Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Får se nu om jag fattar det rätt - du anser att jag och en del andra som skriver på flashback är en del av en stor konspiration som är riktad mot dig? Att vi som inte håller med dig är organiserade i något slags gäng (grupp E kanske) och vårt syfte med att skriva här är att "tysta ned folk"?
Du får gärna utveckla vad en intern granskning på försäkringskassan har med organiserad gang stalking att göra. Menar du att Eliasson utsätter anställda för GS? Eller att det faktum att en chef har anställt sin flickvän är bevis för gang stalking? Eller anser du att Elissons beslut att förstöra mailloggarna är ett exempel på GS?
Varför några sitter på denna sida och begraver inlägg med trams som de inte vet något om är för mig en gåta, bara kul att skriva ????
Då fler gjort sig larviga över att man nämnt några på olika myndigheter som högst troligen stjälp medvetet och på uppdrag av någon så är detta ett tydligt bevis på att en köpt person på rätt ställe kan dölja vad en annan har stjälpt.
En som gjort bort sig kan ju även nappa på att "göra rätt" med löfte om att inte bli mera utredd och serverad med en historia som ska göra det lätt för vederbörande och blir således en del av övergreppen .
Lite som "det är en dålig person , men det är våran dåliga person"
Sedan om personerna i artikeln är med i en konspiration vet jag inte , visar bara hur enkelt det är att radera bevis helt i onödan och komma undan .