna killen tappa de helt o var efterbliven. Men är alla som han? Vafan folk kan döda andra oavsett bakgrund eller nationalitet... Så jävla löjligt. Var Anton ett helgon eller? Han var ju fan lika efterbliven.
Skulle vilja se va ni säger när en utlänning räddar eran familjemedlem någon gång... hur reagerar ni då?? Jag räddade min sambo från att bli våldtagen av en svensk. Hennes föräldrar är inte så förtjusta i mig. Jag är född här, men mina föräldrar kommer från iran. De har bott här i 30 år. Är vi oxå skit då eller? Eller är inte vi som dom?
Sluta läs in att vi säger "alla är så".
Tror du att det blivit sådan här soppa om det redan från början fanns stenhårda ID-krav och nolltolerans mot brott under sin prövningstid och ytterligare 5 år vid grova brott? Kastat ut personerna bara, chartra ett jävla plan, på med handbojor och ner till landet personen kom ifrån.
Lovar du hade inte hört något gnäll alls. Hade inte förekommit så mycket heller för alla hade varit livrädda för deportion.