2016-01-12, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är dagar som denna som jag har lust att dra en stekpanna i huvudet på första bästa bajare när jag läser ditt inlägg... Men sent omsider så kommer jag att tänka på att du är här på nåder med tanke på din ringa ålder så jag håller bara tyst och låter Easy_dan se vad hans gelikar orsakar.... Eller vänta... Självmål? Bara massa dalmasar som moderatorer känns sådär~

Fast det han skriver stämmer ju till punkt och pricka. Se så, drick upp morgonölen nu och se till att inga andra i din familj drabbas av ditt beteende.
Citera
2016-01-12, 15:52
Medlem
ZlatanManias avatar
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/allsvenskan-borjar-nu---maxad-forsasongssatsning-hos-c-more/

Underbart initiativ från C-more!
Citera
2016-01-12, 15:53
Medlem
a.e.gs avatar
C more storsatsar på försäsongsmatcher.

Härligt.

http://www.svenskelitfotboll.se/fler-tv-sanda-forsasongsmatcher-an-nagonsin/

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

(Tvåan på bollen, Zlatan är het på gröten.)
Citera
2016-01-12, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/allsvenskan-borjar-nu---maxad-forsasongssatsning-hos-c-more/

Jag stämmer in i jublet. Det ska bli intressant hur sändningarna blir, det är väl "in-house" i år med TV4 istället för House of sport (Granqvist, Åström och Fjellström) som står för produktionen.

17 jan 13.00 Vasalund - AIK
1 feb 13:00 AC: Midtjylland – AIK
5 feb 17:00 DC: Molde - AIK
6-7 feb 14:00 Atlantic Cup Slutspel
10 feb 13:00 DC: AIK – FC Köpenhamn
14 feb 14:00 AIK - IFK Norrköping
Källa: C More
Sedan börjar cupen 20 feb.
Citera
2016-01-12, 19:52
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
C more storsatsar på försäsongsmatcher.

Härligt.

http://www.svenskelitfotboll.se/fler-tv-sanda-forsasongsmatcher-an-nagonsin/

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

(Tvåan på bollen, Zlatan är het på gröten.)

Instämmer! Då kanske man slipper stå och frysa i -10 ett par matcher eller slippa tvingas kolla på någon sketen stream.
Citera
2016-01-12, 20:15
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Instämmer! Då kanske man slipper stå och frysa i -10 ett par matcher eller slippa tvingas kolla på någon sketen stream.

Du har ju helt tappat greppet.

*Kasst kaffe
*Dålig fotboll
*Kallt utav bara helvete

Essensen i svenskt supporterskap, ständig misär. En sådan miljö fotboll helst ska tittas på.
Citera
2016-01-12, 21:20
Medlem
Balonzos avatar
http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/guillermo-molins-inget-jag-hellre-vill-an-att-forlanga-545455.aspx

Ny intervju med Molins där han pratar rehab, försäsong och förlängning. Skön läsning för alla himmelsblå
Citera
2016-01-13, 03:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Pfft, det finns en stor charm i att stå och frysa arslet av sig på Skytteholm en kall januaridag och se AIK spela en helt betydelselös match
Citera
2016-01-13, 09:21
Avslutad
Citat:
Pfft, det finns en stor charm i att stå och frysa arslet av sig på Skytteholm en kall januaridag och se AIK spela en helt betydelselös match
Synd bara att det inte spelas fotboll på den djupfrysta grusbanan längre.
Citera
2016-01-13, 09:32
Medlem
Citat:
Även om resultatet i sig inte spelar någon roll så är matchen långt ifrån betydelselös. Det är då man lägger grunden inför säsongen. Som supporter bygger man upp förväntningarna när man inbillar sig att "Visst fan ser det snäppet vassare ut än förra säsongen?". Man följer träningarna och spelarna närmre (Åtminstone jag själv) då man är helt svältfödd på allt som har med fotboll att göra.

Nog är det jävligt oglamoröst att stå och frysa i år igen på Kanalplan/Stadshagen/Grimsta/Skytteholm. Men det är där den riktiga längtan efter tävlingssäsongen tar vid.
Citera
2016-01-13, 09:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Även om resultatet i sig inte spelar någon roll så är matchen långt ifrån betydelselös. Det är då man lägger grunden inför säsongen. Som supporter bygger man upp förväntningarna när man inbillar sig att "Visst fan ser det snäppet vassare ut än förra säsongen?". Man följer träningarna och spelarna närmre (Åtminstone jag själv) då man är helt svältfödd på allt som har med fotboll att göra.

Nog är det jävligt oglamoröst att stå och frysa i år igen på Kanalplan/Stadshagen/Grimsta/Skytteholm. Men det är där den riktiga längtan efter tävlingssäsongen tar vid.

Varje år som vi har haft en bra försäsong så har det utmynnat i ett riktigt skitår så i år hoppas jag vi får möta storlag som Enköping och åker på storpisk!
Citera
2016-01-13, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Varje år som vi har haft en bra försäsong så har det utmynnat i ett riktigt skitår så i år hoppas jag vi får möta storlag som Enköping och åker på storpisk!
För vår del hänger det på sv.cupen. 2001 åkte vi ut tidigt mot ett riktigt brögäng i typ div-1/2. Hur säsongen slutade känner alla till

Ser därför framemot en brakförlust med efterföljande misär i cupderbyt för att sen kamma hem Allsvenskan utan problem.
Senast redigerad av Tiddlywank 2016-01-13 kl. 09:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in